Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 496 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37775.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 496 weergaven
Natuurlijk, ga ik deze zelf ook in de bioscoop bekijken. Via bronnen wordt er verteld dat dit deel wel in 3D uitkomt. Alleen jammer dat het nog zolang duurt, terwijl de film al helemaal klaar is.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 495 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37022.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 495 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38885.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 495 weergaven
Zo nauw meet ik t niet. Zeker niet met geluid aangezien ik niet zonder muziek kan en ik ook veel muziek maak, dan ga ik waarschijnlijk voor de sapphire. Dank je wel Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: mei 10, 2011, 16:19:46 Ik ga waarschijnlijk nu de Club 3D Radeon HD 6870 bestellen. Maar wat is de geluidskwaliteit van dit merk? XFX is blijkbaar niet zo goed. Maar Club 3D? Ook zie ik geen reviews van deze kaart, betekent dat dat er iets mis is? Aangezien die alweer een tijdje op de markt is.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 495 weergaven
hoi
Laatste reactie door remen11, -
Re: Windows 7
door Gast Lien026- 0 reacties
- 494 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale versie windows 7 ook op een andere pc kan zetten. Zonder dat er een foutmelding komt dat dit geen legitieme versie is. 1 keer windows kopen vindt ik genoeg.
-
- 0 reacties
- 494 weergaven
http://guides.macrumors.com/SSH_into_your_iPod_touch_%28Windows%29
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 494 weergaven
dus eigenlijk een conclusie aan dit topic CALL OF DUTY 5 KAN JE NIET ONLINE SPELEN. :-\ > :biggun:
Laatste reactie door philippeee, -
VERPLAATST: Laptop
door Jeroen- 0 reacties
- 494 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37439.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
Geachte leden,wie kan me helpen...Spellen voor de x box 360 Ik heb Fifa 2010 South Africa en Splitter Cell Convection gedownload,het waren dvd en iso bestanden gecontroleerd met abgx ze waren staelth ik heb diverse malen geprobeerd deze met Img Burn te branden komt telkens met het bericht I/O Error. Ik heb verschillende spellen van andere popsters van nieuwsgroepen gedownload,maar het blijft zo. Ik heb de layerbreak goed ingesteld. Ik gebruik nieuwe Verbatim DL Wie kan mij helpen.. Mvg.thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36223.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 493 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 493 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Release Date: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 493 weergaven
Ze zijn nog niet verkocht. Wat wil je er voor geven? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
Jack Falle (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 492 weergaven
Jack Fälle (2011) BRRip | AVI | English | 1h 40 min | 640x272 | XVID - 975 kbps | MP3 - 128 kbps | 702 MB Erscheinungstermin: 21. März 2011 Stars: Olivia Hallinan, Simon Phillips und Tamer Hassan Drehbuch: Paul Tanter Rating: 4.2/10 von 594 IMDb Nutzer Genres: Crime I.M.D.B info Storyline: Ehemalige Undercover-Polizist Jack Adleth kehrt nach London suchen diejenigen, die ihn getötet haben in Amsterdam versucht. Guss Tamer Hassan ......................................... der Boss Simon Phillips ......................................... Jack Olivia Hallinan ......................................... Natasha Alan Ford .......................…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 491 weergaven
Howling Een man wordt verbrand in zijn auto gevonden. Rechercheur Sang-Gil krijgt de zaak toegewezen, maar wil deze in eerste instantie niet aannemen. Hij denkt dat het om een simpele zelfmoord gaat, en het helpt hem niet om de promotie te krijgen waar hij naar verlangt. Ondertussen krijgt hij ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 491 weergaven
Ben zelf ook ajax supporter, en ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als je kijkt wat voor problemen die kerel maakt, en hoe hij staat te spelen. Het publiek laat weten dat ze el hamdaoui niet moeten.
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 490 weergaven
maar ik zie dat het eigenlijk .iso bestanden zijn....(de ingepakte bestanden zijn iso) kan ik die dan ook gewoon met deamon tools laden??
Laatste reactie door timothy250, -
- 0 reacties
- 490 weergaven
Prijs Duken: €39,99 Prijs Marktplaats: €49,99 Foto's en advertentie in marktplaats: http://bit.ly/elEV2i
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 490 weergaven
Het spel is net klaar met downloaden , wil ik hem uitpakken via winrar , Dat lukt dus niet ik dacht daarna aan daemon tools ook niet nu heb ik geen flauw idee mischien dat jullie me kunnen helpen ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Re: ZOOEASY Gezocht
door Gast Dontworry- 0 reacties
- 490 weergaven
ZooEasy, Software voor fokkers van huisdieren Nederlandstalig Inclusief registratie key. Na istallatie bestand zooeasy.reg activeren. Er zijn dan geen registratiecodes meer nodig. De nieuwe generatie van huisdier registratie software ZooEasy vogel fok software geeft u de mogelijkheid om simpel een professionele digitale administratie op te zetten. Met dit programma wordt het eenvoudig om o.a. de medische- en genetische gegevens van je huisdier up-to date te houden. http://rapidshare.com/files/97557849/DGK_-_ZooEasy_v3.0.7.rar Geen eigen up. Geen pass. Link werkte
-
- 0 reacties
- 489 weergaven
Bedankt Meo, helaas R4i.exe werkt ook niet :redface:
Laatste reactie door gratenose, -
- 0 reacties
- 489 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvang geavanceerde functies snel! [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 489 weergaven
Gevonden Easy Six Een heerlijke komedie gebaseerd op het bekende boek “Mustang Sally” van Edward Allen. Packard Schmidt is een uitgebluste professor die het heeft gehad met zijn werk aan de universiteit van Californië. Op zoek naar wat nieuwe uitdagingen vertrekt hij naar Las Vegas. Hij heeft zijn vriend beloofd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,