Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Black Friday 2021 Nederland en België: verwachtingen, tips, deals en meer

Delen

Het is weer bijna tijd voor Black Friday, het koopjesfestijn dat intussen is uitgegroeid tot een wereldwijd gegeven. Aanvankelijk duurde Black Friday ook daadwerkelijk een dag, maar door het grote succes spreken we nu van een Black Friday Weekend of zelfs een Black Friday Week. Naar jaarlijkse gewoonte staan wij klaar om jou te helpen bij je zoektocht naar de beste deals!

Tijdens Black Friday geven zowat alle handelszaken tijdelijk korting op verschillende producten in hun aanbod. De technologiesector doet natuurlijk ook mee, dus als je nog op zoek zou zijn naar een nieuwe laptop of smartphone, dan is dit het uitgelezen moment. Overnachten voor de winkel is trouwens niet meer nodig, aangezien alle kortingen vandaag de dag ook van kracht zijn in webwinkels zoals die van Bol.com, Coolblue en MediaMarkt.

Om Black Friday voor jou aangenamer te maken, geven we hieronder wat essentiële info, voorbereidingstips en vooruitzichten. Wanneer er interessante deals live gaan, voegen we die ook toe aan dit artikel.

Black Friday 2021: datum

Wat betreft essentiële info over Black Friday, is de datum veruit het belangrijkste om te weten. Neem dus even je agenda bij de hand en omcirkel vrijdag 26 november! Dat gezegd hebbende: de tijd dat Black Friday ook daadwerkelijk een dag duurde, is al lang verstreken. Zowat overal spreken we nu van een Black Friday Week. We verwachten dus dat de deals dit jaar van start gaan op maandag 22 november. Sommige verkopers starten zelfs al het weekend van tevoren met aanbiedingen!

Alsof dat nog niet genoeg is, zijn er maandag 29 november nog steeds koopjes te vinden. Dan is het namelijk Cyber Monday, wat volledig in het teken staat van techdeals. Meer over wat beide dagen zo uniek maakt, lees je in ons Black Friday versus Cyber Monday vergelijkingsartikel.

Vorig jaar kozen de meeste retailers voor een volledige Black Friday Week en daarom verwachten we dit jaar hetzelfde. Naar jaarlijkse gewoonte houden wij Amazon, Bol.com, Coolblue en MediaMarkt extra goed in de gaten, omdat zij vaak de meeste/beste deals hebben.

Black Friday deals: verwachtingen

We hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan als het gaat om Black Friday deals, waardoor we enigszins kunnen raden wat er in 2021 in de aanbieding komt. 

Vorig jaar zagen we een groot aanbod van smartwatches, smartphones en Apple-producten. De verwachting is dat dit tijdens Black Friday 2021 niet veel anders zal zijn. Let extra goed op voor iPhone 12- en Samsung Galaxy S21-deals. Beide smartphones zijn erg populair, maar ook al een tijdje op de markt. Zeker nu de iPhone 13-serie net op de markt is, kan iedereen die genoegen neemt met de iPhone 12 zomaar heel voordelig uit zijn dankzij Black Friday 2021.

Dit jaar verwachten we ook extra veel kortingen zien bij de PS4 en Xbox One, aangezien hun opvolgers al bijna een jaar in de winkels liggen. Dit is dus hét moment voor retailers om hun resterende voorraad tegen bodemprijzen de deur uit te krijgen. Kortingen op de Playstation 5 en Xboxseries X verwachten we niet zo snel, aangezien de leverproblemen nog altijd aanhouden.

Sinds jaar en dag zien we daarnaast massaal kortingen op televisies verschijnen tijdens Black Friday. Wil je een 4K tv kopen, maar houden de hoge prijzen je doorgaans tegen? Dan is dit het uitgelezen moment om op zoek te gaan naar het juiste model voor jou. 

Verder verwachten we de nodige kortingen op Sonos-apparatuur. Vorig jaar strooide diverse retailers met flinke kortingen op heel veel Sonos-producten. Wie weet is de nieuwe Sonos Beam (Gen 2) wel al voor een scherpe prijs op te halen ergens.

Over audio-apparaten gesproken: in 2021 zijn we overspoeld met nieuwe koptelefoons en oortjes. Ga er maar vanuit dat heel wat van deze producten worden aangeboden tegen scherpe prijzen. Ook oudere producten, zoals de Sony WH-1000XM3, verwachten we stiekem flinke kortingen voor.

Tot slot verwachten we nog veel kortingen bij de Chromebooks. Deze kleine laptops met Chrome OS als alternatieve besturingssysteem zijn sowieso al erg goedkoop en worden op Black Friday nog goedkoper. Vorig jaar zagen we zelfs meerdere modellen zakken onder de 200 euro!

Black Friday 2021: tips

Onze eerste tip voor Black Friday is heel makkelijk: bereid je voor op een lading aan kortingen. Er zijn enorm veel deals te vinden met Black Friday, en je ziet al snel door de bomen het bos niet meer. Gelukkig zijn de boswachters van TechRadar in de buurt om je de weg te wijzen.

Op TechRadar vind je namelijk naar aanloop van en tijdens Black Friday verschillende lijsten met de beste deals per productcategorie. Op die manier hoef jij geen twintig webshops te bezoeken om de beste deal voor jou te vinden, en kan je in onze overzichten zien welke acties er zijn.

Onze tweede tip is in een bepaald opzicht even belangrijk als de eerste: stel zoveel mogelijk aankopen uit tot de Black Friday (Week) van start is. Als je eraan denkt om je smartphone te vervangen, eindelijk te investeren in een soundbar of wil overstappen naar een Android-smartphone, kun je het beste nog even wachten met kopen. Tijdens Black Friday is het een wirwar van nieuwe en oudere producten.  Koop dus geen gloednieuwe PS5-game met de gedachte "dat die toch niet in de aanbieding zal staan". In de jaren hiervoor hebben we vaak zat nieuwe games en andere producten al voorbij zien komen in de kortingslijstjes van Black Friday.

Onze voorlopig laatste tip luidt als volgt: wees er snel bij. Een Black Friday Week geeft je meer tijd om te shoppen, maar vergeet niet: op = op. Als je maandag een leuke koptelefoon ziet en hem vrijdag pas wilt gaan te kopen, dan kan je kans al verkeken zijn. Vroeger kampeerden mensen (in de VS doorgaans) soms voor winkels om meteen bij openingstijd de beste deals weg te kapen. Online webshops hebben daar gelukkig verandering in gebracht. Vaak zijn de Black Friday deals vanaf middernacht meteen beschikbaar, dus hoef je niet te wachten tot de opening van de fysieke winkels de volgende ochtend.

Bekijk ons uitgebreide Black Friday tip-artikel om je als een echte professional voor te bereiden.

Om de laatste tips en beste deals mee te krijgen zal dit Artikel in aanloop naar Black Friday geopend moeten worden op de Website van TechRadar zelf.

Gast
     Delen

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

On 10/7/2021 at 9:50 AM, Diederik said:

Black Friday bestaat eigenlijk niet in Nederland. De meeste winkels geven vooral 20% korting en daar kan je het mee doen.

Exact, en onderzoek heeft eerder al uitgewezen dat prijzen in de weken voor Black Friday zelf omhoog gaan, dus van die 20% heb je maar een fractie aan "echte" korting.

Al zijn er wel juweeltjes, heb mijn ps4 met alles er op en eraan gekocht op Black Friday, dat scheelde zeker 200 euro toen :)

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hurley:

Exact, en onderzoek heeft eerder al uitgewezen dat prijzen in de weken voor Black Friday zelf omhoog gaan, dus van die 20% heb je maar een fractie aan "echte" korting.

Al zijn er wel juweeltjes, heb mijn ps4 met alles er op en eraan gekocht op Black Friday, dat scheelde zeker 200 euro toen :)

Klopt ze gooien de prijzen omhoog zoals bij Bol en Mediamarkt om er even zo een paar te noemen. Of ze maken iets heel goedkoop en dan is het ineens 2 maand niet leverbaar. Het enige waar ik goed in slaag is software kopen en dan met name plugins en vst's voor extreem lage prijzen maar ik moet er wel bij zeggen dat dit niet in alle gevallen zo is.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Gelukkig is niemand verplicht om tijdens deze dagen iets te kopen, maar als je dan toch van plan bent om een stukje elektronica te kopen kijk dan gewoon even wat het op dit moment kost en wacht dan af wat de prijs gaat doen op Black Friday en de dagen erna. Dus voor de genen die een iets minder negatieve mening hebben over deze dagen, houdt dit artikel dan even in de gaten op de Website van TechRadar zelf, waar een groot aantal goede koop tips geplaatst gaan worden als het zover is.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

20 hours ago, Skeletor said:

Gelukkig is niemand verplicht om tijdens deze dagen iets te kopen, maar als je dan toch van plan bent om een stukje elektronica te kopen kijk dan gewoon even wat het op dit moment kost en wacht dan af wat de prijs gaat doen op Black Friday en de dagen erna. Dus voor de genen die een iets minder negatieve mening hebben over deze dagen, houdt dit artikel dan even in de gaten op de Website van TechRadar zelf, waar een groot aantal goede koop tips geplaatst gaan worden als het zover is.

Probeerde je post niet af te zeiken hoor, maar snap dat alleen maar negatieve verhalen over Black Friday ook niet leuk zijn. Vandaar mijn goede verhaal nog over de PS4, je moet de echte deals er uit pakken ... die zijn er wel, voor wie goed zoekt :)

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
    Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Laatste nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Top 10 Series om in 2025 te Kijken? Bericht van SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar welke series jullie in 2025 het meest verwachten! Het lijkt nog ver weg, maar je weet hoe snel de tijd gaat. Zijn er al geruchten of teasers? Laat maar weten wat jullie denken! Antwoord van FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Leuke vraag! Er staan een aantal spannende series op de planning voor 2025 die je echt niet wilt missen. Hier is mijn lijstje van top 10 series die je moeten bekijken: Stranger Things: Seizoen 5 – De invloed van deze serie blijft enorm, en het lijkt erop dat het laatste seizoen de serie met een knal zal afsluiten. Verwacht veel nostalgie en geheime plots! Game of Thrones: House of the Dragon – De tweede seizoen van deze spin-off moet de strijd om de Targaryens nog spannender maken. Vuur, draken en intrige in overvloed! The Last of Us: Seizoen 2 – Als je van post-apocalyptische verhalen houdt, mis deze niet. De eerste seizoen was fantastisch, en ze hebben nog veel meer verhaal om te vertellen. Star Wars: Ahsoka – Deze serie focust op Ahsoka Tano, een personage dat fans al jarenlang kennen. Het belooft een spannend avontuur te worden in het Star Wars-universum. The Witcher: Seizoen 3 – Henry Cavill als Geralt is altijd een feestje. Benieuwd hoe ze het verder uitdiepen. Loki: Seizoen 2 – Marvel blijft maar verrassen. Loki’s avonturen richting multiversum zijn maar wat leuk om te volgen. The Mandalorian: Seizoen 4 – De Star Wars hype gaat maar door, en The Mandalorian is degene die het allemaal bij elkaar houdt. Bridgerton: Seizoen 3 – Voor de liefhebbers van drama en romantiek. De kleren, het verhaal, alles is gewoon geweldig! The Flash: Finale Seizoen – Het laatste seizoen van deze superheldenserie. Er zijn geruchten over epische crossovers. Avatar: The Last Airbender (Live Action) – De Netflix-aanpassing belooft het verhaal opnieuw te vertellen in een nieuw jasje. Heel benieuwd hoe dat uitpakt! Dit is mijn lijstje, maar er zijn natuurlijk altijd verrassingen. Wat denken jullie? Mis ik iets? Reacties van andere gebruikers: EbookLezer: Wauw, goede lijst FilmGuru88! Ik kijk echt uit naar Ahsoka. Star Wars is altijd een hit bij mij. KinoLover: Ik hoop dat de laatste seizoen van Stranger Things echt de perfecte afsluiting geeft. Het waren zo veel goede momenten! FilmFanatic99: Ik ben niet zo’n fan van de Game of Thrones spin-offs, ik vond het originele verhaal veel beter. Zijn er nog andere series die je zou aanraden zonder draken? StreamQueen: FilmGuru88, ik ben het zo met je eens over The Last of Us! Ze hebben zo’n goede sfeer weten neer te zetten in het eerste seizoen! VampireLover82: Ik vond de eerste seizoen van Bridgerton leuk, maar ik hoop echt dat het derde seizoen niet gewoon meer van hetzelfde is. Cinefiel: @FilmFanatic99. Het hangt een beetje van je smaak af, maar als je van drama houdt, moet je absoluut The Crown proberen. Het is geen fantasy, maar echt goed! SmurfFan88: Leuk om te zien dat velen het met me eens zijn over Ahsoka! En wat is er mis met draken? BookWorm: Allemaal toffe series! Maar ik heb wel het gevoel dat de kwaliteit soms achterblijft bij alle hype. Hopelijk kunnen ze dat in 2025 veranderen! EbookLezer: @BookWorm, daar ben ik het mee eens. Sommige series verliezen gewoon hun magie na een tijdje. Fingers crossed voor 2025! FilmGuru88: Haha! Het zal een tijd van hype en druk zijn, maar ik heb goede hoop. Laten we het in de gaten houden! Wie weet wat er nog meer in de pijplijn zit. Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Welke oude downloadsites zijn nog steeds veilig en betrouwbaar? RetroDL Hey allemaal! Ik ben op zoek naar oude downloadsites waar je nog steeds veilig spulletjes kunt binnenhalen. Ik herinner me dat er een paar goede waren, maar ik weet niet welke nu nog te vertrouwen zijn. Iemand tips? Expert123 Hey RetroDL! Goede vraag! Er zijn altijd een paar sites die al lang bestaan en nog steeds actief zijn. Hier zijn er een paar die ik vaak gebruik: FileHippo – Deze site heeft een lange geschiedenis en staat bekend om zijn schone downloads. Ze controleren software op virussen en malware, wat altijd een pluspunt is. OldVersion – Perfect voor wie nostalgisch is en oude versies van software zoekt. Ze hebben een eerlijke reputatie en zorgen ervoor dat de bestanden die ze aanbieden veilig zijn. Ninite – Dit is meer een downloadservice, maar heel handig! Je selecteert de software die je wilt, en ze maken een installer voor je die automatisch alles veilig installeert zonder extra rommel. SourceForge – Dit is nog steeds een go-to voor open-source software. Het kan soms een beetje chaotisch zijn, maar je kunt vaak op de populairste projecten vertrouwen. Het is altijd goed om goed op te letten. Controleer bijvoorbeeld of de site HTTPS gebruikt (dat is het slotje in de URL). En natuurlijk, antivirussoftware is altijd een goed idee! Hopelijk helpt dit je verder! DannyMIRC Dank voor de tips, Expert123! Ik kende die OldVersion site nog niet, kan daar wel iets mee. Maar weet iemand misschien iets over Softpedia? Is dat ook een veilige plek? CoolKid23 @DannyMIRC, Softpedia is ook best betrouwbaar! Ze hebben hun eigen antivirus-scan en doen hun best om up-to-date te blijven. Gewoon even kijken naar de gebruikersbeoordelingen, dat helpt meestal ook! RetroDL Thanks voor de info, iedereen! Het lijkt erop dat er nog wel hoop is voor veilige downloads. Maar hoe zit het met torrents? Is dat ook een idee of is dat te risky? Expert123 Torrents kunnen riskant zijn, RetroDL. Er zijn een paar betrouwbare torrent-sites zoals Public Domain Torrents voor oudere films, maar je moet altijd voorzichtig zijn. Gebruik een goede VPN en zorg ervoor dat je niet op illegale dingen zit te jaagen. Ik zou zeggen, blijf bij de veilige downloadsites als je niet zeker bent! TechieTim Ik gebruik eigenlijk altijd WinRAR om bestanden uit te pakken. Ook zo’n site waar ik regelmatig iets download. Maar altijd oppassen, bedoel je dat lage beoordeling betekent misschien dat het niet veilig is? DannyMIRC Ja, klopt, TechieTim! Lage beoordelingen kunnen een probleem zijn. Maar soms zijn het gewoon gebruikers die niet weten hoe iets werkt. Daarom altijd even doorklikken en reviews lezen voordat je iets downloadt. GamerGirl87 Een andere goeie is Archive.org! Ze hebben echt veel oude software en muziek. Super betrouwbaar en het is allemaal gratis. Zeker de moeite waard om te checken! FastForward @GamerGirl87, goeie call! Archive.org is echt goud, vooral voor retro gaming of oude programma’s! Kan niet geloven dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb. RetroDL Leuk dat iedereen zo actief is! Ik ga deze sites zeker checken. Als ik nog vragen heb, laat ik het weten. Bedankt allemaal! CoolKid23 Graag gedaan, RetroDL! Laat maar weten wat je vindt van de sites! Succes met downloaden! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Iemand tips over hoe ik de Grand Prix van Emilia-Romagna in Imola gratis kan kijken? Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Alle hulp is welkom! F1Fan88: Hey MarkNL! Geen stress, ik heb een oplossing voor je! Je kunt heel makkelijk de race kijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) zorgt ervoor dat je internetverbinding wordt versleuteld en dat je jezelf kunt verbergen door een server in een ander land te kiezen. Hierdoor lijkt het alsof je je daar ook daadwerkelijk bevindt, waardoor je toegang krijgt tot streams die normaal niet beschikbaar zijn in jouw regio. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super gebruiksvriendelijk en werkt uitstekend met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Je kunt het makkelijk installeren op je telefoon, laptop of zelfs smart TV. Hierdoor kun je dus gewoon inloggen op bijvoorbeeld F1TV of andere platforms die de race uitzenden. Laat me weten of je hulp nodig hebt bij de installatie! Racer123: Gebruik PIA zelf ook! Vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! LotteF1: Maar werkt PIA ook op smart TV? Zou het chill vinden om het op groot scherm te kijken! F1Fan88: Ja, je kunt PIA ook op je smart TV zetten, zolang je maar de juiste handleidingen volgt! Sommige TV’s hebben het zelfs in de app store, anders kun je het via je router instellen. SpeedyGonzalez: Waarom gewoon geen gratis VPN gebruiken? Kun je ook niet gewoon naar een openbare WiFi gaan met een stream? F1Fan88: Ik snap je punt, maar gratis VPN’s zijn vaak sloom en vallen uit. Dat is echt niet chill als je live een race wilt volgen. Ik blijf bij PIA omdat ik altijd een stabiele verbinding heb. MotorsportMafkees: Klopt, ik had eerst ook een gratis VPN en dat was echt een ramp. Geloof me, een paar euro per maand voor PIA is het absoluut waard! VampireVlogger: Is het veilig om PIA te gebruiken tijdens het streamen? F1Fan88: Ja, PIA is echt veilig! Je gegevens zijn goed beveiligd, en ze houden geen logs bij van je activiteiten. Dus je kunt met een gerust hart streams kijken! MarkNL: Thanks voor alle tips! Ga PIA zeker proberen. Fingers crossed voor een goede stream tijdens de race! Lees het volledige bericht hier
  • Recente actieve topics

• Nieuwe aanmaken...