Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 531 weergaven
goede muziek download programma of site ?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 531 weergaven
Unieke download van Insight Kaitlyn, een eerste-hulp verpleegkundige, buigt zich over een jong slachtoffer van een steekpartij. Hierdoor wordt ze per ongeluk geëlektrocuteerd door de defibrillator die wordt gebruikt in een poging om de vrouw te redden. Bijna onmiddellijk begint Kaitlyn de herinneringen van het slachtoffer te ervaren. Ze wendt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Auto ABC
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 531 weergaven
Nokkenas (Vraag niet hoe ik het weet lol)
-
- 0 reacties
- 530 weergaven
Mooie post man! Duidelijk en goed opgezet! +
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 530 weergaven
een vriend van me heeft een iphone 3GS. hij heeft als standaard app de appstore. hij heeft een andere zoekmachine gedownload waar je veel meer gratis apps kan downloaden. dus eigenlijk een soort van 2e appstore. kan je ook zo iets downloaden voor android
Laatste reactie door bilal4, -
- 0 reacties
- 530 weergaven
Geachte leden,wie kan me helpen...Spellen voor de x box 360 Ik heb Fifa 2010 South Africa en Splitter Cell Convection gedownload,het waren dvd en iso bestanden gecontroleerd met abgx ze waren staelth ik heb diverse malen geprobeerd deze met Img Burn te branden komt telkens met het bericht I/O Error. Ik heb verschillende spellen van andere popsters van nieuwsgroepen gedownload,maar het blijft zo. Ik heb de layerbreak goed ingesteld. Ik gebruik nieuwe Verbatim DL Wie kan mij helpen.. Mvg.thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
Re: Huisregels
door Tom- 0 reacties
- 530 weergaven
Ik heb de huisregels geüpdate. Er zijn de kwesties 'Dubbelposts' en 'Waarschuwingen' bijgekomen.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 529 weergaven
Natuurlijk, ga ik deze zelf ook in de bioscoop bekijken. Via bronnen wordt er verteld dat dit deel wel in 3D uitkomt. Alleen jammer dat het nog zolang duurt, terwijl de film al helemaal klaar is.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 529 weergaven
Ja, misschien ga ik wel terug naar XP maar dat zorgt ook weer voor problemen. Alles weer opnieuw installeren ed. Geen kabel omdat mn ouders dat niet zo leuk vinden, en we niet ff onder het huis door gaan. Dus af en toe plug ik nu die kabel erin, maar niet non stop. Is goed! Af en toe gewoon mn andere topic checken daar zal ik t wel melden
Laatste reactie door Freddytje, -
HESHER (2010)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 529 weergaven
Hesher (2010) DVDRip x264 AAC - PR3DATOR RG IMDB info Sprache: Englisch 101 Min. | MP4 | 720 x 404 | x264 - 2000 Kbps | 25.000fps | AAC - 165Kbps | 1,54 GiB Genre: Drama Hesher ist ein Einzelgänger. Er hasst die Welt und alle in ihm. Er hat langes, fettiges Haar und hausgemachte Tätowierungen. Er ist unterernährt und raucht viele Zigaretten. Er mag Feuer und Dinge in die Luft auf. Er lebt in seinem Lieferwagen, bis er TJ entspricht. Screenshot: herunterladen http://www.filesonic.com/file/1576138974/HESHER.2010.DVDRip.H264.PR3DATORRG.part2.rar http://www.filesonic.com/file/1576143734/HESHER.2010.DVDRip.H264.PR3DATORRG.part4.rar http://www.f…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 528 weergaven
gebruik iframe´s je bent echt gek als je elke pagina overnieuw gaat maken :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
Source Code (2011)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 528 weergaven
Source Code (2011) 720p BRRip | MP4 | English | 1h 33 min | 1280x720 | x264 - 1535 kbps | AC3 - 384 kbps | 1 023 MB Erscheinungsdatum: 1 April 2011 Stars: Vera Farmiga, Michelle Monaghan und Jake Gyllenhaal Writer: Ben Ripley Regie: Duncan Jones Rating: 7.7/10 von 53.907 IMDb Nutzer Genres: Thriller, Sci-Fi, Mystery I.M.D.B info Storyline: Colter Stevens, der US-Armee Hubschrauberpilot, dessen letzte Erinnerung ist in Afghanistan fliegen, wacht auf einer S-Bahn. Allerdings entdeckt er, dass er die Identität eines anderen Mannes angenommen. 8 Minuten später explodiert der Zug-und Stevens findet sich in einer Art Gondel. Er spricht dann mit jemandem …
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Een spel gemount lukt niet
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 527 weergaven
Ik heb het gekopieerd. Mijn engels is a wayyy better
-
- 0 reacties
- 527 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvang geavanceerde functies snel! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
Bedankt Meo, helaas R4i.exe werkt ook niet :redface:
Laatste reactie door gratenose, -
Re: Windows 7
door Gast Lien026- 0 reacties
- 526 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale versie windows 7 ook op een andere pc kan zetten. Zonder dat er een foutmelding komt dat dit geen legitieme versie is. 1 keer windows kopen vindt ik genoeg.
-
- 0 reacties
- 526 weergaven
Kunnen er een aantal ook via deze registeren. http://l33t.razerzone.com/index.php?user_dtl=bfc2fa3f57a83549aef53e3c367d012b
Laatste reactie door r4dioactivity, -
Re: Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 525 weergaven
Norton heeft freerunners ingezet tegen virussen: https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 525 weergaven
Hallo Allemaal, Ik wil graag een paar filmpjes maken van een spel op mijn DS. Dus een soort capturing shizzle. ;D Kan dat i.c.m. een R4 kaartje? (met een homebrew proggie?) Of moet ik een DS emulator downloaden en dan met Hypercam werken? Ik hoop dat jullie het snappen, en kunnen beantwoorden! Alvast heel hartelijk dank O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
veel te lang
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
Het is al gelukt! Bedankt Gr. NetSpin
Laatste reactie door NetSpin, -
- 1 reactie
- 524 weergaven
vraag het eens in het centrale topic van Black ops. grt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
@DHJR Ik heb dit 2x keer geprobeerd. Ik kom niet in recovery menu. Ik zal morgen effe vaker proberen. Helaas nu niet genoeg tijd. Bedankt alvast, ik kom hier later op terug. Thx O0 Post samenvoeging: december 26, 2010, 19:44:20 Na paar keer opnieuw in recovery menu te komen is dit nog steeds niet gelukt... Ik volg de juiste stappen zoals hierboven beschreven. :'(
Laatste reactie door kniffie73, -
Santos SCC-03 19" 903 mat zwart met wit/oranje letters Ritchey WCS Carbon N.v.t. Chris King Perdido (oranje) KCNC SC Bone Ergon GX3 Leichtbau Rotor SL2 25,4mm 105mm met Ti schroeven Rotor SP1 FRM zadelpenklem (oranje) Terry Liberator Rotor 3D met titanium as 175mm + 55-tands voortandwiel Aerozine bladboutjes (oranje) Chris King Bottom Bracket (oranje) Snubber t.b.v. Gates Carbon Drive N.v.t. Magura HS33 Magura HS33 Rohloff shifters 22-tands titanium achtertandwiel Gates Carbon riem DT Swiss XR4.1 Cer. 28-gts of Mavic XC717 Cer. 28-gts SON-naaf (zwart) Rohloff 8002 CC met QR (zwart) Sapim CX-Ray x28…
Laatste reactie door Tom,