Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 501 weergaven
Wie weet een goede video kaart grafische kaart en processor? Wel waar ik mee kan gamen zoals gta 4 fallout 3 COD MW 2
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 499 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 499 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Release Date: 30-09-2012 Filename: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Size: 24 MB Type: Application Release Description • View, edit and create your documents that you needed to bring to your PC • Create professional diagrams with rich [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 499 weergaven
De download is nieuw van The Dark Knight Rises – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van The Dark Knight Rises! In ‘Beneath Gotham’ werp je een blik in de schuilplaats van Bane en de constructie ervan. In ‘Batman and Bane’ laten de filmmakers en de acteurs zien hoe [...] Het volledige artikel bekijken
Re: De rechtzaak tegen PirateBay
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 499 weergaven
BREIN probeerd wereld heerser te worden. Shitt
-
- 0 reacties
- 499 weergaven
@DukeN zie je plaatje niet.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 499 weergaven
idd
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 499 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 498 weergaven
wil er iemand antwoord geven op mijn vragen?? :redface:
Laatste reactie door stephanvw, -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 498 weergaven
Als je het toch over beveiliging hebt... https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 498 weergaven
veel te lang
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 498 weergaven
Mijn eerste Photoshop creatie staat in mijn signature. Ik hoor graag reacties.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 498 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39666.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 498 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 497 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41639.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 497 weergaven
Unieke download van Insight Kaitlyn, een eerste-hulp verpleegkundige, buigt zich over een jong slachtoffer van een steekpartij. Hierdoor wordt ze per ongeluk geëlektrocuteerd door de defibrillator die wordt gebruikt in een poging om de vrouw te redden. Bijna onmiddellijk begint Kaitlyn de herinneringen van het slachtoffer te ervaren. Ze wendt [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 497 weergaven
thnx voor reactie! Ik ga het probereren!
Laatste reactie door sc0ttty, -
Re: Een spel gemount lukt niet
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 497 weergaven
Ik heb het gekopieerd. Mijn engels is a wayyy better
-
GigantTorrents
door rodney12- 1 reactie
- 497 weergaven
hallo gebruikers/leden, wij gaan een torrentsite oprichten genaamt: GigantTorrents wij zoeken: uploaders moderators beheerder systeembeheerder
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 497 weergaven
Je kunt het beste een ATI of en NVIDIA videokaart nemen dat ben je zeker van goede prestaties vind ik zelf.
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 497 weergaven
@DHJR Ik heb dit 2x keer geprobeerd. Ik kom niet in recovery menu. Ik zal morgen effe vaker proberen. Helaas nu niet genoeg tijd. Bedankt alvast, ik kom hier later op terug. Thx O0 Post samenvoeging: december 26, 2010, 19:44:20 Na paar keer opnieuw in recovery menu te komen is dit nog steeds niet gelukt... Ik volg de juiste stappen zoals hierboven beschreven. :'(
Laatste reactie door kniffie73, -
- 0 reacties
- 497 weergaven
Ik vind Duken.NL op het moment ook heel traag, meer mensen die hier last van hebben? Andere sites werken hier wel snel.
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 497 weergaven
heeft iemand ervaring met 9footballshirt.com of weet iemand een betrouwbare site voor voetbalshirts (goedkoop)
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: Larry Crowne (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast gilda57- 0 reacties
- 496 weergaven
Bedankt en groetjes
-
- 1 reactie
- 496 weergaven
Hallo. Heb net een dvd gedownload. Speel hem ff af met VLC om te kijken of ie het doet. Bij ftd stond dat er NL ondertitels bij zaten. Zit er dus niet bij. Heb er een gedownload. Maar nu is mijn vraag hoer zet ik deze eronder?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door svenholtman,