Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 567 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37847.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
bedankt allemaal!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Battle De spannende en grappige familiefilm The Battle draait om het eigentijdse thema: beroemd willen worden. Mara, Sam en Ortwin vormen samen een bandje en ze doen mee aan een talentenjacht. Sterre heeft geen zin. Ze is tot over haar oren verliefd op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 566 weergaven
Nou ik ben hier de expert en ik adviseer DEZE! http://link.marktplaats.nl/258317895 Dit is een heele goede ik heb er zelf ervaring mee :D
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Torrentreactor
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39977.0[/iurl]
Laatste reactie door Releases, -
waar te beginnen?
door pim1234- 1 reactie
- 566 weergaven
hallo, ik weet niks, maar ik zou toch graag willen leren programmeren. waar zou ik moeten beginnen? pim
Laatste reactie door los-cuentos, -
Re: Top-end PC
door iOrale- 4 reacties
- 566 weergaven
Foto's komen morgen, ben net van de scooter afgevaaAAAA BIEEERRR en ga zo slapen, nogal moe. Zal ik gelijk wat foto's maken van m'n hok, er ligt achter me zo'n 10.000 euro aan singels (vinyl platen)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 566 weergaven
Ja die heb ik: http://t.co/EIQXfAP Held! Alleen hoe installeer ik die? Heb hem gekoppieerd in dat mapje maar werkt niet?
Laatste reactie door 'Robin, -
VERPLAATST: [Centraal] Red Faction: Guerrilla - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Jeroen- 0 reacties
- 565 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
eShop Nieuws Week 15 Deze week niet veel soeps in de eShop, naast Zelda voor de Virtual Console (3DS) zien we nog 2 DSiWare titels (Crystal Caverns is een rip-off van Luxor, I Must Run van Canabalt) en Street Fighter II voor de Virtual Console op de Wii. Virtual Console [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Probleem MSN
door martijn1- 0 reacties
- 565 weergaven
Ok bedankt heb een mail gestuurd. Post Merge: juni 13, 2009, 11:58:53 am Ok , ik heb een mail gestuurd maar wanneer krijg ik het resultaat?
Sparen voor X-BOX
door niro- 0 reacties
- 565 weergaven
Hallo, Ik wil graag sparen voor de X-BOX 360... + 2 Games TOTAAL: €400 Hoe kan ik makkelijk snel en goed sparen??? Ik ben 12 jaar
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 564 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
warehouse 13 - wachtwoorden
door Gast Appie2108- 0 reacties
- 564 weergaven
Wie o wie kan mij helpen aan de wachtwoorden van Picasa team benelux met betrekking tot Warehouse 13 seizoen 1. Het betreft hier 5 DVD's. :zwaai:
-
- 0 reacties
- 564 weergaven
PRACHTIG, mooi over de downloadsite erbij, en megaupload en rapidshare zijn ook altijd handig, ook nog overal een mooie en een goeie kwaliteit cover. Petje af!!! Btw: jammer dat ik geen psp heb :'(
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 564 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 0 reacties
- 564 weergaven
Er staan weleens onvolledige posts op bijv. Binsearch. Als ik nu Grabit een Dvd laat 'Grabben' en nog niet alle files zijn beschikbaar, hoe hervat ik Grabit dan als dit wel het geval is. Of gaat dat auto?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39594.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 564 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
Re: De films Carmen van het Noord en Er komt een Vrouw bij de Dokter
door Gast rimpellaaf- 0 reacties
- 563 weergaven
bedankt rimpellaaf