Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 526 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 1 reactie
- 525 weergaven
:-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Zou wel op zijn plaats zijn die waarschuwing, ik kreeg er alleen voor een paar emoticons Maar ik ben er nog steeds niet aan uit of ik een witte of zwarte wil, wat zouden jullie doen?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Hehe
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Oké bedankt, ik kijk morgen eerst zelf wel. Dan leer ik er zelf ook nog wat van Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: december 29, 2010, 18:09:10 Hee, Ik kijk hier nu even rond in mn logboeken. En bij fouten staat heel vaak: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: nltdi Bron Atapi of Service control manager. Kan het zijn dat die vastloopt door internet? Want dan heb ik het volgens mij het meest of alleen. En is nltdi , Netlimiter? Want ik heb Netlimiter 3 gedownload..
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 525 weergaven
2 links aan het 1e bericht toegevoegd. Dit voorkomt het stellen van vragen die al beantwoord zijn. Spotnet forum Spotnet FAQ
Laatste reactie door Yu123, -
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 524 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30965.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 524 weergaven
Er zijn servers zat kspeel het zelf ook nog wel eens
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
Yep aanpakken die handel. Kijken of hij blij is met een DDos attack op zijn ip.. (Dit is geen bewijs dat ik dat doe he ... )
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
dvd naar media schijf copieren
door Gast jjohn- 0 reacties
- 524 weergaven
ik wil mijn dvd collectie naar een media schijf overzetten. ik heb ze met dvd shrink naar de vaste schijf over gezet. als ik nou op video-ts klik dan opent een menu met allerlei files zoals vob. ik zou graag willen dat als ik op de film naam klik de film op de pc of tv afgespeeld wordt. kan iemand mij hier bij helpen. bij voorbaat hartelijk dank
-
- 0 reacties
- 524 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39478.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.2.1 Final ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Release Date: 24-06-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.2.1.Final.ANDROID-P2P Maat: 2 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 523 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 523 weergaven
Krijg nu van avast de melding (weer een rootkit) MBR:\\.\PHYSICALDRIVE0
Laatste reactie door 'Robin, -
- 1 reactie
- 523 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30361.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Wat is een crack en Nzb?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 523 weergaven
Je moet eerst je de 1ste cd installeren met Daemon Tools. Wanneer hij vraagt voor de volgende cd unmount je de 1ste cd en mount je de 2e cd.
-
- 0 reacties
- 521 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 :'( ik weet echt niet meer wat ik moet doen het allerbelangrijkste is dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. O0 mvg spijdie O0
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 521 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn,