Spring naar bijdragen

Wii - Xbox 360 - Playstation 3


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kun je bevestigen met bronnen dat het betere graphics heeft dan de wii? ik denk het niet, bijna onmogelijk. En trouwens games op de 3DS zijn max 2gb terwijl die op de wii max 4.7gb zijn of 8.5 (SSBB en andere games op dual layer discs).

Lastig te bepalen want iedere game heeft andere graphics. Maar op een klein schermpje heb je sneller mooie graphics omdat die een lagere resolutie gebruiken. Daarnaast is er wat ingame footage uitgekomen van resident evil wat van hogere kwaliteit was dan de WII. En dat het maximaal 2GB is is onzin, dat was op de oude DS. Er komen zeker wel grotere kaartjes.

Is niet waar, de oude DS had maximaal 128 MB ruimte voor de DS-spellen. De 3DS heeft ruim maximaal 2GB.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kun je bevestigen met bronnen dat het betere graphics heeft dan de wii? ik denk het niet, bijna onmogelijk. En trouwens games op de 3DS zijn max 2gb terwijl die op de wii max 4.7gb zijn of 8.5 (SSBB en andere games op dual layer discs).

Lastig te bepalen want iedere game heeft andere graphics. Maar op een klein schermpje heb je sneller mooie graphics omdat die een lagere resolutie gebruiken. Daarnaast is er wat ingame footage uitgekomen van resident evil wat van hogere kwaliteit was dan de WII. En dat het maximaal 2GB is is onzin, dat was op de oude DS. Er komen zeker wel grotere kaartjes.

Dan kun je ook niet zeggen dat de 3ds betere graphics heeft, ik zal trouwens zelf bevestigen dat de wii betere graphics heeft:

3ds:

Wii:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar ActionWaction, je vergelijkt een 3DS spel (Kid Icarus) met een Wii spel (Mario Galaxy 2). Dat zijn toch 2 verschillende spellen? Dus dan is toch altijd de graphics anders? Of bedoel je dat de 3DS in het algemeen mindere graphics heeft dan de wii? Ik denk zelf dat je beter kan vergelijken als je een 3DS spel vergelijkt dat ook op de wii is uitgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is inderdaad geen vergelijking :P En idd mijn fail van die 2GB. We zullen wel zien wanneer de 3DS uitkomt. Ben er toch benieuwd naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar ActionWaction, je vergelijkt een 3DS spel (Kid Icarus) met een Wii spel (Mario Galaxy 2). Dat zijn toch 2 verschillende spellen? Dus dan is toch altijd de graphics anders? Of bedoel je dat de 3DS in het algemeen mindere graphics heeft dan de wii? Ik denk zelf dat je beter kan vergelijken als je een 3DS spel vergelijkt dat ook op de wii is uitgekomen.

Die zijn er nog niet dus kan ik ook niet vergelijken, en als de 3ds echt betere graphics had zou het toch niet uitmaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zijn er al mensen die de ps3 jailbreak gekocht/ besteld of al binnen hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heet dat nu ook alweer een jailbreak? Dacht dat het alleen een term voor iPod en iPhone was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

hallo mensen.

Onze tv was kapot, het geluid dan.

En dus hebben we een nieuwe tv(ook oud).

En dus ging ik naar het xbox 360 kannaal.

En daar was alles zwart wit, hoe kan ik dit weer met kleuren krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat voor aansluiting gebruik je? Het lijkt erop dat je de VTS kabeltjes er niet goed in hebt zitten. Of je scart is kapot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb net de tv's verwisselt, en op die oude tv had ik zwart-wit en met kleuren?

en ik heb de xbox kabel in de digitenne kastje geduwd.


Post samenvoeging: september 03, 2010, 15:10:50

Ik heb de xbox kabel bij vcr erin geduwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb net de tv's verwisselt, en op die oude tv had ik zwart-wit en met kleuren?

en ik heb de xbox kabel in de digitenne kastje geduwd.


Post samenvoeging: september 03, 2010, 15:10:50

Ik heb de xbox kabel bij vcr erin geduwd.

Als je zo'n RGB naar Scart blokje gebruikt, dan kan het daar aan liggen. Zelf had ik dat bij de Wii bij mijn TV, scart blokje erin gedaan die niet was meegekomen met de wii en toen was het zwart - wit, met degene die wel was meegekomen was het wel in kleuren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

PS3 jailbreak heeft de rechtszaak verloren en mag nu als het goed is in Australië niet meer verkopen, maar het is mij onduidelijk of dat in de rest van de wereld ook zo is.

Er zijn wel al alternatieven, de PS3 key. Deze is rond de €35 en zal in de loop van september uitkomen. Dan heb je ook nog de PSODE, deze komt waarschijnlijk begin oktober uit maar de prijs is nog niet bekent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Waar zit het verschil in dan? Werken ze beide ongeveer hetzelfde of is daar nog niks over bekend? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ze werken allemaal zo ongeveer hetzelfde, alleen de PS3 jailbreak is/was zo duur omdat ze de enige op de markt was. Nu meerdere hackers er een gaan maken worden ze dus goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ze werken allemaal zo ongeveer hetzelfde, alleen de PS3 jailbreak is/was zo duur omdat ze de enige op de markt was. Nu meerdere hackers er een gaan maken worden ze dus goedkoper.

En dat zijn 'clones'. Zij goedkoop maar de ondersteuning is vaak slecht (als die überhaupt nodig is?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Van PU:

PS3 hack update

Even een kleine PS3 hack update. Nee, ik ga nu niet vertellen dat ze ook een rekenmachine proberen te gebruiken om de PS3 te hacken, of dat het zelfs mogelijk moet zijn met de PS3 controller, maar dat het er op lijkt dat Sony aan het reageren is op de piraatjes! De mensen die gewoon online zijn tijdens het gebruik van de hack worden zo langzamerhand gebanned, precies zoals dat af en toe ook op de Xbox 360 gebeurd. Het zou voor Sony dan ook erg gemakkelijk zijn om de 'backup manager' te detecteren en zo de consoles te bannen.

Ander nieuws is dat er geruchten zijn dat Sony van plan is bepaalde dev/debug functies uit de nieuwe levering PS3 consoles te halen, om zo de hack tegen te gaan. Sony zou zelfs nieuwe leveringen van de consoles uitstellen om dit voor elkaar te krijgen, voordat ze de deur uit gaan op weg naar de winkels. Dit zou echter betekenen dat het voor Sony zelf ook moeilijk wordt om kapotte PS3's te maken, aangezien de dev/debug code straks ontbreekt.

Dat is voor Sony het nare aan deze hack. Sony gebruikt een zelfde soort manier als de hackers nu doen, dus als ze dit gat dichtmaken scheppen ze ook hun eigen kuil dicht. PSP all over again…

PS3%20ban.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  213
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi.

Ik vraag me al een tijdje af wat ik nou eigenlijk moet gaan kiezen..

Een ps3 of xbox360?

Ik heb gehoord dat eerst sony bijna failliet ging en dat ze toen die nieuwe budget ps3 uitbrachten die veel slomer was.

Ook zijn er voor de ps3 minder games dan de xbox360 bijv fable 2 heb je niet voor de ps3 :(.

Maarja als ik nou zo'n xbox360 neem zit ik vast aan die verdoemde xbox live waarbij ik geld moet betalen voor online :opa: .

De online gameplay van de xbox 360 is dan ook beter maarja om daar nou zoveel geld voor over te houden..

Wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 213

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Uwhm budget ps3? Zoveel geld ?

Voor zover k weet bedoel je de slim? Die is alles behalve budget.

Xbox live is 35 euro voor een jaar.. die 3 euro per maand.. Zoveel is dat nou ook weer niet.

Ligt aan je voorkeuren. Zou zeggen lees dit hele topic eens gerust door en je leest veel meningen o.a. die van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoi.

Ik vraag me al een tijdje af wat ik nou eigenlijk moet gaan kiezen..

Een ps3 of xbox360?

Ik heb gehoord dat eerst sony bijna failliet ging en dat ze toen die nieuwe budget ps3 uitbrachten die veel slomer was.

Ook zijn er voor de ps3 minder games dan de xbox360 bijv fable 2 heb je niet voor de ps3 :(.

Maarja als ik nou zo'n xbox360 neem zit ik vast aan die verdoemde xbox live waarbij ik geld moet betalen voor online :opa: .

De online gameplay van de xbox 360 is dan ook beter maarja om daar nou zoveel geld voor over te houden..

Wat denken jullie?

Sony is alles behalve failliet, en zo heeft PS3 ook de nodige exclusives, bijv. inFamous, LittleBigPlanet, of Ratchet and Clank reeks. Verder ligt het aan je voorkeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

vergeet daarbij de grote namen niet zoals killzone 3 en granturismo die er ook aankomen!

Verder heb ik zelf een ps3.

Waarom heb ik er voor gekozen? De exclusive games die daarvoor uitkomen zijn meer mijn smaak, verder was internet gratis. En ik kijk bluray films dus met een gratis bluray speler is natuurlijk handig.

Verder meerdere maten een ps3. dit alles bij elkaar woog zo op tegen de xbox dat ik de ps3 heb gehaald :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  213
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 euro per maand is niet echt veel maar ik zag een 1 jaar account voor 60 euro...

Ik bedoel gewoon de ps3 slim maar ik had gehoord dat je niet goed online kon gamen met de sony playstation 3?

Ik hoop t niet want ik wil echt die playstation 3 het nadeel is wel dat er geen fable 2 is..

Me budget is 400 euro.

Nou een vriend van me vertelde me net dat xbox live gratis word bij de xbox 360 slim..

Is dat waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 213

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb ook gehoord dat je binnenkort voor PSN moet betalen... Ik geloof er niks van, zou wel een grote achteruitgang voor Sony... Maarja, redenen dat ik voor een PS3 heb gekozen zijn:

Design is mooier, controllers zijn fijner, PSN is (tot nu toe?^) gratis, mooiere exclusieve games, maar dat is natuurlijk mijn mening... Veel mensen zeggen dat games soms gaan laggen, nooit last van... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  213
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb ook gehoord dat je binnenkort voor PSN moet betalen... Ik geloof er niks van, zou wel een grote achteruitgang voor Sony... Maarja, redenen dat ik voor een PS3 heb gekozen zijn:

Design is mooier, controllers zijn fijner, PSN is (tot nu toe?^) gratis, mooiere exclusieve games, maar dat is natuurlijk mijn mening... Veel mensen zeggen dat games soms gaan laggen, nooit last van... :)

En online doet het ook goed met de ps3 in grote servers enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 213

  • Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja, dat bedoel ik juist. :)

Maar moet je nou gaan betalen voor PSN? Nee toch... :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,7k

  • Bijdragen:  213
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja maar zijn er echt veel games die er niet zijn voor de ps3 maar wel voor xbox360?

Ik wil natuurlijk wel een beetje leuke games geen ratchet en clank enzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 213

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Micahamoum

    Gast Micahamoum

    Geplaatst

    https://1x-bet-india.com
    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.
  • Recente prestatie

    • MenM heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...