Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 544 weergaven
Ze zijn nog niet verkocht. Wat wil je er voor geven? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 544 weergaven
idd
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 543 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37775.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
ChattChitto
door Trizomu- 0 reacties
- 542 weergaven
Men heeft natuurllijk zoveel site's om torrents van binnen te halen, en daarom weet ik dan ook niet of dit topic voldoet aan de voorwaarden. ChattChitto werpt zich niet op als portaalsite, zoals TPB & Demonoid, maar je kan er wel allerhande oplossingen vinden waarvoor men anders naar andere site's moet of zal gaan. Alles is wel in het Engels, maar veel voorkomende is dat er torrents te vinden zijn voor ze op TPB of Demonoid zijn. Helaas kan men enkel aansluiten op een invite, waarvoor het email adres nodig is, op een manier die niet met codes omgaat. Wie even kijkt op de inlogpagina kan nog besluiten om me het adres door te sturen via PM of Mail, ChattChitto…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 542 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 542 weergaven
Ik vind Duken.NL op het moment ook heel traag, meer mensen die hier last van hebben? Andere sites werken hier wel snel.
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 542 weergaven
hoi
Laatste reactie door remen11, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Ik heb nog even een vraagje hier : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29779.25 Is zijn processor beter dan die van mij?
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 541 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
VERPLAATST: Laptop
door Jeroen- 0 reacties
- 541 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37439.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Release Date: 30-09-2012 Filename: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Size: 24 MB Type: Application Release Description • View, edit and create your documents that you needed to bring to your PC • Create professional diagrams with rich [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
Howling Een man wordt verbrand in zijn auto gevonden. Rechercheur Sang-Gil krijgt de zaak toegewezen, maar wil deze in eerste instantie niet aannemen. Hij denkt dat het om een simpele zelfmoord gaat, en het helpt hem niet om de promotie te krijgen waar hij naar verlangt. Ondertussen krijgt hij ook [...] Het volledige artikel bekijken
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 540 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 540 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41470.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
gratis 500 wii punten
door Gast wiipoints- 0 reacties
- 540 weergaven
SPAM
-
- 0 reacties
- 540 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
Aw:Lange frans agresief :P:P
door Gast Heinen- 0 reacties
- 539 weergaven
K ben niet zo\'n rap/hiphop fan vanwege die mentaliteit die der omheen hangt. Dit soort shit van Frans vind ik een nogal zielig
-
- 0 reacties
- 539 weergaven
Offtopic: Wat gebruik je (ik fruity loops 7 xxl) Ontopic: Vet, ik moest hem uitzetten van ons mam. xD
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 539 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Trishna Trishna, gespeeld door “Freida Pinto” ontmoet de Britse Jay die in het hotel van zijn oom gaat werken in Rajashtan. Na een ongeluk gaat Trishna voor Jay werken en ze worden verliefd. De druk van de veranderende maatschappij maakt hun liefde echter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 539 weergaven
dus eigenlijk een conclusie aan dit topic CALL OF DUTY 5 KAN JE NIET ONLINE SPELEN. :-\ > :biggun:
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Deze release is nieuw van Cheerful Weather for the Wedding Op de dag van haar bruiloft is Dolly Thatcham alles behalve blij. Op haar slaapkamer verbergt ze zich van de familie in het gezelschap van een fles rum en in twijfel of ze wel met de juiste man trouwt. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 538 weergaven
maar ik zie dat het eigenlijk .iso bestanden zijn....(de ingepakte bestanden zijn iso) kan ik die dan ook gewoon met deamon tools laden??
Laatste reactie door timothy250, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Wel on topic blijven he.
Laatste reactie door Joran-PCM,