Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 512 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41185.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 512 weergaven
gebruik iframe´s je bent echt gek als je elke pagina overnieuw gaat maken :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
Re: Moppen Topic
door Nigel- 0 reacties
- 512 weergaven
Wous heb jij nog een leuke mop?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Offtopic: Wat gebruik je (ik fruity loops 7 xxl) Ontopic: Vet, ik moest hem uitzetten van ons mam. xD
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
veel te lang
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41558.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
ChattChitto
door Trizomu- 0 reacties
- 511 weergaven
Men heeft natuurllijk zoveel site's om torrents van binnen te halen, en daarom weet ik dan ook niet of dit topic voldoet aan de voorwaarden. ChattChitto werpt zich niet op als portaalsite, zoals TPB & Demonoid, maar je kan er wel allerhande oplossingen vinden waarvoor men anders naar andere site's moet of zal gaan. Alles is wel in het Engels, maar veel voorkomende is dat er torrents te vinden zijn voor ze op TPB of Demonoid zijn. Helaas kan men enkel aansluiten op een invite, waarvoor het email adres nodig is, op een manier die niet met codes omgaat. Wie even kijkt op de inlogpagina kan nog besluiten om me het adres door te sturen via PM of Mail, ChattChitto…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
@DHJR Ik heb dit 2x keer geprobeerd. Ik kom niet in recovery menu. Ik zal morgen effe vaker proberen. Helaas nu niet genoeg tijd. Bedankt alvast, ik kom hier later op terug. Thx O0 Post samenvoeging: december 26, 2010, 19:44:20 Na paar keer opnieuw in recovery menu te komen is dit nog steeds niet gelukt... Ik volg de juiste stappen zoals hierboven beschreven. :'(
Laatste reactie door kniffie73, -
- 2 reacties
- 510 weergaven
een vriend van me heeft een iphone 3GS. hij heeft als standaard app de appstore. hij heeft een andere zoekmachine gedownload waar je veel meer gratis apps kan downloaden. dus eigenlijk een soort van 2e appstore. kan je ook zo iets downloaden voor android
Laatste reactie door bilal4, -
Re: Larry Crowne (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast gilda57- 0 reacties
- 510 weergaven
Bedankt en groetjes
-
- 0 reacties
- 510 weergaven
Bedankt Meo, helaas R4i.exe werkt ook niet :redface:
Laatste reactie door gratenose, -
Aw:Lange frans agresief :P:P
door Gast Heinen- 0 reacties
- 510 weergaven
K ben niet zo\'n rap/hiphop fan vanwege die mentaliteit die der omheen hangt. Dit soort shit van Frans vind ik een nogal zielig
-
Re: Windows 7
door Gast Lien026- 0 reacties
- 510 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale versie windows 7 ook op een andere pc kan zetten. Zonder dat er een foutmelding komt dat dit geen legitieme versie is. 1 keer windows kopen vindt ik genoeg.
-
- 0 reacties
- 510 weergaven
Het spel is net klaar met downloaden , wil ik hem uitpakken via winrar , Dat lukt dus niet ik dacht daarna aan daemon tools ook niet nu heb ik geen flauw idee mischien dat jullie me kunnen helpen ? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 510 weergaven
Ja, misschien ga ik wel terug naar XP maar dat zorgt ook weer voor problemen. Alles weer opnieuw installeren ed. Geen kabel omdat mn ouders dat niet zo leuk vinden, en we niet ff onder het huis door gaan. Dus af en toe plug ik nu die kabel erin, maar niet non stop. Is goed! Af en toe gewoon mn andere topic checken daar zal ik t wel melden
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: Huisregels
door Tom- 0 reacties
- 509 weergaven
Ik heb de huisregels geüpdate. Er zijn de kwesties 'Dubbelposts' en 'Waarschuwingen' bijgekomen.
Laatste reactie door Tom, -
IK HEB HAAST HELP ME
door niro- 0 reacties
- 509 weergaven
hallo, ik weet dat ik hier een paar weken geleden ook een topic heb geplaatst voor een zaal in zuid-limburg! ik wil dus graag een zaal in zuid-limburg waar m'n vrienden en ik ( samen zijn we met z'n 8en ) 1 nacht kunnen overnachten en overdag gewoon LOL maken ( ik weet niet of we gaan slapen ) graag 1 zaal want als daar nog andere mensen zijn vind ik niet zo slim en wc natuurlijk! toen heb ik een reactie gekregen om te kijken voor scouting huizen, geen resultaat want die mogen dat niet toestaan aan niet scouting leden. nu heb ik echt haast want ik wil dit graag op 17 april! ben morgen JARIG HELP ALSJEBLIEFT!!!! :'(
Laatste reactie door niro, -
Re: gaming pc
door PCgamer- 0 reacties
- 509 weergaven
Hier ik heb mijn systeem even voor je samengesteld: =1&product[225309]=1&product[102042]=1&product[245679]=1&product[258742]=1&product[206667]=1&product[224663]=1&product[258125]=1&product[252897]=1]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[35578]=1&product[225309]=1&product[102042]=1&product[245679]=1&product[258742]=1&product[206667]=1&product[224663]=1&product[258125]=1&product[252897]=1
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 509 weergaven
Kunnen er een aantal ook via deze registeren. http://l33t.razerzone.com/index.php?user_dtl=bfc2fa3f57a83549aef53e3c367d012b
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Deze release is nieuw van Cheerful Weather for the Wedding Op de dag van haar bruiloft is Dolly Thatcham alles behalve blij. Op haar slaapkamer verbergt ze zich van de familie in het gezelschap van een fles rum en in twijfel of ze wel met de juiste man trouwt. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvang geavanceerde functies snel! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 507 weergaven
goede muziek download programma of site ?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 507 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41470.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 505 weergaven
Mooie post man! Duidelijk en goed opgezet! +
Laatste reactie door Duken,