Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey.. Ik hoorde laatst van een vriend dat ik een ps3 game kon branden zonder blu-ray disk en zonder te chippen ofzo... Dat je hem gewoon moet downloaden en op een DVD 9 zet en dat je hem er dan gewoon ik kan doen en dat hij het doet.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38196.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 641 weergaven
toch?
-
- 0 reacties
- 733 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Releasedatum: 09/19/2012 Bestandsnaam: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1,4 GB Genre: Extreme Sports Critici: 6,0 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: Robomodo Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 724 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Deze release is nieuw van MEES KEES OP KAMP Barbara Bredero met: Willem Voogd (Mees Kees), Sanne Wallis de Vries (Dreus), Cas Jansen (Joris, vader Sep), Hannah Hoekstra (Marie-Louise), Raymonde de Kuyper (moeder Mees Kees), Martijn Fischer (Moos Koos), Felix Osinga (Tobias), Brent Thomassen (Sep), Marieke de Kleine (moeder Sep), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 951 weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4,8k weergaven
De download is nieuw van How to Train Your Dragon 2 Vijf jaar nadat de draken en de Vikingen zijn verenigd houden de meesten zich voornamelijk bezig met drakenracen. Hikkie en Tandloos zijn echter liever bezig met het bezoeken van onbekende plekken. Tijdens een van hun tochten ontdekken ze een [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vaag internetprobleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
Aw:downloaden en opslaan
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Nope je kan de bestanden opslaan waar jij wilt! Zolang je maar wel je externe HD aan je computer hebt zitten kan je ook daar je bestanden op opslaan.
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18529.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Daar kan ik t' vinden
Laatste reactie door batma, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
VERPLAATST: gta sa
door Robin- 0 reacties
- 790 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 591 weergaven
werkt niet ??? dit krijg ik er voor als ik het wil openen:
-
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 734 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Test
Laatste reactie door Duken, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 571 weergaven
Hey hallo allmaal! Ik ben Yoji en ik heb al veel geleerd van Duken.nl, maar nu ben ik dan eindelijk ook lid. Mijn nickname verwijst naar mijn achternaam, die begint namelijk met een 'G'. Ik ga met mensen om die ipv hallo, Yo zeggen, gevolgd door een engelse G (ji), oftewel Yoji. Alle duken.nl'ers wil ik hierbij de groeten doen. Groet! Yoji O0
Laatste reactie door Yoji, -
- 0 reacties
- 536 weergaven
Voortaan een iets duidelijkere topic titel aub.
Laatste reactie door snor1991, -
Re: Battle Los Angeles (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast marasli- 0 reacties
- 462 weergaven
thnx voor deze gave film
-
- 0 reacties
- 296 weergaven
Wacht even, zonder die link die je onderin de PDF hebt staan kan ik ook bij die downloads komen hoor?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
Orcs Must Die 2-FLT Orcs Must Die 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Orcs_Must_Die_2-FLT Release Date: 31.07.2012 Retail Datum: 31-07-2012 Bestandsnaam: Orcs_Must_Die_2-FLT Bron: DVD Maat: 2,7 GB Genre: Real-Time Strategy Bescherming: Steam Uitgever: Robot Entertainment Ontwikkelaar: Robot Entertainment release Beschrijving Orcs Must Die! 2 stoten spelers en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 687 weergaven
De download is nieuw van So Undercover “Miley Cyrus” speelt Molly, een jonge maar keiharde FBI-agente. Ze moet undercover gaan op een universiteit om de dochter van een belangrijke getuige te beschermen. Daar komt ze erachter dat niet iedereen is zoals hij zich voordoet. Regie: Tom Vaughan Met: Jeremy Piven, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,