Jump to content

• William
    William

Top 10 gedownloade films van 5 februari tot 11 februari

De top 10 meest gedownloade films van de periode 5 februari tot 11 februari. Deze week staat de film ‘Thor Ragnarok’ bovenaan, gevolgd door ‘Jumanji: Welcome to the Jungle’ en ‘The Shape of Water’ maakt de top drie compleet.

Week 6 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Thor Ragnarok is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. ^_^

• Thanks 1

User Feedback

Recommended Comments

Interessant lijstje! Thor was vermakelijk, van de week gezien.

Ik dacht dat The Shape of Water erg slechte recensies had maar dat blijkt helemaal niet het geval te zijn. Zo maar eens kijken, ik zocht toevallig net naar een film voor vanavond. :)

Share this comment

Oila Mehmeh!!!! 

Thor wil ik ook nog bekijken. Ik heb nu gardion? of de Galaxy bekeken op jou verzoek. Deel 1 en 2 en die waren echt goed te pruimen . Heerlijke Marvel films. 

Share of the water trekt mij niet wegens de vage cover. ;) Toch maar even in verdiepen dan. 

• Like 1

Share this comment

Ik ben ook wel benieuwd naar Thor Ragnarok.

The Shape of Water ziet er qua recensies aardig uit, inderdaad. Die ga ik ook eens bekijken.

• Like 1

Share this comment

Thor is een standaard Marvel film, zeker niet slecht. Hulk, Thor, Loki, uitstekende special effects en een hoop geslaagde droge grappen.
    Leuke film om met wat vrienden en enkele potten bier of een fles cola te kijken.

The Shape of Water lijkt mij interessant. De kwaliteit van de promo was net niet goed genoeg, ik heb besloten om even te wachten. 

Share this comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
    Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 4 november tot 10 november. Deze week staat de film ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ bovenaan, gevolgd door ‘The Lion King’ en ‘The King’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 45 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (2) Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 6.7 / trailer 2 (1) The Lion King 7.1 / trailer 3 (…) The King 7.4 / trailer 4 (3) Spider-Man: Far from Home 7.8 / trailer 5 (5) Toy Story 4 8.1 / trailer 6 (…) Good Boys 6.8 / trailer 7 (4) The Angry Birds Movie 2 6.4 / trailer 8 (…) The Peanut Butter Falcon 7.9 / trailer 9 (6) Dark Phoenix 6.0 / trailer 10 (back) Joker (Cam) 8.8 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:
      De trailer van de meest gedownloade film:

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 4 november tot 10 november. Deze week staat de film ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ bovenaan, gevolgd door ‘The Lion King’ en ‘The King’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 45 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series.
      Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (2) Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 6.7 / trailer 2 (1) The Lion King 7.1 / trailer 3 (…) The King 7.4 / trailer 4 (3) Spider-Man: Far from Home 7.8 / trailer 5 (5) Toy Story 4 8.1 / trailer 6 (…) Good Boys 6.8 / trailer 7 (4) The Angry Birds Movie 2 6.4 / trailer 8 (…) The Peanut Butter Falcon 7.9 / trailer 9 (6) Dark Phoenix 6.0 / trailer 10 (back) Joker (Cam) 8.8 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 28 oktober tot 3 november. Deze week staat de film ‘The Lion King’ bovenaan, gevolgd door ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ en ‘Spider-Man: Far from Home’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 44 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Lion King is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier:

1 (1) The Lion King 7.1 / trailer 2 (2) Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 6.7 / trailer 3 (6) Spider-Man: Far from Home 7.8 / trailer 4 (…) The Angry Birds Movie 2 6.4 / trailer 5 (4) Toy Story 4 8.1 / trailer 6 (5) Dark Phoenix 6.0 / trailer 7 (…) The Nightingale 7.2 / trailer 8 (3) El Camino 7.6 / trailer 9 (8) It: Chapter Two 6.9 / trailer 10 (…) Dolemite Is My Name 7.5 / trailer
  • Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Bij mij de nieuwe premie ook bekend ga 5 euro meer betalen. ik ben ook al op zoek , wil wat meer fysio erbij , moet nu zelf gaan betalen omdat op is. Heb de laatste tijd steeds meer last van mijn rug  
    • _ _ N i _ N ( 6 letters ) M is fout  8/10  fout E / P / D / A / F / T / B / M    ik dacht eigenlijk dat ik het makkelijk had gemaakt maar niet dus :$ 
    • De top 10 meest gedownloade films van de periode 11 november tot 17 november. Deze week staat de film ‘Dora and the Lost City of Gold’ bovenaan, gevolgd door ‘Joker’ en ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ maakt de top drie weer compleet. Week 46 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dora and the Lost City of Gold is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis.   Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Dora and the Lost City of Gold 6.0 / trailer 2 (10) Joker (Subbed HDRip) 8.8 / trailer 3 (1) Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 6.7 / trailer 4 (…) Primal 4.8 / trailer 5 (2) The Lion King 7.1 / trailer 6 (3) The King 7.4 / trailer 7 (5) Toy Story 4 8.1 / trailer 8 (4) Spider-Man: Far from Home 7.8 / trailer 9 (8) The Peanut Butter Falcon 7.9 / trailer 10 (…) Danger Close 7.4 / trailer Het informatie topic van de meest gedownloade film vinden we hier: De trailer van de meest gedownloade film:     Toon volledig nieuwsbericht
    • Dat is minder inderdaad. Mijn ervaring is prima met Amazon, ook als het aankomt op het retour sturen van een bestelling. Als een app me bevalt betaal ik er graag voor. Misschien is de prijs wat hoog (11 euro) voor een app als dit, maar je krijgt er wel standaard ruim 80 dynamische wallpapers (en wellicht meer bij nieuwe updates van de app) en prima support (merkte ik al) voor terug. Uiteraard heb ik zo me grenzen qua prijs voor een app Leuk voorbeeld: Ik maak al jaren gebruik van de app PDF Expert, toen betaalde je daar standaard iets van 10 euro voor. Nu is dat 80 euro. (los van eventuele tijdelijk korting). Dat vind ik echt te gortig voor een PDF reader.
  • Latest nieuws

• Create New...