Spring naar bijdragen

Payserver delen, intresse?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zou wel een XLNed account van 120mbit willen sharen.

Je krijgt dan 12 connecties die we dan gaan opdelen.

Dit zou ik dan met 1 of 2 anderen willen doen, dus 12/2=6 connecties voor ieder of 12/3=4. Ik wil dit niet met teveel mensen doen omdat je met bijv 2 connecties een beetje onstabiele verbinding krijgt.

Kosten van een 120mbit abbo voor een jaar (hoef je er lang niet naar om te kijken:D )  is € 89,91.

Dat gedeeld door 2=€44,96 of gedeeld door 3=€29,97 en dan voor een jaar, tis wel heel goedkoop:D

Dus als er iemand (of 2) geïnteresseerd is/zijn, ik hoor het graag:D

Dan geef ik me rekeningnummer enzo en als ik het ontvangen heb betaal ik meteen met ideal:D

Reden dat ik liever XLNed heb is dat het sneller is dan eweka (120mbit vs 50mbit van eweka) en meer connecties (12 vs 8 van eweka)

MVG,

TereZz

EDIT: Laat XLNed eigenlijk maar zitten, 220 dagen is eigenlijk wel te weinig, betereweka met 491+ dagen retentie, en ik toch maar een 20mbit lijn, dus snelheid zit hoog genieg :)


Post samenvoeging: januari 02, 2010, 13:21:18 pm

Niemand hier????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602
  • Reacties 41
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik wil wel voor eweka, eerst een maandje proberen, dan kijken we wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

OK ik vind het goed, op 7 jan is mijn proefabbo verlope, dus dan kunnen we het wel doen.

Ik moet wel tegen me zus zeggen dat we eerst een maandje proef doen, want die wil voor mij een jaar betalen als cadeautje, zomaar:D

TereZz


Post samenvoeging: januari 02, 2010, 20:19:55 pm

Als je ermee accoord gaat pm ik wel de rekeningnummer en naam en kun je €3,75 overmaken.

Als ik het geld heb verstuur ik het meteen met ideal naar eweka

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wil ook wel, als het voor maar zo weinig is. En jullie zijn toch Full member plus en bekend dus ik vertrouw jullie. PM als jullie nog iemand zoeken? en met 1 lijntje of 8 lijntjes maakt niks uit voor downloadsnelheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maakt wel degelijk uit.

Eweka bied nu 50 mbit met 8 lijntjes, dus 50 gedeeld door 8 is 6.25mbit en dat is 781KB/s. Maar als je  bijv. een 20 mbit abbo hebt zou je dus je lijn moeten voltrekken met 4 lijntjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Maakt wel degelijk uit.

Eweka bied nu 50 mbit met 8 lijntjes, dus 50 gedeeld door 8 is 6.25mbit en dat is 781KB/s. Maar als je  bijv. een 20 mbit abbo hebt zou je dus je lijn moeten voltrekken met 4 lijntjes.

nee, nee en nee.

50mb/8=6,25 mb oftewel 6250kb/s.

maakt echt niet uit of je met 2 connecties download of met 8 want die connecties zeggen alleen hoeveel bestanden gelijktijdig jij kan downloaden, is niet van invloed op je snelheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad het aantal lijntjes betekend gewoon hoeveel je tegelijkertijd kunt downloaden. Maar ik heb Headshot even een pm gestuurd, als hij niet wil delen zijn er misschien mensen die wat willen delen? wil namelijk ook aan de payserver gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bij eweka maakt het helemaal wel uit :S

Of je merkt het niet door een trage internet, dat kan ook:D

Maar probeer maar eens, met 2 lijntjes rond de 1450KB/s, 1 lijntje ~740KB/s

Vroeger was het wel zo dat je met eweka zelfs met 1 lijntje je volle snelheid halen (wel natuurlijk beetje onstabiel met 1 lijntje xD)

Trouwens impy, jij rekent met kbitjes en mbit, ikke met KiloByytes en Megabytes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Nou ik heb geen traag internet hoor, zelfs als ik mijn telefoon aan me laptop koppel heb ik sneller internet dan de gemiddelde gebruiker hier op het forum :)

Leg mij eens uit hoe jij het volgende bereken, wat het heeft namelijk niets te maken met kb/KB mb/MB

Maakt wel degelijk uit.

Eweka bied nu 50 mbit met 8 lijntjes, dus 50 gedeeld door 8 is 6.25mbit en dat is 781KB/s. Maar als je  bijv. een 20 mbit abbo hebt zou je dus je lijn moeten voltrekken met 4 lijntjes.

Jij denk verkeerd denk ik ;)

jij zegt met een 50 mbit abbo kun je 781 KB/s downloaden dus moet je 4 lijnen gebruiken om op ongeveer 20 mbit te komen dat is wat jij zeg toch?

Maar dat is niet waar.

20Mb abbo kun je met 2,5 Mb/s downloaden. Hiervoor heb je geen 4 lijnen nodig om dat te behalen, 1 lijn is al voldoende en of je nu met 1 of met 4 lijnen download, die 2,5 Mb/s is theoretisch je zal dat nooit halen in de praktijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Klopt, bij: Payserver delen, deel je eigenlijk de lijntjes met mensen. Dus je hebt bijvoorbeeld 8 lijntjes, en die gaan 1200kb/s bijvoorbeeld. dan maakt het niet uit of jij met 2 of met 8 lijntjes download. Die download snelheid blijft gewoon hetzelfde, alleen kun je nu met die 2 lijntjes minder content tegelijkertijd downloaden. daar gaat het om met een payserver delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

@Impy+Maartenn

Waarom zei ik dacht kaasbroodje in het begin van het topic dat hij niet zijn volle snelheid haalt met 2 draadjes en met meer wel???

Denk je dat Eweka echt zo dom is dat je met 8 mensen 1 abbo kunt delen, waar iedereen tegelijk met 50mbit kan downloaden? :-[

En anders ga je toch ergens in de faq of forum van Eweka kijken, want daar staat het ook weer.

Als je wilt stuur ik wel screenshots, 1tje met 2 lijntjes en 1tje met 4 lijntjes, dan zie je zelf dat de snelheid wel wat hoger ligt. Ik doe nu 2 lijntjes, gemiddeld 1330KB/s.

Doe ik nu 4 lijntjes haal ik 1650KB/s, maar dat is me max nu (adsl modem 10 meter van ISRA)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Rustig maar hoor, niet zo aangevallen voelen, tel tot 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ben rustig hoor (heb net een jonko op:P) :peace:

Mja die 2 willen gewoon niet toegeven, hun praten gewoon zonder te luisteren. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Denk je dat Eweka echt zo dom is dat je met 8 mensen 1 abbo kunt delen, waar iedereen tegelijk met 50mbit kan downloaden? :-[

Is het mogelijk om met 1 account gebruik te maken van verschillende IP-adressen?

Ja, dat kan. Zolang u de aantal maximale connecties van 8 maar niet overschrijdt.

En anders ga je toch ergens in de faq of forum van Eweka kijken, want daar staat het ook weer. stuur maar eens een link van eweka waarin het staat

Als je wilt stuur ik wel screenshots, 1tje met 2 lijntjes en 1tje met 4 lijntjes, dan zie je zelf dat de snelheid wel wat hoger ligt. Ik doe nu 2 lijntjes, gemiddeld 1330KB/s.

Doe ik nu 4 lijntjes haal ik 1650KB/s, maar dat is me max nu (adsl modem 10 meter van ISRA) prima ik wacht de screenshots af al haalt dat verder niets uit.

Rustig maar hoor, niet zo aangevallen voelen, tel tot 10.

idd wel een erg grote mond voor iemand die net komt kijken hier op het forum.

Kijk wat jij nu uitleg terezz is wat jou bevindingen zijn, het kan ook nog eens per provider verschillen wat ze wel en niet ondersteunen aan nieuwsgroepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je in mijn bericht kijkt zie je dat ik het over eweka hebt..

en alsjeblieft: http://www.eweka.nl/phpbb/viewtopic.php?f=21&t=6382&sid=b568b673231e3376a0993894c6ba26b9

Kijk trouwens naar de posts van Luudjuh

Grote mond: Nah

Feiten: Yea

Net op forum, mwah ook niet:D

Fyne avond verder :-*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

1. Gozer, je bent 16, weet je moeder wel dat je blowt?

2. Doe even niet zo tof met je opsommingen, je komt hier idd pas net om de hoek kijken.

3. Volgensmij heb je des ondanks je rare posts toch gelijk, de maximale snelheid die door Eweka (8 lijntjes) kan gieren is 50 mbit, dit delen door 8 is 6.25 mbit/s.

Nogmaals, let even op je tellen, voor je het weet heb je je eerste waarschuwing al te pakken voor dit soort praktijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Aaah kan je nog meer afkraken....

Ok vooruit let's do.

In je vorige berichten praat je over FAQ, maar de link die je doorgaf is van het forum, ach is een kleinigheidje maar goed.

Maar goed nogmaals ook wat luudjuh aangeef op het forum van Eweka is allemaal theoretisch.

Zelf heb ik ook Eweka, heb Ziggo 20Mb. Als ik met 2 connecties download, download ik met 2300 Kb/s oftewel bijna me max. maar hoger zul je in praktijk ook niet halen. Zet ik de connecties 2 keer zo hoog op 4 connecties dan blijft me snelheid gelijk veranderd niets. Mijn account deel ik ook met anderen en de kans is natuurlijk aanwezig dat je eens gelijktijdig download maar alle 4 tegelijk is zeldzaam bij ons.

Maar jij komt er wel :) 16 en blowen, jij gaat een mooie toekomst tegemoet kerel.

Laten we het nu weer ontopic houden waarvoor dit topic bedoelt is en heb je nog verdere vragen/opmerking kun je een PM sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...