Spring naar bijdragen

Wat is het verschil met FTD3 en een Payserver


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo.

Ik ben echt een leek wat dit onderwerp betreft, maar ik wil me er graag in verdiepen. Op dit moment download ik via FTD3 met mijn multikabel server met een limiet van 50 gb. Als ik een dvd unrar en unpar heb ik heel vaak dat hij het niet doet, dus weer 5 gb weg. Nu hoorde ik dat je dus ook via een payserver kan downloaden en dan is het ongelimiteerd. Ik heb 2 vragen. Ten eerste, wat is het verschil met FTD3 en een payserver? FTD3 is toch gratis. Of als ik een payserver kies heb ik dan geen problemen meer met unrarren en unparren. Ten tweede, wat is de beste payserver, ik hoor veel goeds over Eweka, klopt dat? Zijn er nog meer goede payservers?

Nogmaals ik ben in deze materie niet thuis, dus dit is mischien voor jullie een domme vraag.

Curly  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hey Curly.

Je haalt een paar dingen door de war: