Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Problemen pc
door 'Robin- 0 reacties
- 581 weergaven
Ja hij vind niks. Mijn vader probeert nu systeem herstel. Verder nog opties of tips :-\
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39977.0[/iurl]
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Draw Something v1.7.27 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.7.27 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 14-06-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.7.27.FULL.ANDROID-P2P Maat: 16 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Safe Jason Statham is oud-agent. Hij ontmoet een jong Chinees meisje die wordt gezocht door de maffia: ze kent namelijk de code tot een kluis. Het meisje heeft een bijzondere gave: ze heeft een heel goed geheugen. Regie: Boaz Yakin Met: Jason Statham, Catherine Chan, Robert Bizik, James Hong, Igor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 580 weergaven
vast nog wel 400 euro. hoe oud is ie precies?
Laatste reactie door Wous, -
Re: Probleem met pc
door VXL- 0 reacties
- 579 weergaven
Jonge, heb je je pc nu al kapot. Prutser
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
download even de laatste nero dat is het makkelijkste en wijst zich van zelf! mocht je vragen hebben. succes
Laatste reactie door rubsub, -
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 579 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 579 weergaven
Oke en later als windows 7 uitkomt dan ook de 64bit versie nemen?
Laatste reactie door Maddock, -
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 579 weergaven
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster Enige tijd terug verscheen er een reeks personageposters van de vele helden uit de superheldenfilm The Avengers van regisseur Joss Whedon. Naast de villain Loki (Tom Hiddleston) was ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson (Clark Gregg) een van de personages die nog ontbrak. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 579 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
Ik heb ook zwarte stippen. ik heb een paar keer mijn spel opnieuw geinstalleerd maar het blijf hetzelfde. :-\ Iemand een oplossing. Laat het me weten. a.u.b. Ik heb windows XP Dank u wel
Laatste reactie door tito07, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 578 weergaven
Is dit bijvoorbeeld geen goeie 20" monitor want dan zou het heel erg op mijn budget besparen. http://azerty.nl/2-1053-220989/acer-v203hab-lcd-scherm-tf.html
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
Nou ik ben hier de expert en ik adviseer DEZE! http://link.marktplaats.nl/258317895 Dit is een heele goede ik heb er zelf ervaring mee :D
Laatste reactie door dinges123, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 578 weergaven
Ik heb snagit ook gebruikt...........
-
- 0 reacties
- 578 weergaven
dat is allebi virtua tennis 3.
Laatste reactie door Coburner, -
warehouse 13 - wachtwoorden
door Gast Appie2108- 0 reacties
- 577 weergaven
Wie o wie kan mij helpen aan de wachtwoorden van Picasa team benelux met betrekking tot Warehouse 13 seizoen 1. Het betreft hier 5 DVD's. :zwaai:
-
- 0 reacties
- 577 weergaven
PRACHTIG, mooi over de downloadsite erbij, en megaupload en rapidshare zijn ook altijd handig, ook nog overal een mooie en een goeie kwaliteit cover. Petje af!!! Btw: jammer dat ik geen psp heb :'(
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37809.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 577 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Paula van der Oest maakt film over Lucia de Berk De Nederlandse regisseur Paula van der Oest gaat een film maken over verpleegster Lucia de Berk. De opnames van de film met de titel Lucia de B. moeten begin 2013 van start gaan. [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 577 weergaven
hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de k…
Laatste reactie door Netski-Shots,