Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 599 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
Dat dacht ik eigenlijk ook wel een beetje want het zou wel stom zijn als ze de hele demo weggooien
Laatste reactie door Wous, -
Re: Gezocht Trance / Techno albums
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 599 weergaven
Hier op deze site staan echt super veel trance albums en techno en house eigelijk wel van alles bekijk het maar
-
Re: Problemen pc
door 'Robin- 0 reacties
- 599 weergaven
Ja hij vind niks. Mijn vader probeert nu systeem herstel. Verder nog opties of tips :-\
Laatste reactie door 'Robin, -
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 599 weergaven
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster Enige tijd terug verscheen er een reeks personageposters van de vele helden uit de superheldenfilm The Avengers van regisseur Joss Whedon. Naast de villain Loki (Tom Hiddleston) was ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson (Clark Gregg) een van de personages die nog ontbrak. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 598 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
weet iemand een site waar je een pc in elkaar kan setten maar niet in elkaar hoef te zetten want weet niet hoe moet [modbreak=modbreak door Impy] Maak even zelf een topic aan met je vraag. [/modbreak]
Laatste reactie door antibull1, -
warehouse 13 - wachtwoorden
door Gast Appie2108- 0 reacties
- 598 weergaven
Wie o wie kan mij helpen aan de wachtwoorden van Picasa team benelux met betrekking tot Warehouse 13 seizoen 1. Het betreft hier 5 DVD's. :zwaai:
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
Zou wel op zijn plaats zijn die waarschuwing, ik kreeg er alleen voor een paar emoticons Maar ik ben er nog steeds niet aan uit of ik een witte of zwarte wil, wat zouden jullie doen?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Er zijn servers zat kspeel het zelf ook nog wel eens
Laatste reactie door Wous, -
Re: Probleem MSN
door martijn1- 0 reacties
- 598 weergaven
Ok bedankt heb een mail gestuurd. Post Merge: juni 13, 2009, 11:58:53 am Ok , ik heb een mail gestuurd maar wanneer krijg ik het resultaat?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39594.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Deze release is nieuw van El Gringo Een kogel in zijn arm en een tas met daarin 2,3 miljoen dollar. De mysterieuze ‘man’ Scott Adkins (Expendables II) belandt hiermee in het grensstadje El Fronteras. Daar wacht hij op de bus naar Acapulco. Als het nieuws rondgaat dat er iemand met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 598 weergaven
Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37809.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 597 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Zal het proberen, bedankt! Post Merge: juni 27, 2009, 01:40:48 pm ik kan de file ook niet uitpakken.. maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit want met wiu 1.1 zegt ie dat de file goed geupdate is alleen de size is wrong. Lezen met deamon tools kan die niet, waarschijnlijk omdat het een wii game is euw ik wist niet dat het om een wii game ging? xD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Probleem met pc
door VXL- 0 reacties
- 596 weergaven
Jonge, heb je je pc nu al kapot. Prutser
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 596 weergaven
heb je er misschien eentje voor het spel "Fuel"? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tarshoeykens, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
ik sleep die crack gewoon over de spel, de crack zit ook bij de spel in mijn station schijf, bij nfspu2,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 595 weergaven
Oke dan probeer je wat gedownloade spellen waarvan er ook een paar niet jouw ding zijn. Ik merk dan regelmatig dat er geen uninstaller bij zit. Hoe krijg ik dan het spel gedeinstalleerd op een beetje nette manier? Zodat er niet allemaal rotzooi achterblijft als je bijvoorbeeld enkel de installatiemap verwijderd.
Laatste reactie door Sillysauce,