Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 582 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Release Date: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41558.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Paul (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast artanis- 3 reacties
- 582 weergaven
thanks
-
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40803.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36661.0[/iurl]
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 581 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 581 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Hallo Allemaal, Ik wil graag een paar filmpjes maken van een spel op mijn DS. Dus een soort capturing shizzle. ;D Kan dat i.c.m. een R4 kaartje? (met een homebrew proggie?) Of moet ik een DS emulator downloaden en dan met Hypercam werken? Ik hoop dat jullie het snappen, en kunnen beantwoorden! Alvast heel hartelijk dank O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Even voorstellen
door 1111111- 0 reacties
- 581 weergaven
omdat ik problemen heb met de VLC mediaplayer ben ik naar een gebruikershandleiding gaan zoeken, via de gebruikershandleiding ben ik bij dit forum terecht gekomen. Ik heb op mijn pc XP opnieuw geïnstalleerd, alles werkt perfect maar niet de VLC mediaplayer of andere players. Aangezien ik altijd met de VLC mediaplayer gewerkt heb, hoop ik dat iemand mijn probleem op kan lossen. Sommige AVI en MOV bestanden worden normaal afgespeeld, andere AVI en MOV bestanden die ik met de zelfde camera en vaak ook nog op de zelfde dag heb opgenomen worden niet afgespeeld. bij sommige is een voorbeeld plaatje te zien bij andere het VLC LOGO, zie bijlage 1. bij de AVI of MOV bestanden …
Laatste reactie door 1111111, -
Re: Twee delige avi met srt(sub) ,samenvoegen met AVIMux_GUI.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 580 weergaven
o sorry voor het watermerk ,maar daar was ik eigenaar van .Ik kijk even of ik een andere heb,hoe dan ook het is van mij. edit: opgelost
-
- 0 reacties
- 580 weergaven
vragen in het COD4 topic
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Ik haat dit echt!
Laatste reactie door gilly1993, -
- 1 reactie
- 580 weergaven
We zouden eigelijk met z'n allen die anti-piracy moeten DDossen O0
Laatste reactie door Willemw, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload en ik ben zo online aan het spelen en dan valt hij zomaar uit ik was een match aan het spelen op Karkand en er was iemand die mij wou kicken... dat lukte hem niet dus ik speelde verder... en toen opeens viel het spel uit :geheim: nu start ik hem weer opnieuw op maar sinds dat gebeurde kan ik niet meer spelen omdat het spel de hele tijd uitvalt... weet iemand hier een oplossing op?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Ik heb hoge verwachtigen ervoor, dus kom op he ;D
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Ik heb dit vroeger als eens geprobeert alles selekteren en copiëren naar externe schijf. Maar dit lukte me niet mijn interne schijf was toen 200gig en mijn externe schijf was toen 250gig. volgens mijn gegevens toen die op mijn scherm kwam w
Laatste reactie door patjepapa, -
Jack Falle (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 579 weergaven
Jack Fälle (2011) BRRip | AVI | English | 1h 40 min | 640x272 | XVID - 975 kbps | MP3 - 128 kbps | 702 MB Erscheinungstermin: 21. März 2011 Stars: Olivia Hallinan, Simon Phillips und Tamer Hassan Drehbuch: Paul Tanter Rating: 4.2/10 von 594 IMDb Nutzer Genres: Crime I.M.D.B info Storyline: Ehemalige Undercover-Polizist Jack Adleth kehrt nach London suchen diejenigen, die ihn getötet haben in Amsterdam versucht. Guss Tamer Hassan ......................................... der Boss Simon Phillips ......................................... Jack Olivia Hallinan ......................................... Natasha Alan Ford .......................…
Source Code (2011)
- 579 weergaven
Source Code (2011) 720p BRRip | MP4 | English | 1h 33 min | 1280x720 | x264 - 1535 kbps | AC3 - 384 kbps | 1 023 MB Erscheinungsdatum: 1 April 2011 Stars: Vera Farmiga, Michelle Monaghan und Jake Gyllenhaal Writer: Ben Ripley Regie: Duncan Jones Rating: 7.7/10 von 53.907 IMDb Nutzer Genres: Thriller, Sci-Fi, Mystery I.M.D.B info Storyline: Colter Stevens, der US-Armee Hubschrauberpilot, dessen letzte Erinnerung ist in Afghanistan fliegen, wacht auf einer S-Bahn. Allerdings entdeckt er, dass er die Identität eines anderen Mannes angenommen. 8 Minuten später explodiert der Zug-und Stevens findet sich in einer Art Gondel. Er spricht dann mit jemandem …
Eon Vue 9.5 xStream 9505325 Release 2790 (x86x64)
- 579 weergaven
Eon Vue xStream 9,5 9505325 Version 2790 (x86/x64) | 3,25 GB Vue xStream bietet professionellen CG Künstlern ein komplettes Werkzeugset für die Erstellung und Darstellung außergewöhnlich reiche und realistische natürlichen Umgebungen in 3ds Max Maya, Lightwave, Cinema 4D und Softimage Greifen Sie auf alle Macht der Welt ' s führenden 3D Digital Nature Lösung direkt rom innerhalb Ihre bevorzugte Anwendung. Erstellen und Bearbeiten von wunderschön detaillierte natürlichen Umgebungen mit Ihrer Anwendung ' s Standard-Manipulatoren Render alles zusammen in 3ds Max, Maya, Lightwave, Cinema 4D oder Softimage mit voller Interaktion zwischen Vue und …
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 578 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvang geavanceerde functies snel! [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 577 weergaven
wil er iemand antwoord geven op mijn vragen?? :redface:
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
ow sorry lol ;D
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 577 weergaven
Hoezo ben je eigelijk gebanned? als je hebt zitten lopen hacken vind ik het eigen sguld
Laatste reactie door TereZz,