Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Payserver delen, intresse?

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3.242
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik wil misschien wel met iemand een server delen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 41
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb ook een tijdje gedacht aan zoiets want hier met Telenet kan ik geen nieuwsgroepen nemen.

Ik wil wel deelnemen als we met meer zijn natuurlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Alleen moet het betalen even geregeld worden, dan meen ik de kosten wel op mijn rekening en dat jullie dan al die kleine beetjes aan mij terug storten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja natuurlijk! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Ik kan je eweka aan raden als je een payserver wil. Gebruik zelf eweka en ben zeer tevreden, lekker hoge retentie iets van 400 daggen en de snelheid is goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik wil ook wel een payserver delen.

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Wil ook wel meedoen. 7,50 met 4 delen is 1,90 per persoon :o. Dus als ik nog mee kan doen zeg maar dan maak ik het over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dan zijn we dus met:

- Los Cuentos

- headsh0t

- Marco1

- Bartjuhh

Dan zijn we in principe dus vol, maar ik heb maar 1 lijn nodig dus als er nog iemand voor 1 lijn mee wil doen kan het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik neem aan dat we een payserver van Eweka nemen, en dus in principe €7,50 : 4 doen?

Gr. headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, voorlopig even voor 1 maand om te bekijken of het bij iedereen bevalt en als dat het geval is kunnen we misschien een keer voor 6 maanden tegelijk doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oke, pm je even je rekeningnummer? Maken we allemaal 1,90 over denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Komt goed, moet het thuis nog even wel regelen maar dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn. Laten we hopen op begin, midden komende week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

owkeee laten we proberen! stuur ook effe je rekening nr, ik ben wel van BE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik wacht rustig af, heb geen haast, ik hoor wel als het zover is. :)

Gr. headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  220
  • Actief:  

weet iemand waar er goeie info staat over payservers of kan iemand me dat misschien uitleggen? Want ik snap het nog niet echt (dat payserver gedoe) behalve dat het sneller is dan torrents.

turkishmouss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Daar hebben we handleidingen voor bekijk die eens.

http://www.duken.nl/content/view/20/4/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als ik straks de code en inlognaam van Eweka heb, hoe zorgen we dan dat iedereen maar gebruik maakt van het afgesproken aantal lijnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Dat kan je instellen in het programma wat je gebruikt en het is natuurlijk een kwestie van vertrouwen dat de andere zich aan de afspraak houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik regel het vanavond even met mijn ouders en dan ga ik het morgen bestellen waarschijnlijk! Eerst geld overmaken, dan inlognaam en code!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Nog maar even een wijze les van mij:

Hoop dat jullie elkaar allemaal vertrouwen wat betreft geld. Altijd een lastig iets, wij (duken.nl) zijn in ieder geval alles behalve aansprakelijk voor eventuele onenigheden die hier uit kunnen voortvloeien.

Veel plezier ermee  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok, zetten we allemaal de connecties op 2. En nog even rekeningnummer pmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Waar wacht je op? :P

(Bedoel ik niet onvriendelijk, vraag het me alleen even af).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik mag het niet meer van m'n ouders met mensen via internet doen dus ik heb het met mensen van school geregeld. Sorry jongens maar ik doe niet meer mee…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok, jammer. :(

Nu zijn we dus met:

Los-Cuentos

Marco1

headsh0t

............?

Misschien is er een invaller voor Bartjuhh? Dan zijn we compleet, en dan regel ik de payserver verder wel. :)

Gr. headsh0t.

Post samenvoeging: 17 december 2009, 16:24:51

Ik heb nu voor mezelf besteld, aangezien ik nu graag wil en niemand reageert. Ik doe dus ook niet meer mee, sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Gaat lekker :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten met vrienden. Dus ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en tricks! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, VoetbalFan01 Reactie van een Expert: “TechGuru” Van: TechGuru Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom op het forum! Leuk dat je je hiervoor hebt aangemeld. Over gratis voetbalstreaming kijken: er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen, maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen. Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites zoals ‘Stream2Watch’ en ‘Live Soccer TV’. Let op! Deze kunnen soms minder betrouwbaar zijn en je hebt kans op pop-ups of advertenties. Sociale Media: Soms worden wedstrijden live gestreamd op platformen zoals Facebook en YouTube. Je kunt bijvoorbeeld naar de officiële kanalen van de clubs kijken, want die zenden soms wedstrijden uit of bieden samenvattingen aan. VPN: Als je een VPN-service gebruikt, kun je toegang krijgen tot bepaalde streams die in jouw regio geblokkeerd zijn. Dit kan wel kosten met zich meebrengen, maar sommige diensten hebben gratis proefversies. Apps: Apps zoals ‘Sling TV’ of ‘FuboTV’ bieden soms gratis proefweken aan. Hier kun je ook voetbal kijken, maar je moet natuurlijk wel op tijd opzeggen als je niet wilt betalen! Hopelijk helpt dit je een eindje op weg. Als je vragen hebt, vraag gerust! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: Van: VoetbalGek Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom! Je kunt ook altijd kijken op Reddit, daar hebben ze veel links naar streams. Van: Gamester88 Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Wat cool dat je van gamen houdt! Welk spel speel je het meest? Van: RozePanda Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01, ik vind persoonlijk die gratis proefweken een goeie tip! Maar let wel op dat je niet vergeet je opzegging te doen. Van: Ajax4Ever Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom, VoetbalFan01! Kijk je ook naar de jeugd van Ajax? Vaak zijn daar ook livestreams van beschikbaar. En het is altijd spannend om te zien wat voor talent er rondloopt! Van: CoachJan Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé, VoetbalFan! Geweldig dat je je hebt aangemeld. Als je meer tips wilt hebben over voetbal, ben ik hier om te helpen! Ik heb zelf een paar goeie stream-sites die ik kan delen. Gewoon maar vragen! Van: ChillVibes Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Hier vind je vast veel leuke mensen die ook van voetbal houden! En als je tips hebt om live te gamen, hoor ik ze ook graag! Van: SoccerJunkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé VoetbalFan! Je kunt ook ‘DAZN’ proberen; ze hebben vaak wedstrijden, maar kost wel wat. De kwaliteit is top! Van: FunnyFrank Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Yo! Welkom!! Serieus, al die gratis sites zijn vaak zo vol met reclames. Gewoon een beetje oppassen dus! Enjoy! Van: KoffieLover Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Heey, VoetbalFan01! Fijn dat je hier bent! Als je een goeie livestream wilt, wil ik meebieden op je tips, dus als je iets vindt dat werkt, laat het ons weten! Zo, dat is het topic! Hopelijk geeft het je het idee van een levendige en actieve community! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke categorieën op Spotnet zijn het leukst om te volgen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met Spotnet en heb geen idee welke categorieën leuk zijn om te volgen. Wat raden jullie aan? Thx! ExpertUser: Hoi Gebruiker1! Goede vraag! Spotnet heeft een aantal categorieën die echt de moeite waard zijn, afhankelijk van waar je van houdt. Hier zijn een paar populaire opties: Films: Een van de grootste categorieën. Hier vind je alles van de nieuwste blockbusters tot klassiekers. Moet je zeker volgen als je van films houdt! Serie: Voor binge-watchers is dit een aanrader. De nieuwste series en seizoenen komen hier vaak als eerste voorbij. Documentaires: Voor de nieuwsgierige mensen. Er zijn prachtige docu’s te vinden over natuur, geschiedenis, en nog veel meer. Games: Houd je van gamen? Hier vind je spellen voor verschillende consoles en PC, plus expansions en mods. Muziek: Voor de muziekliefhebbers is deze categorie fantastisch. Van nieuwe releases tot oude albums, je vindt er alles. Het is ook leuk om een paar niche-categorieën te volgen. Denk aan anime of onafhankelijke films, waar je soms verborgen pareltjes kunt vinden. Probeer eens verschillende categorieën uit en kijk wat jij leuk vindt! Succes en veel plezier met Spotnet! Gebruiker2: Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik ga zeker de filmpjes en series checken. Maar wat is een goede manier om te beginnen met downloaden? Wordt je daar niet een beetje overweldigd door? ExpertUser: Goeie vraag, Gebruiker2! Het kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn als je meer dan honderd keuzes tegelijk ziet. Mijn advies is om je te focussen op één of twee categorieën tegelijk. Als je wat meer bekend bent met de interface en hoe dingen werken, kun je geleidelijk aan meer categorieën toevoegen. Probeer ook je eigen favorieten te bookmarken, zodat je sneller bij jouw favoriete content kunt komen. En vergeet niet om veilig te downloaden, altijd goed om een VPN te gebruiken! Gebruiker3: Ik vind de muziekcategorie echt chill. Lekker mixjes vinden die je niet snel ergens anders ziet. Gebruiker4: Ik download vooral games, maar ik heb vorige keer een docu over de ruimte gepakt. Wellicht een nieuwe hobby! Gebruiker1: Bedankt voor de tips iedereen! Heb net een aantal films en series toegevoegd aan mijn lijst. Spannend! Gebruiker5: Haha, ik had echt geen idee dat er ook aparte onafhankelijke films waren. Snel even kijken! Gebruiker6: Muziek is de beste, daar vind ik altijd net die nieuwe artiesten die niet bekend zijn. Gebruiker2: Als je indie films wilt zien, kijk ook even in de ‘Nederlands’ categorie. Daar komen echt toffe dingen voorbij! Gebruiker7: Wat nemen jullie eigenlijk als je een goede ruime keuze wilt? Gewoon Spotnet gebruiken of ook iets anders daarnaast? ExpertUser: Hey Gebruiker7! Spotnet is echt top, maar soms kijk ik ook naar andere platforms als ik specifiek iets zoek. Het is goed om een paar verschillende bronnen te gebruiken voor de grootste variëteit. Gebruiker8: Eens, die variëteit is wel fijn. Je kunt niet altijd op één plek alles vinden. Gebruiker3: Dacht ik ook, maar Spotnet wel altijd leuk en gemakkelijk! Gebruiker1: Hahaha, we zijn het er allemaal over eens dat Spotnet top is! Thanks voor de goede vibes, iedereen. Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke films hebben echt een mooi einde en waarom vind jij ze zo geweldig? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik was laatst een paar films aan het kijken en toen dacht ik: sommige films eindigen gewoon perfect! Ik vraag me af, welke films hebben jullie gezien die echt een mooi einde hebben? En waarom maken die eindes zo’n indruk op jullie? Ik ben benieuwd naar jullie tips! FilmExpert101: Hey SmurfFan88! Goede vraag! Er zijn veel films met eindes die echt raken. Een paar voorbeelden die me te binnen schieten zijn "The Shawshank Redemption", "Inception" en "The Pursuit of Happyness". The Shawshank Redemption: Het einde is zo krachtig omdat het hoop en vriendschap benadrukt. Andy Dufresne ontsnapt uit de gevangenis en dat laat je echt met een gevoel van vrijheid en voldoening. Het idee dat je nooit moet opgeven is heel inspirerend. Inception: Deze film eindigt op een manier die je aan het denken zet. De draaimolen blijft draaien, maar je weet niet of Cobb in de echte wereld is of niet. Het speelt met je geest en laat je nadenken over wat werkelijkheid is. Perfect voor een discussie met vrienden! The Pursuit of Happyness: Dit is een waargebeurd verhaal en het einde raakt je in je ziel. Chris Gardner vindt eindelijk succes na een lange strijd. Het zegt echt iets over doorzetten, wat supermotiverend is. Wat deze eindes zo geweldig maakt, is dat ze je niet alleen een gevoel van afsluiting geven, maar ook iets om over na te denken. Ze blijven bij je hangen lang nadat de credits zijn afgelopen! Dus, kijk naar deze films als je dat nog niet hebt gedaan! FilmFreak22: Thanks voor de tips, FilmExpert101! Ik moet toegeven dat ik alle drie de films heb gezien en ze zijn echt geweldig. Ik vond het einde van "Inception" zo frustrerend, haha! Maar dat is precies wat het zo goed maakt. Boekenwurm88: Haha, dat vind ik ook! "Inception" laat je gewoon twijfelen aan alles wat je wist. Zo slim gedaan. Maar ik ben ook helemaal voor "The Pursuit of Happyness"! Die film maakt me elke keer weer emotioneel. Echt een aanrader voor iedereen hier! FilmFanatic92: Ik ben het met jullie eens! Maar ik moet zeggen dat ik ook heel erg hou van de film "La La Land". Het einde was zo bittersweet. De hele film draait om dromen en het achterlaten van dingen, en het geeft je echt dat gevoel dat niet alles altijd perfect afloopt. Geweldig gedaan! EbookLezer: Ja, "La La Land" is echt speciaal! Ik vind het zo mooi dat de film je een soort van realiteit laat zien over relaties en dromen. Iedereen heeft wel die lijn tussen wat je wilt en wat je moet opgeven, en dat zie je zo goed terug in het einde. MovieBuff99: "A Clockwork Orange" is ook zo’n film met een wild einde! Het is super controversieel, maar het laat je echt nadenken over vrije wil en de maatschappij. Ik weet dat niet iedereen het leuk vindt, maar ik vond het echt een keerpunt in de cinema. NostalgicNerd: Ik ben ook een fan van "The Sixth Sense"! Die twist aan het einde was echt mind-blowing voor zijn tijd. Ik bedoel, wie had dat ooit zien aankomen? Het blijft één van mijn favorieten! SmurfFan88: Leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast is! Er zijn echt zoveel goede films met mooie eindes. Ik ga zeker "La La Land" weer een kans geven. Dank voor de tips iedereen! Keep ‘em coming! FilmExpert101: Graag gedaan, SmurfFan88! Blijf vooral delen wat je vindt. Dit soort discussies maken het echt leuk! En als je nog meer aanbevelingen wilt, laat het maar weten! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mcootje heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...