Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
VERPLAATST: [Centraal] Red Faction: Guerrilla - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Jeroen- 0 reacties
- 646 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
waarschijnlijk :C Schijf Program files Cyanide en hoppa die crack en de Cxe plakken.
Laatste reactie door jaygangster, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dat is mooi.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 646 weergaven
Zo nauw meet ik t niet. Zeker niet met geluid aangezien ik niet zonder muziek kan en ik ook veel muziek maak, dan ga ik waarschijnlijk voor de sapphire. Dank je wel Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: mei 10, 2011, 16:19:46 Ik ga waarschijnlijk nu de Club 3D Radeon HD 6870 bestellen. Maar wat is de geluidskwaliteit van dit merk? XFX is blijkbaar niet zo goed. Maar Club 3D? Ook zie ik geen reviews van deze kaart, betekent dat dat er iets mis is? Aangezien die alweer een tijdje op de markt is.
Laatste reactie door Freddytje, -
Webs.com template
door 'Robin- 0 reacties
- 646 weergaven
Weet iemand als er nog andere templates te downloaden zijn voor webs.com of hoe je zoiets als dit maakt http://hunsingo-a1.webs.com/ ??
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: Probleem met pc
door VXL- 0 reacties
- 645 weergaven
Jonge, heb je je pc nu al kapot. Prutser
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.3 FULL ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.1.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
Re: visual basic
door Bart'- 0 reacties
- 644 weergaven
Wat heeft dit nu weer met Apple te maken?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 644 weergaven
ik heb wat voor je uitgezocht: op factorgaming.com type: NP2098 * - Display 15.6" HD 16:9 WXGA Super Clear Ultra Bright Glossy LED Screen (1366x768) * - Processor Intel Core 2 Duo T6500 2.1GHz w/ 2MB L2 Cache - 800MHz FSB - 35Watt * - Memory (RAM) 4,096MB DDR3 1066MHz Dual Channel Memory (2 SODIMMS) (Requires Vista 64-Bit to recognize Full 4GB) * - Intel Robson Turbo Memory 4GB Intel Robson Turbo Memory II * - Video Card 512MB ATi Mobility Radeon HD4650 * - Disk Drive Combo 8x8x6x4x Dual Layer DVD +/-R/RW 5x DVD-RAM 24x CD-R/RW Drive w/Software * - Hard Drive 500GB 7200RPM (Serial-ATA II 300 - 16MB Cache) * - Wireless Network Bui…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
zit er een spel bij?? wil je hem ruilen tegen een xbox 360 met een paar spellen + 2 controllers??
Laatste reactie door Rikkert., -
test
door svenholtman- 0 reacties
- 644 weergaven
test
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 643 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 8 reacties
- 643 weergaven
Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend... Post samenvoeging: juli 21, 2011, 08:49:11 Oké, Met everest home is de naam van mijn moederbord onbekend, maar met het programma pc wizard 2010 staat dit bij mijn moederbord: En bij chipset: NorthBridge : Intel 945P SouthBridge : 82801GB/GR (ICH7 Family) LPC Interface Controller Er staat nog veel meer informatie, maar dit is de algemene info. Welke drivers moet ik dan nu hebben?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
dat is allebi virtua tennis 3.
Laatste reactie door Coburner, -
- 1 reactie
- 643 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
visual basic.
door gangstermo- 0 reacties
- 642 weergaven
hallo ik ben al met deze programma bezig het is een hele goeie ding ik ben net begonnen ik snap alles heel erg goed binnen 1 uur had ik het al onder de knie maar mijn vraag is nu als ik een button plak en dan il ik bijv als ik op de button klik dat de internet explorer met een site start. of een programma start kan ik ook naast de buttons plaatjes plakken. en als het ook kan aub even de codes er bij zetten zal het heel fijn vinden we me kan helpen : met vriendelijke groet : Gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 642 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Battle De spannende en grappige familiefilm The Battle draait om het eigentijdse thema: beroemd willen worden. Mara, Sam en Ortwin vormen samen een bandje en ze doen mee aan een talentenjacht. Sterre heeft geen zin. Ze is tot over haar oren verliefd op [...] Het volledige artikel bekijken
Get Him to the Greek (2010)
door Gast khrachara- 0 reacties
- 642 weergaven
Get Him to the Greek (2010) BRrip m-720p x264 pixie09-IARG IMDB info Language: English 113 Min | 1280 x 688 | x264 - 1881Kbps | 23.976fps | AC3 - 448Kbps | 1.89 GiB Genre: Comedy A record company intern is hired to accompany out-of-control British rock star Aldous Snow to a concert at L.A.'s Greek Theater. Screenshot: [B]Download (filesonic):[/B] http://www.filesonic.com/file/1624269371/Get.Him.To.The.Greek-2010-BRrip-720p-x264-pixie09-IARG.part1.rar http://www.filesonic.com/file/1624255301/Get.Him.To.The.Greek-2010-BRrip-720p-x264-pixie09-IARG.part2.rar http://www.filesonic.com/file/1625045211/Get.Him.To.The.Greek-2010-BRrip-720p-x264-pixie09-IARG…