Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 667 weergaven
ik wil wat reps hebben
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29382.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: voorstellen!
door Gast kangaroo- 0 reacties
- 666 weergaven
Hoi allemaal ik ben kangaroo en gebruik u torrent al een tijdje. Het gaat goed, maar volgens mij kan ik er meer mee doen, dus daarom eventjes heerlijk lezen en misschein zelf wat info vragen nog... Machtig proggie.. Groetjes en tot spreeks/schrijfs... O0
-
Re: het sprookjesbos
door Vico- 0 reacties
- 666 weergaven
waarom zit mijn zin er niet tussen.. omg :-[
Laatste reactie door Vico, -
Re: Game info
door Wous- 0 reacties
- 666 weergaven
Bij sommige spellen is het heel makkelijk te vinden en bij sommige lastig of helemaal niet xD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39332.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Oke dan probeer je wat gedownloade spellen waarvan er ook een paar niet jouw ding zijn. Ik merk dan regelmatig dat er geen uninstaller bij zit. Hoe krijg ik dan het spel gedeinstalleerd op een beetje nette manier? Zodat er niet allemaal rotzooi achterblijft als je bijvoorbeeld enkel de installatiemap verwijderd.
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Unieke download van The Avengers The Avengers zijn een buitengewoon team van superhelden. Wanneer een onverwachte vijand opduikt die een bedreiging vormt voor de wereldwijde veiligheid heeft Nick Fury (Samuel L. Jackson), directeur van de internationale vredesmacht S.H.I.E.L.D., een team nodig om de wereld te redden van de ondergang. Dit [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Je kan ook een verwijzing geven naar de officiele Nederlandse War Rock site www.warrock.nl
Laatste reactie door Sander, -
Re: [Centraal] Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast zembla- 0 reacties
- 666 weergaven
Hallo ik heb zonet de razor versie van the sims 3 gedownload maar telkens als ik wil spelen gebeurt er niets de ts3.exe draait in men processen maar er start niets op iemand die me hiermee kan helpen aub
-
- 0 reacties
- 666 weergaven
http://www.mininova.org/tor/630050
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Mijn download was klaar en toen starte ik hem en toen kwam dit eerst: toen drukte ik op programma uitvoeren toen kwam dit: wat moet ik doen?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
Re: ADSL Splitter
door PCgamer- 0 reacties
- 665 weergaven
bij MM lopen de grootste prutsers rond die ik ken, ging ooit voor de gein daar eens kijken, vertel tegen die jongen dat ik een netbook zocht. Hij vroeg wat wil je er exact mee gaan doen, ik zeg nou msn, internetten, downloaden maar wil ook de laatste games kunnen spelen (wat dus eigenlijk al niet kan op een cheap netbook). Zei ook tegen hem ik heb 400 euro te besteden. Loopt hij alle kaartjes langs doet net of hij de specs bekijkt komt bij een laptop die 399 kost zegt hij ja hiermee lukt dat wel :S Ze willen je gewoonweg iets verkopen maakt niet uit hoe, sindsdien loop ik er vaker binnen gewoon om weer even te lachen om die domme antwoorden die je krijg ;D
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 665 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 665 weergaven
Oké zal het niet meer doen :redface:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
ik gebruik voor het branden van films en ondertitels convertxtodvd alleen ik vind de ondertitels niet echt mooi eruit zien bij 16:9. Zijn er meer mensen die dit programma gebruiken, hoe zijn jullie instellingen hiervoor ?
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36925.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Deze release is nieuw van Gozaran De Iraanse componist Nader Mashayekhi wordt in 2005 gevraagd om het Symfonieorkest van Teheran te leiden. Omdat de positie van westerse klassieke en hedendaagse muziek onder het islamitische regime in Iran niet erg sterk is, weet hij dat het een zware taak zal zijn. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 664 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.3 FULL ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.1.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
Wicked Monster Blast USA
door Gast khrachara- 0 reacties
- 664 weergaven
Wicked Monster Blast USA WII-ZRY Year: 2011 | Developer: InterWorks Unlimited, Inc. | Publisher: Valcon Games | Wii | 4.31 GB Genre: Action WICKED MONSTER BLAST!- A family shooting game for all ages! You can play the main character from the SUPER HIT! game series- Wicked Monster- to take crazy missions to rule the world! Don’t miss the experience of extremely excited and great hilarity along the game. ] Download http://www.filesonic.com/file/1623107081/Haegemonia_Gold_Edition.part01.rar http://www.filesonic.com/file/1623106981/Haegemonia_Gold_Edition.part02.rar http://www.filesonic.com/file/1623106881/Haegemonia_Gold_Edition.part03.rar htt…
-
- 0 reacties
- 664 weergaven
zit er een spel bij?? wil je hem ruilen tegen een xbox 360 met een paar spellen + 2 controllers??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 664 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 1 reactie
- 664 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
Ik heb zo het gevoel dat er vandaag een crack komT!! :
Laatste reactie door niebels,