Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 512 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30361.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 512 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 512 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 3 reacties
- 511 weergaven
http://www.duken.nl/forums/index.php?action=moderate;area=warnings;e1fdb5a0a32=676d545f278dd3723918a745c3b9dbc1
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 511 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30575.0[/iurl]
- 0 reacties
- 511 weergaven
hallo, kan er a.u.b. iemand helpen. Hoe komt het dat mijn weg wit is en dat er per renner een zwarte bol is met zijn naam. Ik zi hun fiets niet alleen ee nzwart ovaal met naam. Hoe kan ik dit oplossen help me plzzzzz Het zou heel vriendelijk zijn gtz tito
Laatste reactie door tito07, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Fantastische Veronica Meimaand Filmmaand op komst Twintig jaar geleden, toen wij nog kleine filmliefhebbertjes waren was de Veronica Meimaand Filmmaand iets waar we al weken van tevoren klaar voor zaten. Mega blockbusters kwamen al op tv ver voordat ze op videoband te huur waren, en er zat ook geen reclame [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 511 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 1 reactie
- 510 weergaven
:-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 510 weergaven
Documents To Go v3.004 FULL ANDROID-P2P Documents To v3.004 volledige Android-P2P Go Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 509 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30951.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
Andy – Siri for Android Full v3.9 Android-P2P Andy – Siri voor Android volledige v3.9 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.9 . Android-P2P Release Date: 23-06-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v3.9.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 509 weergaven
Die versie werkt wel, een vriend van me heeft hem al op de xbox, heb hem daar al even gespeeld. Echt een vet spel. Er staan nu ook een paar (fake) Prototype PC releases op de welbekende torrentsites.. Maar die zijn er al afgegooid.
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
De download is nieuw van Inseparable De jonge ingenieur Li gaat door een moeilijke periode in zijn leven. Hij ondervindt zowel op zijn werk, als thuis met zijn vrouw Pang problemen. Dat alles verandert, wanneer hij de mysterieuze Amerikaanse vreemdeling Chuck ontmoet, die een grote impact op zijn leven heeft. [...] Het volledige artikel bekijken
The Veteran (2011) DVDRip
door Gast khrachara- 2 reacties
- 509 weergaven
The Veteran (2011) DVDRip XVID AC3 HQ Hive-CM8 Language: English 1h 34m | DVDRip | avi | 704 x 400 | XviD [A] 1799 Kbps | AC3 [A] 448 Kbps | 1.49 GB Genres: Action | Thriller IMDb Info http://www.imdb.com/title/tt1653700/ A soldier returning from the war in Afghanistan uncovers a conspiracy involving the intelligence services and a gang of drug dealers. Screenshot:
Re: The Way Back (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 16 reacties
- 509 weergaven
bedankt
-
- 3 reacties
- 509 weergaven
hallo ik had even een vraag, bij mij werkt de mass effect downloadble content helmaal na het installeren en downloaden, maar als ik het bij mn vriend op de pc probeer te zetten blijf ik het bericht krijgen van unable to authorize the listed dlc ook een patch bleek niet te helpen entitlement bestandje voor de dlc's deed gwn zn werk zoals het bij mijn pc ook deed, en na dat werkte alles maar bij mn maat krijgt hij nog steeds de unable to authorize dlc. Toen ik de wat nieuwere entitlement v2 probeerde te runnen kreeg ik error over cache of zoiets, dus wat ik ook probeer krijg ik dus de downloadble contents van mass effect 2 niet aan de praat. misschien heeft dit iets te mak…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 508 weergaven
Hallo, Hier is het de bedoeling dat je je naam opgeeft voor de volgende game ronde op onze nieuwe game server van battlefield 1942 secret of weapons of WWII [DEMO]! Het lijstje zal bijgehouden worden op www.dukenbattlefieldserver.webs.com ! Daar moet je regelmatig eens gaan kijken, daar staat ook waar je de demo kan downloaden en hoe... Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen O0 Minstens 20 Personen voor 1 game! Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
dankje enne als er nog mensen zijn met een request voor ds games of psp games dat kun je ook bij mij doen ;D
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd…
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Dit is een nieuwe release van Gun Rich (50 cent) en Angel (Val Kilmer) zijn twee vrienden wier vriendschap op de proef gesteld wordt als ze betrokken raken bij de illegale wapenhandel. We volgen de wapens van producent tot verkooppunt om vervolgens, na gekocht te zijn door de consument, in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 508 weergaven
Misschien eerst het topic doorlezen en dan pas iets posten ipv alleen maar proberen je postcount omhoog te helpen! :ban:
Laatste reactie door Bart',