Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 599 weergaven
Unieke download van Boot Tracks Charlie wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Echter zijn vrijheid is maar schijn. Hij moet namelijk een ‘vriendendienst’ uitvoeren omdat hij in de gevangenis onder bescherming stond van een mede gevangene. De vriendendienst houdt in dat Charlie een man moet vermoorden. Met tegenzin gaat hij op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Een ondertiteling van een Blu-ray rippen naar een srt.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 599 weergaven
Doc PDF Ik ga uitleg geven hoe je van een Blu-ray een ondertiling kan rippen ,en kan omzetten naar een srt bestand. De benodigdheden zijn: HdBrStreamExtractor -> http://www.mediafire.com/?cddcmke6mgglldv suprip-1.16 -> http://www.mediafire.com/file/oaclqv1cc1ghcta/suprip-1.16.exe Subtitle Edit 3.0 -> http://www.mediafire.com/?6em76qvaq0agzy9 Hoofdstuk 1 . We gaan eerst een sup rippen van een Blu-ray. Open HdBrStreamExtractor. Klik op "select Input Folder". Ga naar het mapje BDMV van je Blu-ray . Klik op ok klik op "Feature". HdBrStreamExtractor analyseert BDMV. De inhoud wordt weergegeven. Vink de sup aan die we wille…
-
- 0 reacties
- 599 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
Re: Transformation Pack
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 599 weergaven
Hier heb je ook nog themas heel makelijk te installeeren met 1 druk op de knop: http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
-
- 0 reacties
- 599 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
URL verbergen
door Laura_0623- 0 reacties
- 598 weergaven
Ik heb een probleem, Ik heb een koppeling op hyves gezet, maar dan staat er gewoon de URL. Hoe kan ik de URL verbergen en er eigen tekst voor in de plaats zet? Dat je bijvoorbeeld 'filmpje' neerzet i.p.v. ofzo. En als je dan op 'filmpje' klikt, dat je wel naar die site gelinkt wordt.
Laatste reactie door Laura_0623, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Links naar illegaal aangeboden content zijn niet toegestaan op Duken!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 598 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Je kunt het beste een ATI of en NVIDIA videokaart nemen dat ben je zeker van goede prestaties vind ik zelf.
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39455.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Net wel weer een keer uitgelogd, ik kwam weer voor het eerst op de site klikte op ongelezen berichten en toen op een topic en toen was ik uitgelogd.
Laatste reactie door Wous, -
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 598 weergaven
Lair of the Evildoer v1.1.4440.28367 Full-THETA Lair van de boosdoener v1.1.4440.28367 Full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Release Date: 01-05-2012 Bestandsnaam: Lair.of.the.Evildoer.v1.1.4440.28367.full-THETA Maat: Private.Practice.S05E20.True.Colors.HDTV.XviD-2HD Type: Mini Game release Beschrijving De kwade Dr Odious heeft je gevangen hoog in zijn hol. Hij is ook niet erg dol [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 598 weergaven
Gevonden Easy Six Een heerlijke komedie gebaseerd op het bekende boek “Mustang Sally” van Edward Allen. Packard Schmidt is een uitgebluste professor die het heeft gehad met zijn werk aan de universiteit van Californië. Op zoek naar wat nieuwe uitdagingen vertrekt hij naar Las Vegas. Hij heeft zijn vriend beloofd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 598 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Discography
door Deeeemy- 0 reacties
- 598 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een discography van linkin park, ik heb deze gevonden : *LINK* alleen daar staan ook de live en de remixes enzo tussen, ik wil graag alleen maar de ''studio'' nummers. iemand een idee waar ik die kan vinden?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
hoe veel mensen zijn er onlline in de server en ik heb een pach 3.20 hoe kan ik die pach dawlonden
Laatste reactie door engin1234444, -
Camp Hell (2010)
door Gast khrachara- 0 reacties
- 597 weergaven
Camp Hell (2010) DVDRip Xvid AC3-Freebee Camp Hope (original title) Language: English 1h 39m | DVDRip | avi | 720 x 400 | XviD @ 1571 Kbps | AC3 @ 448 Kbps | 1.40 GB Genres: Horror IMDb Info At the end of every summer, the children of a Christian community from a suburb of New Jersey attend Camp Hope. They travel deep into the woods far from any distractions the world provides. Here, the children are taught the ways of the Lord, the perils of the flesh, and the horror of the Devil. A charismatic priest leads them in their training. But, he unknowingly has brought something with him, something evil. What was supposed to be a safe place, a spiritual retreat has …
-
- 0 reacties
- 597 weergaven
Ik heb dit vroeger als eens geprobeert alles selekteren en copiëren naar externe schijf. Maar dit lukte me niet mijn interne schijf was toen 200gig en mijn externe schijf was toen 250gig. volgens mijn gegevens toen die op mijn scherm kwam w
Laatste reactie door patjepapa, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39403.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
heeeeeeeeeeelp
door manu666- 0 reacties
- 596 weergaven
kan iemand mij zeggen waar ik de sims 2 en 3 voor vista kan vinden? en misschien ook de uitbreidingspakketten + accesoires want ik wil heel graag da spel ma krijg het ni en de sims 1 werkt niet op vista [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
dankje enne als er nog mensen zijn met een request voor ds games of psp games dat kun je ook bij mij doen ;D
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 595 weergaven
sorry bedoel een source omdat ik niet zo goed ben met scripten
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Zwaar klote!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15,