Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 555 weergaven
Wat voor een bestand ben je aan het branden? Is het branden al eens met een ander bestand gelukt?
Laatste reactie door marco1, -
Re: London Boulevard (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast siccov- 4 reacties
- 555 weergaven
bedankt O0
-
- 0 reacties
- 554 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Battle De spannende en grappige familiefilm The Battle draait om het eigentijdse thema: beroemd willen worden. Mara, Sam en Ortwin vormen samen een bandje en ze doen mee aan een talentenjacht. Sterre heeft geen zin. Ze is tot over haar oren verliefd op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 554 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 0 reacties
- 554 weergaven
Ik moet die Cr*ck hebben! Anders word ik Gek!!! :D
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 554 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39977.0[/iurl]
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Het kan ook aan windows 7 liggen,ik had ook mijn besturingsysteem geupgrade en ik kon ook sommige dingen niet meer.
Laatste reactie door Nigel, -
- 8 reacties
- 554 weergaven
ok dus ik heb fallout 3 geïnstalleerd... dan launch ik hem en klik ik op ''new'' en dan op ''yes'' maar dan word het beeld zwart en staat er een venster ''Fallout 3 werk niet meer.'' en word er naar een oplossing gezocht... respect als iemand mij hiermee helpt!
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
er is een nieuwe patch heb ik gezien : 1.0.3.3. is er hier al een crackpatch voor?
Laatste reactie door laureens, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
oke bedankt! ik heb nog een vraag wat kies ik in nero om te branden: dvd-rom (iso) of DVD-video?
Laatste reactie door darkharmony, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 553 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
- 0 reacties
- 553 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
warehouse 13 - wachtwoorden
door Gast Appie2108- 0 reacties
- 552 weergaven
Wie o wie kan mij helpen aan de wachtwoorden van Picasa team benelux met betrekking tot Warehouse 13 seizoen 1. Het betreft hier 5 DVD's. :zwaai:
-
- 0 reacties
- 552 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31776.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Je kan beter wachten op de crack, alternatieven zijn alleen voor Vista.
Laatste reactie door BasVZ, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 552 weergaven
Is dit bijvoorbeeld geen goeie 20" monitor want dan zou het heel erg op mijn budget besparen. http://azerty.nl/2-1053-220989/acer-v203hab-lcd-scherm-tf.html
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37809.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
draadloze verbinding van de buurman probleem ?
door Gast Adamas- 2 reacties
- 552 weergaven
Goedemorgen allemaal, Ik heb een bizar probleem Ik download ongeveer 3 weken lang via de draadloze verbinding van mijn aardige buurman(weet hier natuurlijk niets vanaf) Via newsleecher en abbo bij yabse was de snelheid constant tussen de 400/ 500 kb. Nu het probleem: sinds een week heb ik een hele onregelmatige downloadsnelheid die varieert tussen de 130 en 230 kb. Heel af en toe met een uitschieter naar de 400kb/s maar dat maar enkele seconden. Het is een hele instabiele verbinding. ( ik heb helemaal niets verandert, laptop staat nog steeds op dezelfde plek) Onderin me scherm heb ik een iccoontjes dat duidt op de draadloze verbinding ( een computertje met een bla…
Laatste reactie door Robin, -
Re: Probleem MSN
door martijn1- 0 reacties
- 552 weergaven
Ok bedankt heb een mail gestuurd. Post Merge: juni 13, 2009, 11:58:53 am Ok , ik heb een mail gestuurd maar wanneer krijg ik het resultaat?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Torrentreactor
Laatste reactie door martijn1,