Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 582 weergaven
oke. en dan als ik dat heb ingesteld en hij kan niet met just4today downloaden dan gaat die automatisch downloaden met versatel en tele 2?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32497.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
WTF is jouw probleem???
Laatste reactie door Tineus, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Graag in het centrale topic verder gaan. Deze gaat op slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Prullenbak
door Marciej123- 0 reacties
- 548 weergaven
Maar jongens misschien vindt zwarthoed94 dit wel vervelend. Beetje respect > . Ik zou gewoon opnieuw opstarten, Je moet maar zeggen of het werkte
Laatste reactie door Marciej123, -
VERPLAATST: Laptop
door Jeroen- 0 reacties
- 551 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37439.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
The sims 3
door hanin12- 0 reacties
- 648 weergaven
Ja sorry ik weet dat er een speciale sims 3 topic is maar ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag :'(....ik vraag me al de hele tijd af of ik de sims 3 voor windows vista kan downloaden...en als dat kan waar kan ik dat downloaden? ik hoop dat mijn vraag niet verwijderd word...
Laatste reactie door hanin12, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38982.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 366 weergaven
Hallo, Net een DVD met spotnet gedownload, bleek een ISO bestand dus ik heb het gemount met deamon tools vervolgens probeer ik het aftespelen en krijg ik dit: (zie screenshot) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 446 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42151.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
2014 komt te vroeg voor Avatar 2 Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 576 weergaven
Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Dolphin Browser HD v8.2.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Bestandsnaam: Dolphin.Browser.HD.v8.2.2.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving Dolphin Browser HD is de snelste, makkelijkste en leukste mobiele webbrowser Dolphin Browser is ‘s werelds eerste gebaar, Sonar en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW Might and Magic Heroes VI Gold Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Gold.Edition-SKIDROW Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 14-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Gold.Edition-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,85 GB Genre: RPG Critici: 6.3/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole Games Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
. HARTENSTRAAT Sanne Vogel met: Benja Bruijning (Thomas), Tygo Gernandt (Bas), Marwan Kenzari (Daan), Georgina Verbaan (Mara), Bracha van Doesburgh (Katje), Hannah Hoekstra (Joni), Egbert Jan Weeber (Rein), Kees Boot (Lucas), Susan Visser (Mirjam), Rifka Lodeizen (Joke), Gigi Ravelli, Jan Kooijman (Wesley), Manuel Broekman, Kitty Courbois (Bep), Sanne Vogel (Annabel), [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 2,1k weergaven
De Bioscoop is ook een goede plek voor de nieuwste films
-
Aw:Vraagje over poort
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Waarbij krijg je deze melding??
-
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb met "ares"diverse films gedownload,maar er zitten er diverse bij die ik niet kan bekijken. Ze hebben meestal bij de titel ook de toevoeging "aresta"staan. Als ik ze aanklik om te bekijken,komt er een schermpje met "Xvidcore.dll not found". Ik heb Xvidcore nu gedownload,maar ik krijg nog steeds het bericht dat het niet gevonden is. Nu heb ik niet zoveel verstand,en al helemaal niet van computers,maar moet ik er nog iets speciaals mee doen of zo? Ik heb het uitgepakt en het opgeslagen bij mijn documenten.Later bij C documents en ook nog bij documents and settings. Hij krijgt het echter niet gevonden. Zoekt hij niet goed,of zit ik in mijn onwijs…
Laatste reactie door sjako, -
Re: Guitar Hero 3
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kijk, ik heb hier een nieuwsbericht: http://www.shacknews.com/onearticle.x/49827 Dan zou je <a href="http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/"><b>dit</b></a> dus ook nog nodig hebben.
Laatste reactie door Tom, -
WOW progje?
door Dark Legend- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey, ik ben opzoek naar een progje waarmee je world of warcraft gratis kunt spelen, de kans lijkst me klein dat het bestaat maar 't is een poging waard liever geen private servers of trials.
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
profiel is niet zichtbaar voor iedereen :S je moet ingelogd zijn op hyves.. Meer niet doet het nog steeds niet... Bij mij wel gewoon (en ik ben geen vrienden met haar) oow.. Misschien omdat iemand die ik ken wel vrienden met haar is
Laatste reactie door Farid., -
Re: is gestart torrent te overschrijven?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 764 weergaven
Je moet opnieuw... Het is mij nooit gelukt...
