Spring naar bijdragen

Squid game

Squid game

   (0 recensies)

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

Squid Game-regisseur Hwang Dong-hyuk zegt dat de productie zo intens was dat hij zes tanden verloor door stress. Maar dat weerhoudt hem niet per se van het maken van een tweede seizoen.

De maker van het Netflix-fenomeen legde uit hoe de stress van het filmen zich op een zeer fysieke manier manifesteerde. Hij verloor zes tanden tijdens het werken op de set. "Aan mijn linker kant mis ik nog steeds twee kiezen," zei hij in een interview met CNN Film School deze week. "Ik moet implantaten laten zetten, maar had daar nog geen tijd voor."

Ondanks de grootte van de productie en de extreme ervaring, gaf Hwang aan dat het hem er niet van weerhoudt mogelijk een tweede seizoen te maken. Hij stelde de fans gerust dat hij over de toekomst van Squid Game nadenkt, vooral gezien het enorme open einde dat potentie biedt voor een volgende serie om op de losse eindjes verder te borduren.

"Er zijn nog losse eindjes die ik wil verkennen als we een tweede seizoen zouden maken," gaf Hwang toe. "De achtergrond van de Frontman en het verhaal van detective Jun-ho. Dat zijn dingen die ik niet uitlegde in het eerste seizoen. Als ik een tweede zou maken, zou ik die elementen belichten. En de man met de Ttakji in zijn zakken, gespeeld door Gong Yoo.

"Het schrijven, produceren en regisseren van een serie in mijn eentje was zo een grote taak," voegde hij toe, reflecterend op het eerste seizoen. "Als ik denk aan een tweede seizoen op die manier, ben ik bezorgd. Er is nog niets bevestigd momenteel, maar zo veel mensen zijn enthousiast dat ik het echt overweeg."

Hij had het al over het wereldwijde succes van Squid Game, momenteel nummer een op Netflix in meer dan 90 landen, tegen The Independent. "Ik heb het gevoel dat ik BTS ben geworden," vertelde de regisseur aan CNN. BTS is een Zuid-Koreaanse k-pop groep. "Het voelt alsof ik een Harry Potter of Star Wars franchise heb gemaakt."

Hwang had het eerder al over een mogelijk vervolg van de show die uitkwam op Netflix in september, en suggereerde dat het volgende seizoen misschien niet over de deelnemers gaat. Hij zei dat hij, als hij goedkeuring krijgt voor een vervolg, het wil hebben over de Koreaanse politie.

Bron: IGN.com

Link naar opmerking

Ik heb inmiddels alle afleveringen gekeken van deze serie en moet erkennen dat ik een aantal afleveringen aan de saaie kant vond. Waar al die commotie en top recensies vandaan komen is mij ook een raadsel, want voorafgaand aan deze serie heb ik een andere Zuid Koreaanse serie gekeken die ik 10 keer beter vond.

Ik raad liefhebbers van dit genre ook aan om eens te kijken naar de serie My Name ( https://www.imdb.com/title/tt12940504/ )

Link naar opmerking

De serie viel mij ook tegen. Persoonlijk vond ik iedere aflevering van hetzelfde. Mocht hier een tweede seizoen van komen, dan bedank ik hiervoor.

Bedankt voor de tip wat betreft de serie My Name, Skeletor.

Link naar opmerking
Piraatje

Geplaatst 18 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

De handleiding van de VPN verbinding staat hier.

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op dit bericht...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...