Spring naar bijdragen

snelheid bittorrent + azereus


Gast nijmeijer

Aanbevolen reactie

Gast MrDownload

Hey,

Ik heb nu eindelijk 20 Mbit wanadoo: 20000/1024 En nu ben ik via Azereus Call of Duty aan het downloaden. Dan staan er bij uploaders/seeders 535 tussen haakjes, en 17 ervoor. De status van de tracker is \'OK\'. Beide balletjes onderaan zijn groen. En het statusballetje is ook groen. Waarom komt mijn downloadsnelheid dan niet boven de 120 kb/s? Soms heeft hij een uitschieter van 150 ofzo maar veel meer wordt het niet. Er zijn overigens 65 leechers/ontvangers en 4900 tussen haakjes. Wat kan ik doen om het sneller te laten gaan? Ohja, bij configuratie heb ik mijn uploadsnelheid op 75 gezet en mijn downloadsnelheid op 0(unlimited).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

120 kb is toch een mooie snelheid? Als je echt sneller wilt moet je op geregistreede torrent sites gaan zitten. Deze verplichten jou ook om net zo veel te uploaden als te downloaden. Hierdoor gaat het downloaden ook snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...