Spring naar bijdragen

  • Overzicht van de beste (Nederlandse) torrent sites 2019

     Delen


    Hier vinden we de de meest populaire internationale en Nederlandse torrent websites uit 2019. De lijst wordt maandelijks bijgewerkt met sites die zijn toegevoegd of offline zijn gehaald. In 2018 zijn er veel grote Nederlandse torrent communities gesneuveld maar hier zijn ook weer nieuwe sites voor terug gekomen. Er zijn dus nog volgende sites om je content te vinden. 

    Maak je gebruik van Torrents, dan is een VPN verbinding bij het downloaden natuurlijk een vereiste. Een overzicht van VPN providers en een handleiding van de VPN verbinding vinden we hier.

    De meest populaire Nederlandse torrent communities van 2019:

    logo.png

     

    De meest populaire internationale torrentsites van 2019:

    Afbeeldingsresultaat voor yts

    1. YTS.AM  
    2. 1337X
    3. THE PIRATE BAY
    4. RARBG
    5. TORRENTZ2
    6. NYAA.SI
    7. LIMETORRENTS
    8. ZOOQLE
    9. EZTV.AG
    10. TORRENTDOWNLOADS

    VPN Verbinding

    Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2019  een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2017 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2018 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2019 is een VPN connectie een vereiste geworden.

     



    bewerkt door William


    William1
    • Bedankt 2
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie



    • Oud-beheerder
    4 minuten geleden zei Deero:

    Inloggen lukt niet bij Pandora.

    als ik mijn gegevens in vul,dan krijg ik ...niet aan gemeld... te zien

    en word ik niet doorgelinkt.

    iemand een idee wat er mis is ?

    Ik wilde je verwijzen naar hun contact formulier, maar die werkt niet. https://pandora-place.me/contact.php :(

    wanneer had je voor het laatst kunnen aanmelden? Ook al een andere browser geprobeerd?

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Toch blijft Th Piratebay een vertrouwde interface houden. Ongelooflijk dat ze na die 17 jaar nog gebruikt kunnen maken van de toen de tijd gekozen kleuren en opzet :)

     

    Screenshot_20190129-072851.png

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    3 uur geleden zei Duken:

    ongelooflijk dat ze na die 17 jaar nog gebruikt kunnen maken van de toen de tijd gekozen kleuren en opzet

    Ja degene die toen de site heeft opgebouwd heeft een vrij uniek kleurpatroon gebruikt wat duidelijk herkenbaar is, want je ziet nauwelijks een andere site die dit ook gebruikt.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Update voor februari 2019 is niet nodig. Alle sites zijn beschikbaar en er hebben geen verhuizingen plaatsgevonden.

    Er lijkt wel wat rust te zijn in torrent land. Dat mag ook wel weer eens :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Moderators

    Veel torrent communites laten het registeren via VPN niet toe. Maar kan je nu ook niet meer aanmelden met je account als je je VPN verbinding actief hebt @Rocci? Of gaat het alleen om het registreren?

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Nee, de registratie is was al uitgevoerd, paar maanden geleden.

    Het gaat om het inloggen op de site.

    Een paar vpn IP adressen worden geblokt door middel van een ban, poppetje met de duimen in hun oren, die verteld dat ik niet welkom ben.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Moderators
    5 uur geleden zei Rocci:

    Het gaat om het inloggen op de site.

    Ai dat is spijtig. Welke VPN gebruik je? Vaak kan je wisselen van servers. Bij PIA VPN heb ik dit probleem namelijk niet,.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Op 6-3-2019 om 19:40 zei William:

    Ai dat is spijtig. Welke VPN gebruik je? Vaak kan je wisselen van servers. Bij PIA VPN heb ik dit probleem namelijk niet,.

    Blijkbaar heeft iemand ernaar gekeken en het probleem opgelost., Toppie.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Moderators
    10 minuten geleden zei Pistolebob:

    Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.

    Goede tip om te horen dat dit ook werkt met de torrent communities. Thx!

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    2 uur geleden zei Pistolebob:

    Hoewel ik nog steeds geen fan ben van de styling van deze websites, moet ik zeggen dat Film-paleis in combinatie met Radarr/Sonarr best wel goed werkt voor die paar missende afleveringen/films, met dank aan de ondersteuning in Jackett.

    Ik gebruik ook film-paleis, het is geen mooie website maar ze hebben een leuk aanbod.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Gelukkig gaat het om de binnenkant en niet om de buitenkant ;)

    De torrent community's draaien op een soort standaard software en template. We hebben in het verleden een keer de software achterhaalt dacht ik. :)

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    4 minuten geleden zei Duken:

    Gelukkig gaat het om de binnenkant en niet om de buitenkant ;)

    De torrent community's draaien op een soort standaard software en template. We hebben in het verleden een keer de software achterhaalt dacht ik. :)

    Ja, da's wat ik niet snap. Velen draaien dezelfde forumsoftware als Duken.nl 
    Waarom zien ze er dan allemaal hetzelfde uit? En waarom maken ze degelijke websites niet iets mooier?
    Ik val niemand af, er zijn fantastische Nederlandse torrent en usenet websites.
    De inhoud is prachtig, ik waardeer de inzet van de beheerders oprecht, maar sommigen van die forums zien er niet al te mooi uit.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Hoi hoi,

    in januari schreef ik al een note dat ik bij pandora niet kan aanmelden “aanmelden mislukt” 

    gebruikersnaam of wachtwoord fout,wordt er opgegeven,als melding.

    ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord bewaard,dus wat kan er dan misgaan ?

    Wie van jullie kan probleemloos  en recent inloggen ?

    groetjes

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    16 minuten geleden zei Deero:

    gebruikersnaam of wachtwoord fout,wordt er opgegeven,als melding.

    Hoi Deero,

    Heb je al eens geprobeerd om opnieuw te registreren? Misschien zijn ze wel een deel van hun database kwijt waardoor jouw gegevens kwijt zijn.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    4 uur geleden zei Meh Meh:

    Velen draaien dezelfde forumsoftware als Duken.nl 

    Ja ik was een van de eerste met deze software in Nederland. Ik heb zelfs een officiële licentie. Geen genullede versie maar netjes gekocht. Dat is de software en onderhoud ook meer dan waard :) nu komen er steeds meer met de fijne IPB forum software.

    Maar het blijft natuurlijk altijd om de inhoud en content gaan. Ik heb liever een lelijke torrent community net veel content en gezelligheid als een hele mooie met weinig. Volgens mij kan je dit soort software extra's en inhoud niet zomaar converteren naar een andere forum leverancier.... Nu ga ik wel heel erg offtopic.  Excuus!

    Nederlandse torrent communitys zijn een heerlijke bijdrage aan het worldwideweb. ☠️🤗

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    31 minuten geleden zei Duken:

    Ik heb liever een lelijke torrent community net veel content en gezelligheid als een hele mooie met weinig.

    Ja, natuurlijk... Wat heeft men aan een beeldschone tafel als men er niets op kan zetten.
    Het is de sfeer, het aanbod, de manier waarop beheerders met leden omgaan, dat is wat een usenet of torrent website goed of slecht maakt.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    15 minuten geleden zei Deero:

    Drifter, ik heb me opnieuw geregistreerd en het is gelukt..

    Fantastisch bericht Deero. Fijn dat je weer op die site kan nu. :goed:

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites




    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...