Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 590 weergaven
heb je er misschien eentje voor het spel "Fuel"? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tarshoeykens, -
Re: Probleem MSN
door martijn1- 0 reacties
- 590 weergaven
Ok bedankt heb een mail gestuurd. Post Merge: juni 13, 2009, 11:58:53 am Ok , ik heb een mail gestuurd maar wanneer krijg ik het resultaat?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Dat begin is gemaakt met Windows Movie Maker. (zit standaart bij windows xp) En de rest heeft hij gewoon erin geknipt
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 589 weergaven
weet iemand een site waar je een pc in elkaar kan setten maar niet in elkaar hoef te zetten want weet niet hoe moet [modbreak=modbreak door Impy] Maak even zelf een topic aan met je vraag. [/modbreak]
Laatste reactie door antibull1, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 589 weergaven
Is dit bijvoorbeeld geen goeie 20" monitor want dan zou het heel erg op mijn budget besparen. http://azerty.nl/2-1053-220989/acer-v203hab-lcd-scherm-tf.html
Laatste reactie door iKaos, -
Re: ADSL Splitter
door PCgamer- 0 reacties
- 589 weergaven
bij MM lopen de grootste prutsers rond die ik ken, ging ooit voor de gein daar eens kijken, vertel tegen die jongen dat ik een netbook zocht. Hij vroeg wat wil je er exact mee gaan doen, ik zeg nou msn, internetten, downloaden maar wil ook de laatste games kunnen spelen (wat dus eigenlijk al niet kan op een cheap netbook). Zei ook tegen hem ik heb 400 euro te besteden. Loopt hij alle kaartjes langs doet net of hij de specs bekijkt komt bij een laptop die 399 kost zegt hij ja hiermee lukt dat wel :S Ze willen je gewoonweg iets verkopen maakt niet uit hoe, sindsdien loop ik er vaker binnen gewoon om weer even te lachen om die domme antwoorden die je krijg ;D
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Paula van der Oest maakt film over Lucia de Berk De Nederlandse regisseur Paula van der Oest gaat een film maken over verpleegster Lucia de Berk. De opnames van de film met de titel Lucia de B. moeten begin 2013 van start gaan. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
3 Politiebusjes aan de overkant van de straat, geen idee wat er aan de hand is.
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 589 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn, -
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 589 weergaven
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster Enige tijd terug verscheen er een reeks personageposters van de vele helden uit de superheldenfilm The Avengers van regisseur Joss Whedon. Naast de villain Loki (Tom Hiddleston) was ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson (Clark Gregg) een van de personages die nog ontbrak. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 589 weergaven
vast nog wel 400 euro. hoe oud is ie precies?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
ik sleep die crack gewoon over de spel, de crack zit ook bij de spel in mijn station schijf, bij nfspu2,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Safe Jason Statham is oud-agent. Hij ontmoet een jong Chinees meisje die wordt gezocht door de maffia: ze kent namelijk de code tot een kluis. Het meisje heeft een bijzondere gave: ze heeft een heel goed geheugen. Regie: Boaz Yakin Met: Jason Statham, Catherine Chan, Robert Bizik, James Hong, Igor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 588 weergaven
2 links aan het 1e bericht toegevoegd. Dit voorkomt het stellen van vragen die al beantwoord zijn. Spotnet forum Spotnet FAQ
Laatste reactie door Yu123, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
download even de laatste nero dat is het makkelijkste en wijst zich van zelf! mocht je vragen hebben. succes
Laatste reactie door rubsub, -
VERPLAATST: [Centraal] Red Faction: Guerrilla - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Jeroen- 0 reacties
- 587 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37809.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 587 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Probleem met pc
door VXL- 0 reacties
- 586 weergaven
Jonge, heb je je pc nu al kapot. Prutser
Laatste reactie door VXL, -
warehouse 13 - wachtwoorden
door Gast Appie2108- 0 reacties
- 586 weergaven
Wie o wie kan mij helpen aan de wachtwoorden van Picasa team benelux met betrekking tot Warehouse 13 seizoen 1. Het betreft hier 5 DVD's. :zwaai:
-
Series Empire of the Word
door Gast khrachara- 0 reacties
- 586 weergaven
Series Empire of the Word A Reader's Journey E02 - Learning to Read English | F4V | H264 1575 kbps 29.970 fps | 640 x 480 | AAC 192 kbps 44 KHz Stereo | 52 mns | 585 MB Genre: Documentary Economic conditions and physical disabilities have denied the magic of readingâ€â€a gift so basic as to be taken for grantedâ€â€to innumerable people. This program hosted by Alberto Manguel looks at how impediments to literacy are being overcome through the stories of literacy campaigns in Toronto and the Webequie First Nation, Canada, and a case study of how author Howard Engel copes with his struggle to regain his reading ability in the aftermath of a stroke. In addition, t…
-
- 0 reacties
- 586 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 586 weergaven
Ik heb snagit ook gebruikt...........