Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Guitar Hero 3

Tom
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Beste mensen,

Ik was op zoek naar de standalone gitaar of, mocht het weinig meer kosten, de game en gitaar voor de PC. Ik heb wel een aantal dingen gevonden, maar ik krijg er maar weinig info over. De ene winkel biedt het aan voor 65 euro, de ander voor 100.

Kan iemand mij een linkje naar een site geven waar je de gitaar kunt kopen, of, mocht het maximaal 20 euro meer kosten, het hele spel? Alvast bedankt!

Tom

Edit: ik heb wat gevonden: http://www.12game.com/XBOX_360/Guitar_Hero_3_Guitar.aspx?af=18. Dit is de standalone gitaar voor de XboX 360. Ik heb ergens gelezen dat deze ook voor de PC zou moeten werken. Klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 43
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

KIJK EENS OP

guitar-hero-3-bundel-pc.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je link geeft een kruisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

zie het zal :redface:

zal het nog eens proberen

http://www.consoleshop.nl/product/48573/guitar-hero-3-bundel-pc.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bedankt, die zal ik er even bijzetten. Heb goede ervaringen met die keten. :)

Dacht alleen dat ie daar 100 euro was, maar dan heb ik zeker naar iets met 2 gitaren gekeken...

Ik vind alleen die pc-gitaar onwijs lelijk. :P

Die zwarte vond ik mooier, maar die zie je alleen bij de link die ik gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

daarom zal die ook wel duurder zijn :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Duurder + mooier vind ik beter dan lelijker + goedkoper. Ik ben echt zo'n kwaliteitsmannetje. :P

Maar goed, bedankt voor je hulp tot dusver. Ik zoek eigenlijk alleen nog antwoord op deze vraag:

Kan die XboX 360 controller die ik in mijn startlink laat zien ook op de PC worden aangesloten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Duurder + mooier vind ik beter dan lelijker + goedkoper. Ik ben echt zo'n kwaliteitsmannetje. :P

Maar goed, bedankt voor je hulp tot dusver. Ik zoek eigenlijk alleen nog antwoord op deze vraag:

Kan die XboX 360 controller die ik in mijn startlink laat zien ook op de PC worden aangesloten?

:'( dat weet ik niet  :'(

jammer dat ik je daar niet verder mee kan helpen  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Maakt niet uit, misschien dat Robin het weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

volgens mij wel .. want het is allebei van Microsoft en zit een USB aansluiting op..

m'n broer heeft guitar hero 2 en 3.. hij vind het geweldig. maar ik vind er niets aan. geef mij maar een goed schiet spel zoals army of two.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je moet ook wel een beetje van de muziek houden he. :)

FP shooters vind ik dan weer niks aan. :P

Edit: zou je anders even aan je broer willen vragen of het kan? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32
  • Was actief op:  Macintosh

Ben ik dan:

1. Ja je kan zeker de "Guitar Hero Explorer" (officiële naam voor de gitaar) aansluiten op je windows-based PC. Hij herkent 'm en gaat calibreren.

2. Daarbij weet ik alleen niet zeker of er ook een GHIII versie voor de PC is. Ik heb er laatst een gedownload via niewsgroepen, die werkte super. Daarom raad ik je aan om alleen de explorer te kopen.

Bij verschillende FRS en intertoys gaan de explorer's al voor 40 euro weg.

Kijk is op marktplaats of xboxworld (de bazaar), daar worden ze ook vaak genoeg aangeboden :)

Edit: En dan gewoon de X360 guitar nemen dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Bedankt voor je aanvullende info, Robin! Hier kan ik wat mee! :)

Topic blijft nog even open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307

De xbox 360 wired controller is ook te gebruiken als controller op de pc. Even een mooi weetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik had nog wat vragen, vooral misschien aan Robin:

1) Is <a href="http://www.kotaku.com.au/2007/10/26/gh3_360guitar.jpg"><b>deze</b></a> gitaar voor de 360 en kan ik die dus ook hebben?

2) De andere vragen komen als ik herinnerd heb wat ik ook alweer wilde vragen voor ik ging trainen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307

Je kan ook frets on fire downloaden. Dat is guitar hero voor de pc gemaakt door een zweed. Je moet je toetsenbord horizontaal in je handen houden. F1 t/m F5 zijn de knoppen. En enter is de "pick".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tom,

1. Nee, deze is niet voor de PC. Er zijn twee soorten Explorer's, een die uitkwam met Guitar Hero 2 voor de PC (Met draad, zie hieronder). En de Wireless control die uitkwam met Guitar Hero 3 (Zie hieronder).

De wired explorer, is gewoon met USB aansluiting aan te sluiten op je PC. De Wireless zou je een receiver voor moeten kopen, geen idee of dat eingelijk wel kan..

Guitar hero 2 explorer (Geschikt voor PC)

31xcc0u0AZL._AA280_.jpg

Guitar hero 3 explorer (Geen idee geschikt voor PC? In iedergeval niet direct want hij is wireless)

[img width=535 height=357]http://www.kotaku.com.au/2007/10/26/gh3_360guitar.jpg

Edit: Dus gewoon die van Guitar Hero 2 kopen ;). Kan je ook GH III mee spelen overigens. Die heb ik ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je kan ook frets on fire downloaden. Dat is guitar hero voor de pc gemaakt door een zweed. Je moet je toetsenbord horizontaal in je handen houden. F1 t/m F5 zijn de knoppen. En enter is de "pick".

Die had ik al een keertje gezien. :)

GH3 is trouwens ook gewoon voor de PC verkrijgbaar. Werkt ook met knoppen op je toetsenbord, alleen vind ik dat niet zo leuk. Heb hem namelijk al gedownload en wat uitgeprobeerd.

Thx voor de info Robin, ik ga even kijken of er iets te regelen valt met die wireless controller, kan het even rondvragen op fora.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik vind FOF maar kut..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Kijk, ik heb hier een nieuwsbericht:

http://www.shacknews.com/onearticle.x/49827

Dan zou je <a href="http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/"><b>dit</b></a> dus ook nog nodig hebben.

Edit: vraag 2 was: welke afmetingen heeft de XboX controller (die wireless dus)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Noo, tom :P

Die explorer van Guitar Hero 2 heeft een USB aansluiting, kan je dus direct in je PC inpluggen.

Geloof me :)

Tenzij je de explorer van Guitar Hero 3 wil. Maar dan moet je indd. een receiver gaan kopen en ben je alleen maar duurder uit. Ik hoor wel meer negatieve verhalen over de explorer van GH III. Strum bar sneller kapot ect. En je moet batterijen vervangen, is ook niet echt voordelig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb dus echt een wireless nodig, want mijn USB poorten zitten nou niet bepaald op een goede plek. Als je zou zien hoe ik hier zit, zou je het met me eens zijn, een snoertje en zelfs met nog een verlengsnoer eraan doet het niet. Mijn vraag is dus echt: kan het, of kan het niet? Kan het wel, dan doe ik het. Geld is nou ook niet echt het probleem, die extra aansluiting voor de wireless kan ik ook wel hebben. Die 20 euro is zeker het probleem niet. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zelf ben een wired freak, moet niet zo veel hebben van wireless. Maar de draad van GH II explorer is ong.

2,5 tot 3 meter lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het klinkt misschien raar, maar dat is niet genoeg. :P

Ik moet er alleen wel even zeker van zijn dat het werkt, dus ik zoek wat reviews van mensen die het ook echt hebben werken op de PC met een wireless controller + wireless acceptor voor de XboX 360. Ik ga even zoeken. Iemand nog antwoord op mijn vraag welke afmetingen de controller ongeveer heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hmm oke, ik kan je geen garantie geven dat het werkt sorry.

De afmetingen van GH II explorer, vrijwel indentiek aan GH II explorer alleen andere vorm:

70 cm lang, breedte verschillen. 3.5 cm diep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom krijg ik een simkaart fout op mijn iPhone en hoe los ik het op? iRonnie: Hee allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone. Altijd als ik probeer te bellen of sms’en, krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geldig is. Heeft iemand dit ook gehad en hoe kan ik het oplossen? Ik ben niet echt technisch, dus simpel uitleggen zou top zijn! AppleExpert123: Hey iRonnie! Dat klinkt vervelend. SIM-kaart fouten kunnen om verschillende redenen optreden, maar ik help je graag. Hier zijn wat mogelijke oorzaken en oplossingen: SIM-kaart goed plaatsen: Het kan zijn dat de SIM-kaart niet goed is geplaatst in je iPhone. Schakel je telefoon eerst uit, haal de SIM-kaart eruit en plaats deze opnieuw. Zorg dat je hem goed in de sleuf steekt. Controleer op beschadigingen: Kijk of je SIM-kaart niet beschadigd is. Als hij krassen of deukjes heeft, kan dat zorgen voor verbindingproblemen. Je kunt het proberen met een andere SIM-kaart (van een vriend bijvoorbeeld) om te zien of dat het probleem oplost. Netwerkinstellingen resetten: Soms kan het helpen om je netwerkinstellingen te resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerk instellingen. Hierdoor word je wifi-wachtwoorden en mobiele instellingen gewist, maar geen zorgen, je gegevens blijven intact. Update je iOS: Zorg dat je altijd de laatste software op je iPhone hebt staan. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update om dit te controleren. Neem contact op met je provider: Als niks helpt, kan het zijn dat er iets met je account aan de hand is. Neem dan contact op met je provider. Ik hoop dat dit helpt! Laat het weten als je nog vragen hebt! Roxie89: Oeh, dit had ik ook laatst! Mijn simkaart gaf ook een fout aan. Het helpen om ‘m opnieuw in te voeren. Je zou denken dat zo’n klein dingetje dat niet kan zijn, maar het werkt vaak echt! AJ_the_Techie: Ja, klopt! En als je iPhone nog onder de garantie valt, kan je ook altijd naar de Apple Store gaan. Zij kunnen je meestal sneller helpen. iRonnie: Thanks voor de tips! Ga het morgen meteen proberen. Wat als ik een nieuwe SIM-kaart moet aanvragen? Hoe lang duurt dat meestal? SophieLovesApple: Ik heb vorige maand een nieuwe SIM-kaart aangevraagd. Het duurde ongeveer een paar dagen, maar ik kreeg het al snel binnen. Je moet wel je identiteitsbewijs klaar hebben, want dat willen ze zien. TechGuy2021: Ja, bij sommige providers kan het ook sneller gaan, vooral als je al klant bent. Ze kunnen je vaak een eSIM aanbieden, dat is wel handig! PietDeGamer: Als ik jou was, zou ik eerst gewoon alles bekijken wat Expert123 zei. Het is vervelend als je een nieuwe SIM moet. Gewoon ff kijken of je het kan oplossen zonder extra kosten. iRonnie: Goed idee, Piet. Ik hoop echt dat het gewoon een kwestie van opnieuw plaatsen is. Thanks iedereen voor de snelle reacties! MimiMac: Geen probleem, iRonnie! Laat ons weten hoe het gaat. We zijn er voor je! AppleExpert123: En als het probleem aanhoudt, blijf dan niet twijfelen om hulp te vragen. We staan hier allemaal voor elkaar klaar. Succes! Einde discussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstellen Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hallo mede-forumleden! Ik ben Henk, 32 jaar en kom uit het mooie Groningen. Ik ben helemaal gek op klussen! Van het in elkaar zetten van meubels tot het opknappen van mijn huisje, ik doe het allemaal. Sinds kort ben ik ook begonnen met een moestuin, wat echt een leuk avontuur is. Ik ben hier op het forum omdat ik op zoek ben naar tips voor goedkope tools die je als klusser echt moet hebben. Ik heb de afgelopen tijd een paar dingen gehuurd, maar ik zou ook graag willen weten waar ik op moet letten als ik zelf spullen ga kopen. Wat zijn volgens jullie de must-haves voor iedere klusser? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt voor het lezen! Reactie van ExpertTim Auteur: ExpertTim Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hey Henk! Welkom op het forum! Leuk dat je je even voorstelt. Als je net begint met klussen, zijn er zeker een aantal tools die je echt moet overwegen. Hier zijn mijn top 5: Schroevendraaierset: Een goede set met verschillende maten schroevendraaiers is een must. Je weet nooit welke je nodig hebt. Hamer: Basic, maar essentieel! Een stevige hamer maakt alles een stuk makkelijker. Meetlint: Niets is erger dan iets te kopen dat niet past. Een meetlint zorgt ervoor dat je alles goed meet! Boormachine: Dit kan een beetje prijziger zijn, maar als je een klussen zonder boormachine doet, mis je echt iets. Kijk eens naar een draadloze versie, dat geeft je meer vrijheid! Multitool: Voor al die kleine klussen waar je toch net iets meer van nodig hebt, is dit echt een lifesaver. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Laat het ons weten als je meer vragen hebt. Succes met je klussen! Reacties van andere gebruikers Auteur: KlusKatrien Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hoi Henk! Welkom! Ik vind het leuk dat je een moestuin begint. Wat ga je daar allemaal in planten? Auteur: GereedschapJasper Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hi Henk! Goede tips van Tim! Ik zou ook zeggen, investeer in een goede veiligheidsbril. Veiligheid eerst, altijd! Auteur: CreatieveClara Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hee Henk! Wat voor klussen heb je tot nu toe gedaan? Ik maak vaak gebruik van tweedehands tools. Best budgetvriendelijk! Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Dank voor de tips, iedereen! Katrien, ik wil graag tomaten, komkommers en wat kruiden kweken. Groenledige vingers, hier komen we! Auteur: TimMetdeHamer Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hey! Als je twijfelt over een boormachine, kijk ook naar een combimodel. Die kunnen boren en schroeven, ideaal! Auteur: VrolijkeVera Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Hi Henk! Welkom! Heb je al een idee waar je die tools wilt kopen? Lokale winkels hebben soms goede deals! Auteur: KlusKatrien Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Oh, en Henk, je kunt ook klussen met vrienden! Het is veel leuker met z’n allen en je leert van elkaar. Auteur: GereedschapJasper Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Precies Katrien! En wie weet worden het wel klussessies met pizza erbij. Auteur: HandigeHenkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal, ik ben Henk! Haha, goeie suggesties! Een klussessie met pizza klinkt als een top idee. Bedankt allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder technische kennis? Gebruiker: nieuwegebruiker123 Hey allemaal, ik ben net begonnen met het downloaden via nieuwsgroepen en ik heb gelezen dat NZBGet een van de beste downloaders is. Maar ik begrijp er niks van! Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder dat je veel technische kennis hebt? Iemand tips? Expert: TechGuru87 Hey nieuwegebruiker123! Welkom in de wereld van nieuwsgroepen! Geen zorgen, ik help je graag verder. NZBGet instellen kan in het begin wat overweldigend lijken, maar het is eigenlijk best eenvoudig. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Download NZBGet: Ga naar de officiële site en download de nieuwste versie. Installeer het gewoon zoals je elke andere software zou installeren. Open NZBGet: Na de installatie, open je NZBGet. Je ziet een interface met verschillende knoppen en instellingen. Geen paniek! We focussen ons op een paar belangrijke dingen. Configureren van je downloadmap: Ga naar ‘Settings’ en klik op ‘Paths’. Hier zie je ‘MainDir’. Dit is de map waar al je downloads komen te staan. Kies een locatie op je computer waar je genoeg ruimte hebt. Instellen van een NZB-provider: Onder ‘Settings’ moet je naar ‘Servers’ gaan. Hier geef je je toegang tot een NZB-provider in. Zoek online naar een betrouwbare provider en betaal eventueel een klein bedrag voor een account. Vul hier je gebruikersnaam en wachtwoord in die je van die provider hebt gekregen. NZB-bestanden gebruiken: Als je een NZB-bestand vindt dat je wilt downloaden, klik je erop met je rechtermuisknop en kies je “Open with NZBGet”. Het bestand wordt nu toegevoegd aan NZBGet en je download kan beginnen. Monitoren van downloads: Je kunt altijd terug naar NZBGet gaan om te zien hoe je downloads vorderen. Het kan even duren, afhankelijk van de grootte en je internetverbinding. Als je deze stappen volgt, kun je binnen no-time aan de slag! Mocht je ergens vastlopen, vraag gerust om hulp. Veel plezier met downloaden! Gebruiker: downloadfan1987 Thanks, TechGuru87! Dit helpt me echt. Maar waar kan ik NZB-bestanden vinden? Gebruiker: compacteRex @downloadfan1987, je kunt NZB-bestanden vinden op sites zoals nzbindex.nl of nZB.su. Gewoon even rondkijken en je vindt vast wat je zoekt! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Danku voor de tips! Maar ik zit te twijfelen of ik een betaalde NZB-provider nodig heb. Zijn die echt beter? Expert: TechGuru87 @nieuwegebruiker123, dat is een goede vraag. Betaalde providers hebben vaak meer en snellere verbindingen, wat je downloads aanzienlijk kan versnellen. Gratis opties zijn er ook, maar die hebben vaak minder keuze en zijn soms langzamer. Het hangt er echt van af wat je nodig hebt! Gebruiker: downloadfan1987 @compacteRex, thanks! Heb je die sites al eerder gebruikt? Werken ze goed? Gebruiker: compacteRex Ja, dat zeker! Die werken prima voor mij. Gewoon even oppassen met welke NZB’s je kiest, soms zijn er oplichters bij. Maar over het algemeen zijn die sites heel handig! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Oké, dat klinkt logisch. Ik ga het even proberen en als ik vastloop, kom ik terug! Gebruiker: downloadfan1987 Laat een weten hoe het gaat, nieuwegebruiker123! Succes! Gebruiker: compactRex Ja, laat ons weten of het gelukt is! Altijd leuk om te horen hoe het gaat. Expert: TechGuru87 Ik ben er ook als je meer vragen hebt! Veel mensen twijfelen al snel, maar je gaat het zeker geweldig doen. Gebruiker: nieuwegebruiker123 Echt bedankt allemaal! Ik voel me al veel zekerder. Tot snel! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• agapi heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...