Jump to content
  • Similar Content

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 9 december tot 15 december. Deze week staat de film ‘Ad Astra’ bovenaan, gevolgd door ‘Once Upon a Time … in Hollywood’ en ‘Rambo: Last Blood’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 50  zijn er twee nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Ad Astra is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Ad Astra 6.9 / trailer 2 (1) Once Upon a Time … in Hollywood 7.9 / trailer 3 (2) Rambo: Last Blood 6.6 / trailer 4 (4) The Irishman 8.4 / trailer 5 (10) Abominable 7.0 / trailer 6 (3) Gemini Man 5.7 / trailer 7 (…) Doctor Sleep 7.6 / trailer 8 (6) It Chapter Two 6.8 / trailer 9 (7) Joker (Subbed HDRip) 8.8 / trailer 10 (8) Hustlers 6.5 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

De trailer van de meest gedownloade film:

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 9 december tot 15 december. Deze week staat de film ‘Ad Astra’ bovenaan, gevolgd door ‘Once Upon a Time … in Hollywood’ en ‘Rambo: Last Blood’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 50  zijn er twee nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Ad Astra is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Ad Astra 6.9 / trailer 2 (1) Once Upon a Time … in Hollywood 7.9 / trailer 3 (2) Rambo: Last Blood 6.6 / trailer 4 (4) The Irishman 8.4 / trailer 5 (10) Abominable 7.0 / trailer 6 (3) Gemini Man 5.7 / trailer 7 (…) Doctor Sleep 7.6 / trailer 8 (6) It Chapter Two 6.8 / trailer 9 (7) Joker (Subbed HDRip) 8.8 / trailer 10 (8) Hustlers 6.5 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 2 december tot 8 december. Deze week staat de film ‘Once Upon a Time … in Hollywood’ bovenaan, gevolgd door ‘Rambo: Last Blood’ en ‘Gemini Man’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 49 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Once Upon a Time … in Hollywood is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (4) Once Upon a Time … in Hollywood 7.9 / trailer 2 (3) Rambo: Last Blood 6.6 / trailer 3 (1) Gemini Man 5.7 / trailer 4 (…) The Irishman 8.4 / trailer 5 (2) Angel Has Fallen 6.5 / trailer 6 (6) It Chapter Two 6.8 / trailer 7 (5) Joker (Subbed HDRip) 8.8 / trailer 8 (…) Hustlers 6.5 / trailer 9 (8) Ready or Not 7.0 / trailer 10 (…) Abominable 7.0 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
  • Nu op het forum

• Bedankt voor de tip, maar de hele paper uit typen is geen optie. De hele paper is ruim 18000 woordjes verdeeld over 53 pagina's. Er moet wel een simpelere manier zijn om het probleem op te lossen.
    • Hallo @bambi1515, zo werkt het natuurlijk niet, want je moet het zelf ook voor elkaar kunnen krijgen. Open om te beginnen eens een blanco Word pagina die nog helemaal standaard is ingesteld vanuit je Office of Word. Zet boven in de balk in de kolom Alinea jouw regelafstand even op 1,5 en ga vervolgens eens een aantal regels typen zoals ik dat ook heb gedaan. Als je een stuk of 6 regels hebt getypt ga je er een paar aanmerken als Voetnoot zodat de bijbehorende nummers onderaan je pagina komen. Zet nu je muisaanwijzer (pijltje) aan het begin van de regel onder de streep voor het nummer 1 en klik dan op je linkermuisknop. Ga nu weer even boven in je balk naar de kolom Alinea om je regelafstand weer te veranderen en als je met je muis over de verschillende afstanden gaat 1,0 - 1,15 - 1,5 - enz. zie je de afstand op je pagina tussen je voetnoten ook veranderen. klik dan vervolgens de afstand aan die jij wil hebben. Als je nu de afstand tussen de regels wel kan aanpassen zoals dat bij mij ook gewoon lukte, zou ik je adviseren om de tekst van jouw paper opnieuw uit te typen op de manier zoals je nu de test hebt gedaan. Ik zou geen tekst kopiëren uit jouw bestaande paper op een nieuwe blanco word pagina, want dan loop je het risico dat je ook weer een verkeerde regel instelling mee kopieert en krijg je misschien weer dezelfde narigheid met je voetnoten.
    • Ik heb precies gedaan zoals je het omschrijft, maar tevergeefs. Er is nog steeds witte regel tussen voetnoot 6 en voetnoot 7. Zal ik anders de hele paper naar jou sturen dan kun je zelf zien en testen?
    • Weet iemand toevallig in welk bestands type en in welke map ik de games moet zetten op de sd kaart voor de switch  of is hier al een uitleg voor te vinden alvast bedankt 
    • over 1 download deed hij 3 uur. nu heb ik er 1 met 6 seeders en 0 leechers en nu download hij met een snelheid van 3kib..... duur: 14 dagen voordat het binnen is. ik snap er echt niks van.  misschien bittorrent opnieuw installeren of zo?   
  • Latest nieuws

• Create New...