Spring naar bijdragen

• Trizomu
    Trizomu

Tele2 presents zeg ‘t met data deel die mb’s

Tele2-klanten kunnen in december tot 1GB aan data weggeven aan andere klanten

Tele2 start een tijdelijke actie waarbij gebruikers hun data weg kunnen geven aan andere Tele2-klanten. In blokken van 250MB kunnen klanten tot maximaal 1GB weggeven. De actie duurt tot 31 december.

tele2frankborntobecheap1.jpg

Maak je vrienden blij!

Want jij kunt de hele maand december 1000MB van je eigen data cadeau doen. Omdat we je lief vinden. Omdat het kan. Deel je data met andere Tele2-gebruikers die even krap in hun MB’S zitten.

Ga naar de mijntele2 app

Check of je de nieuwste versie (5.1.0) hebt of download ‘m (is zeker de moeite waard). Ga naar het dashboard en kies daar iemand die ook Tele2 heeft en deel je data. Je kan 4x 250MB weggeven.

Begin met delen en zeg 't met data

Note Trizomu: Heeft u vragen dan kan u via de volgende link de nodige info vinden onderaan de pagina in de FAQ

bewerkt door Trizomu

• Bedankt 1

Terugkoppeling

Er zijn geen opmerkingen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Joel
      Hallo, ik zit sinds kort bij tele2... en het werk niet echt, ik wil de port 25565 portforwarden (Minecraft server) maar dat kan in het modem (van tele2) zelf niet. dus heb ik een linksys router gekocht! de cisco linksys wrt320n. maar mijn modem heeft een ingebouwde firewall die alle inkomende en uitgaande comunicatie blokkeert... heeft iemand toevallig een oplossing? zou graag wat horen! groetjes joel.
    • Door Zombymario
      Ey,
      Sinds de laatste 2 weken is mijn draadloze connectie heel sloom. We hebben een 20Mb/s abbo van Tele2, bedraad halen we (bijna) 20Mb/s (hoewel ik dit een tijd geleden voor dit probleem hebt getest dus of het nu nog zo is weet ik niet zeker, maar zal z.s.m. testen wat bedraad nu ongeveer is). Draadloos haalde ik voorheen 14Mb/s (14Mb/s / 8 * 1000 = 1750KB/s) . Nu is dat ongeveer dit:

(7Mb/s / 8 * 1000 = 875KB/s)
      Router is een Davolink DV-2020 van Tele2 en heb hem al een aantal keer van het stroom gehaald maar dat mocht niet baten. Ik heb de laatste maanden niks op mijn computer geïnstalleerd of iets aan mijn firewall veranderd (Windows standaard firewall) wat eventueel een de oorzaak zou kunnen zijn. Ik gebruik Windows 7. De 'sterkte van het signaal' is volgens Windows "Uitstekend", 4 van de 5 streepjes.
      Met het normaal gebruiken van het internet merk ik er niks van, maar als ik download met met IPv6-newsservers (XS News en Newszilla) merk ik het wel en dat is dus heel vervelend (voorheen 1400KB/s en nu is dat ongeveer 1000KB/s). Ik heb ook dat soms tijdens het downloaden de snelheid helemaal naar 0KB/s gaat maar (gelukkig) meteen weer naar de 1000KB/s springt.
      Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen?
    • Gast franswon
      Door Gast franswon
      AMSTERDAM - Er komt geen gezamenlijke rechtszaak vanuit diverse providers tegen Stichting Brein vanwege The Pirate Bay-blokkade. De zaken van KPN, Tele2 en T-Mobile mogen niet gevoegd worden in het hoger beroep van Ziggo en XS4ALL.
      lees het hele artikel: http://www.nu.nl/internet/2963793/geen-gezamenlijke-pirate-bay-zaak-brein.html