Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Rome Total war gold
door Gast kibuts- 0 reacties
- 519 weergaven
Hallo, ik heb gister Rome total war gedownload en toen ik hem wou installeren kon die op de helft niks meer lezen. ik ben hem nu opnieuw aan het downloaden maar vraag me af of het een bekend probleem is en of het misschien opgelost kan worden mocht ik het weer krijgen. mvg kibuts
-
- 0 reacties
- 613 weergaven
Wie weet hoe ik een gedownloade windows xp op een cd kan zetten en deze dan zo kan installeren? Programma's maakt niet uit ik betaal er dan wel iets voor. Ik heb windows gedownload omdat ik mijn installatie cd kwijt ben en nu dus een error heb in windows dus herinstallatie nodig is. Een goede windows torrent wordt ook zeer op prijs gesteld, Mvg Martyte
Laatste reactie door martyte, -
- 0 reacties
- 442 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40806.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 486 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41589.0[/iurl]
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Gevonden Buitenkampers Documentaire over Nederlanders die tijdens de Tweede Wereldoorlog in buiten de jappenkampen verbleven. Meestal waren dit Indische Nederlanders. Onder leiding van Japanse en Indonesische nationalisten keert het land zich steeds meer tegen alles wat Nederlands is. Regie: Hetty Naaijkens Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit is een nieuwe release van KENAU Maarten Treurniet met: Monic Hendrickx (Kenau Simonsdochter Hasselaar), Barry Atsma (Wigbold Ripperda, de gouverneur van Haarlem), Sallie Harmsen (Kathelijne), Lisa Smit (Gertruide), Sylvia Hoeks (Magdalena), Eva Bartels (Alda), Peter van den Begin (Jacob), Anne-Marie Jung (Bertha), Attila Árpa (Don Diego), Matthijs van de [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Help!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
om te leren hoe je poorten moet openen is het beste om gewoon in google te tikken: routernaam portforwarding Dan heb je 9 van de 10 keer wel honderden resultaten met een duidelijke uitleg van hoe je op jou router poorten kan forwarden. @Duken: Ik weet iets! Laten we Duken.nl Port Forwarding BV openen. Kan iedereen ons inhuren om op zijn/haar thuis netwerk de porten te forwarden Dat is big business zo te lezen hier iedereen wil zijn poorten forwarden maar niemand weet hoe het moet :laugh:
-
Aw:film branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Kijken welke bestanden gspot ondersteunt. (denk vast wel avi of mpg) en dan die .dev omzetten naar een .avi of .mpg.
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17493.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb S. net geinstalleerd; maar ik ben er nog niet achter wat de provider cq. de news group server is van UU(universiteit utrecht): I vermoed dat CapGemini de provider is maar kon niets anders vinden dan het adres: news.acuu.uu.nl. Maar mn downloads vorderen voor geen enne meter op dit adres terwijl download >800 kb/s is!Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door mofo, -
even ertussen uit
door Eagles- 0 reacties
- 2k weergaven
zo
Laatste reactie door Eagles, -
Re: ISO File
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2.3k weergaven
thnx voor je reactie had na een lange tijd kijken op het internet een programma gevonden waar mee het wel lukt
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Tom, hoezo 'n slotje? Het probleem is toch nog niet opgelost?
Laatste reactie door Robin, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
het is gratis aan het begin krijg je een pakje gratis misschien is die dan verlopen denk dat dat het is
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
je moet met de hoofdgebruiker inloggen (degene die alle rechten heeft).
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Post Merge: april 16, 2009, 09:01:47 pm Ok Heel erg bedankt en als niet lukt hoor je et wel:P Gr. luc Ik heb nu de eerste geopend en nou krijg ik een iso bestand, moet ik die dan openen met daemon tools? of hoe dan?
Laatste reactie door koekkoek, -
- 0 reacties
- 902 weergaven
De Samsung F480 Touchwiz: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-f480-groot.jpg #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33781.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 917 weergaven
hee duken, ik heb een nokia n95 8GB en wil er navigatie voor hebben en mijn vraag is welke ik moet hebben. met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Finale WK Zuid Afrika 11 Juli 2010
Laatste reactie door Wous, -
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 657 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 423 weergaven
Weet niemand een oplossing?
Laatste reactie door jelmer11,