Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

koekie
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  97
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

maar heb je ook een andere goede download gevonden die gratis is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,4k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  9

dan download jij zker met torrents?

daar kan ik niks over zeggen, het is gewoon dom om gta 4 ( 14 gig ) te downloaden met torrents, daar zit ik weet niet hoevel trojans dan in. met nieuwsgroepen is dat niet, omdat je ervoor betaald.

en dan is er nog een kans dat bij jouw provider de toeters en bellen afgaan omdat jij gigantisch veel zit te uploaden = € 25.000,- als je gepakt word, dab word het een duur gta'tje

het enige wat ik kan zeggen ga naar www.torrentz.com een torrent zoekmachine die over de torrentz sites zoekt zoals isohunt en dan pak je de ene die boven aan staat of die van razor, die zijn ook altijd goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.018
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat een onzin Rafgalf.

Als je goed zoekt en netjes de reacties bekijks is de kans op trojans minimaal. Nieuwsgroepen kunnen ook vol zitten met Trojans, als je er voor betaalt houd het niet in dat het schoon is...

Je provider doet er niks mee, de €25.000 euro boete slaat ook nergens op! geen enkele thuis gebruiker is ooit in Nederland gepakt.

Ik wil je niet meer dit soort nutteloze "ik maak mensen bang" berichten zien plaatsen. Volgende keer een waarschuwing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32
  • Was actief op:  Macintosh

dan download jij zker met torrents?

daar kan ik niks over zeggen, het is gewoon dom om gta 4 ( 14 gig ) te downloaden met torrents, daar zit ik weet niet hoevel trojans dan in. met nieuwsgroepen is dat niet, omdat je ervoor betaald.

en dan is er nog een kans dat bij jouw provider de toeters en bellen afgaan omdat jij gigantisch veel zit te uploaden = € 25.000,- als je gepakt word, dab word het een duur gta'tje

het enige wat ik kan zeggen ga naar www.torrentz.com een torrent zoekmachine die over de torrentz sites zoekt zoals isohunt en dan pak je de ene die boven aan staat of die van razor, die zijn ook altijd goed

Kerel, weet je wel waar je het over hebt? In eerste instantie betaal je niet voor nieuwsgroepen, dat gaat gewoon via de server van je provider. Neem je een payserver gaat het via een andere server, maar dat het er niks mee te maken dat het dan in een keer zonder risico's is? Blijkbaar nog niet heel bekend met nieuwsgroepen als ik dit zo lees.

De kans dat je gepakt wordt voor die paar kb/s die je upload is minimaal, hij is er wel maar minimaal. Ze pakken eerder de posters van dit bestand op dan dat jij als 'onschuldige' downloader dit bestand binnenhaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry dat ik mensen bang maak, maar ik waarschuw ze alleen maar.

en als je een payserver hebt zitten daar nouwelijks trojans of weet ik veel wat in.

als ik een bestand met torrentz download, springt er 2 van de 5 keer een pop up van norton open dat er weer ees een trojan in zit, en dat je niet opgepakt kan worden, de kans is klein. maar 2 mensen uit onze straat zijn al opgepakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Actief:  

maar 2 mensen uit onze straat zijn al opgepakt...

Ja mar niet voor downloade  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  33
  • Leeftijd:  35

en als je een payserver hebt zitten daar nouwelijks trojans of weet ik veel wat in.

als ik een bestand met torrentz download, springt er 2 van de 5 keer een pop up van norton open dat er weer ees een trojan in zit, en dat je niet opgepakt kan worden, de kans is klein. maar 2 mensen uit onze straat zijn al opgepakt...

ja maar zou dat aan de download liggen of aan jou crappy norton virusscanner? norton detecteert zelfs critische syteemprocessen als trojans of virussen, dus mijn mening is eerder dat norton niet betrouwbaar is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  7

Kijk....Ik heb gta IV enzo en hij werkt ook met crack maar hij is heel traag en als ik het spel start waar ook guide,options staat. Dan staat er onder GTA IV 20% 30% etc. Is dat een update en doet ie het daarom zo traag of heb ik een trage windows vista van €1200!?

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  33
  • Leeftijd:  35

Kijk....Ik heb gta IV enzo en hij werkt ook met crack maar hij is heel traag en als ik het spel start waar ook guide,options staat. Dan staat er onder GTA IV 20% 30% etc. Is dat een update en doet ie het daarom zo traag of heb ik een trage windows vista van €1200!?

O0

ik weet niet wat verder je computer specificaties zijn, maar het is in ieder geval geen update, ik denk dat het aan je computer ligt dat die zo traag is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey weet iemand nog een goeie trainer voor gta 4????

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar zou dat aan de download liggen of aan jou crappy norton virusscanner? norton detecteert zelfs critische syteemprocessen als trojans of virussen, dus mijn mening is eerder dat norton niet betrouwbaar is

de nieuwste norton niet, in vele computerbladen word die aangeprezen als beste koop

en snor... neem nou maar van mijn aan dat ze zijn opgepakt, correctie: niet door downloaden wat legaal is maar voor uploaden wat illegaal is en aangezien je met torrents altijd upload naar andere mensen....

maar zullen we even weer ontopic gaan XD

ik speel nu al een dag of 3 zonder een bug of drunken cam XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

O0

Kijk even op www.canirunit.com  O0

Hier staan 3 trainers, of ze werken weet ik niet.

http://thepiratebay.org/search/gta%20iv%20trainer/0/99/0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  17

hoe kan je online gta 4 spelen.. ik heb gedownloade versie.. single player heb ik al uitgespeeld en nu wil ik oonline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Actief:  

hoe kan je online gta 4 spelen.. ik heb gedownloade versie.. single player heb ik al uitgespeeld en nu wil ik oonline

Staat in dit topic, begin het maar door te lezen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  17

kan je dan een link ofzo geven naar die pagina want ik heb het maar 1x voorbij zien komen over online spelen.. dat had ik geprobeerd maar dat is niet gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2

Hallo allemaal,

Ik heb gta iv gedownload, maar ik heb een probleem met het activeren ervan. Ik heb de volgende files gedownload: GTA IV dvd1.iso, GTA IV dvd2.iso. In de map 'crack' staat ook nog: GTAIV.exe, LaunchGTAIV.exe en paul.dll. Het volgende heb ik gedaan. Ik heb de iso files gemount met daemon tools, vervolgens de game geinstalleerd, zonder problemen. Toen had ik de paul.dll van de crack-map, in de 'offline-activation'-map in de map waar ik hem op geinstalleerd heb geplakt. Gewoon overschreven dus. Toen heb ik OfflineActivation.exe gestart (in dezelfde map als waar ik paul.dll in het geplakt), maar ik weet dus niet wat ik verder moet doen.. Ik krijg een schermpje als ik hem heb opgestart met: ''This software must be authenticated online prior to use. Foor activation a valid SERIAL and an active Internet connection is required.''. Ik kan in dit schermpje gewoon typen of letters weghalen. Ik heb vanaf hier 2 dingen geprobeerd. Ten eerste zonder internet connectie, dus gewoon internet ff offline gedaan, en toen kwam ik niet eens door dat schermpje heen. Ten tweede met internet connectie, en toen kwam ik er wel doorheen. (als ik tenminste iets veranderde in dit schermpje, zoals een letter weghalen ofzo). Ik klikte op 'next, ik kreeg een volgend schermpje waar je de SERIAL moet invullen. Mijn eerste vraag is dus: welke serial, hoe kan je daar achter komen. Maar ook als je gewoon iets anders invult, en je klikt vervolgens op 'activate', draait ie een balkje vol. En dan: niks meer....

Ik heb al op google gezocht en vervolgens een site gevonden waar het onderstaande stappenplan instaat, maar daar kom ik behalve het eerste deel ook niet echt verder mee.

Ook heb ik op deze site de zoekfunctie geprobeerd, maar daar kon ik niks over vinden..

Mijn tweede vraag is: wat is de Clone DVD version? (wat hieronder staat)?

Stappenplan dat ik gevonden had:

-------------------------------------------------------------------------------------

It does work but its only for the Clone DVD version.

Instructions:

1) Close your internet connection.

2) Copy paul.dll from “Crack†directory into “OfflineActivation†folder in the game directory.

3) Run OfflineActivation.exe in the “OfflineActivation†folder in the game directory.

use these:

Unlock code: EDIT

and click “Activate†(enter whatever you like in the Unlock code area).

you should get the Activation Success message.

4) Thank me

5) Run LaunchGTAIV.exe.

6) Enjoy

--------------------------------------------------------------------------------------

Alvast bedankt,

Groeten,

Mimb  :)

Edit DukeN - Keys niet toegestaan, lees de huisregels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik heb gta iv gedownload, maar ik heb een probleem met het activeren ervan. Ik heb de volgende files gedownload: GTA IV dvd1.iso, GTA IV dvd2.iso. In de map 'crack' staat ook nog: GTAIV.exe, LaunchGTAIV.exe en paul.dll. Het volgende heb ik gedaan. Ik heb de iso files gemount met daemon tools, vervolgens de game geinstalleerd, zonder problemen. Toen had ik de paul.dll van de crack-map, in de 'offline-activation'-map in de map waar ik hem op geinstalleerd heb geplakt. Gewoon overschreven dus. Toen heb ik OfflineActivation.exe gestart (in dezelfde map als waar ik paul.dll in het geplakt), maar ik weet dus niet wat ik verder moet doen.. Ik krijg een schermpje als ik hem heb opgestart met: ''This software must be authenticated online prior to use. Foor activation a valid SERIAL and an active Internet connection is required.''. Ik kan in dit schermpje gewoon typen of letters weghalen. Ik heb vanaf hier 2 dingen geprobeerd. Ten eerste zonder internet connectie, dus gewoon internet ff offline gedaan, en toen kwam ik niet eens door dat schermpje heen. Ten tweede met internet connectie, en toen kwam ik er wel doorheen. (als ik tenminste iets veranderde in dit schermpje, zoals een letter weghalen ofzo). Ik klikte op 'next, ik kreeg een volgend schermpje waar je de SERIAL moet invullen. Mijn eerste vraag is dus: welke serial, hoe kan je daar achter komen. Maar ook als je gewoon iets anders invult, en je klikt vervolgens op 'activate', draait ie een balkje vol. En dan: niks meer....

Ik heb al op google gezocht en vervolgens een site gevonden waar het onderstaande stappenplan instaat, maar daar kom ik behalve het eerste deel ook niet echt verder mee.

Ook heb ik op deze site de zoekfunctie geprobeerd, maar daar kon ik niks over vinden..

Mijn tweede vraag is: wat is de Clone DVD version? (wat hieronder staat)?

Stappenplan dat ik gevonden had:

-------------------------------------------------------------------------------------

It does work but its only for the Clone DVD version.

Instructions:

1) Close your internet connection.

2) Copy paul.dll from “Crack†directory into “OfflineActivation†folder in the game directory.

3) Run OfflineActivation.exe in the “OfflineActivation†folder in the game directory.

use these:

Unlock code: EDIT

and click “Activate†(enter whatever you like in the Unlock code area).

you should get the Activation Success message.

4) Thank me

5) Run LaunchGTAIV.exe.

6) Enjoy

--------------------------------------------------------------------------------------

Alvast bedankt,

Groeten,

Mimb  :)

http://thepiratebay.org/torrent/4553855/GRAND_THEFT_AUTO_4_CLONEDVD_READNFO-ePEN15___PROPER_CRACK

Die neem ik aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2

• Bijdragen:  354
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Hey,

Ik kreeg tijdens het spelen van GTA IV opeens een BSOD.

Hier een screenshot:

http://img502.imageshack.us/img502/1309/dsc02532xr0.jpg

Iemand een idee wat er fout is?

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

CRACKING GODS PRESENT:

1. Run the original LaunchGTAIV.exe to pass the release date check, be connected to internet

2. Now LaunchGTAIV.exe changes to smaller size

3. dissaalow internet access to LaunchGTAIV.exe, GTAIV.exe and RGSC.exe (rockastar games social club app)

4. copy the cracked paul.dll into game root folder

5. run LaunchGTAIV.exe again

6. now Social club launches asking u to sign in

7. start social club in offline mode

8. the game launches

Crack:

http://rapidshare.com/files/169982088/GTA4_crack.rar

Dit ook al geprobeerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

GTA IV patch beschikbaar

Na de eerste patch van de PC versie van GTA IV waren er nog genoeg bugs en problemen over, maar Rockstar neemt zijn zaken serieus en hebben vandaag wederom een tweede patch (33mb) vrijgegeven. De patch kan je downloaden van de onderstaande mirrors of via Games For Windows Live.

Worthplaying

Gamershell

Graphics Fixes & Additions:

Graphics Menu:

• Added Water Quality, Shadow Quality and Reflection Resolution sliders in graphics menu.
    Added Definition and VSync toggles in graphics menu.
    Rendering optimizations.
    VSync optimizations.
    Nvidia 7000 series mirrors fixedFixes For Issues Introduced By Patch 1.0.1.0:
    Direct input device support is now disabled by default and can only be enabled with the commandline: -usedirectinput
    Supported Controllers:
    Logitech Dual Action
    Logitech RumblePad 2
    Logitech Cordless RumblePad 2
    Saitek P2500
    Supported Wheels (Note: Controls are unmapped, user must map controls using Manufacturers mapping software.):
    Logitech G25 Racing Wheel
    Logitech Wingman Formula GP Wheel
    Logitech MOMO Racing
    MOMO Force
    Driving Force Pro
    Driving Force
    Formula Force
    Added Commandline -notimefix which will help some users who are experiencing the fast/slow gameplay issue after patch 1 was applied.
    Fixed a bug that caused some users to experience endless looping audio effects after Patch 1 was applied.
    Benchmark was disabling sounds after Patch 1 was applied, this is now fixed.Crash Fixes:
    Unable to load game fixed - For some users, a DOS window would open and close immediately upon Game Launch, GTA IV would never launch.
    Hang on Initial Game Loading Screen fixed - Some users experienced Character Art Loading screens in an endless loop.
    Certain causes of the RESC10 error have been fixed (Alt-Tab, change resolution). If you experience an RESC10 error, you must restart.
    Certain Instances of the GRAND THEFT AUTO IV has encountered a problem and needs to close error have been fixed.Video Editor Alterations:
    Naming clips is now mandatory on ExportMultiplayer Fixes:
    Legitimate players being kicked from Multiplayer matches has been fixed.General Additions & Fixes:
    Wireless 360 controllers not functioning - Triggers were full on/off, fixed.
    In the Options menu accessed from the Title Screen a Game section has been added with the ability to turn Clip capture on/off.

Download Grand Theft Auto IV PC patch 1.0.2.0. here, or in-game through Games For Windows Live.

Voor de download links zie GameKings.tv

Edit: er is 58000 keer naar dit topic gekeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, ik heb pas een nieuwe videokaart (MSI 9600 GT) en gta draait echt voor geen meter. Ik heb de nieuwe patch al geinstalleerd maar hielp ook niks.

Intel core 2 duo E4300

2 GB ram

MSI GeForce 9600 GT

460 Watt voeding

Ik denk zelf dat het aan mijn processor ligt, kan dit kloppen?

Alvast bedankt  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Kan je met de patch ook dezelfde crack gebruiken of moet er dan een nieuwe komen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  43

Wil iemand gewoon de goede download zeggen waarbij hij het gewoon doet.

Want ik heb dit topic nou wel doorgelezen maar word er nou niet echt wijzer van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wil iemand gewoon de goede download zeggen waarbij hij het gewoon doet.

Want ik heb dit topic nou wel doorgelezen maar word er nou niet echt wijzer van!

http://thepiratebay.org/torrent/4560634/Grand_Theft_Auto_IV-Razor1911

Install Notes

~~~~~~~~~~~~~

1. Extract RARs

2. Mount or Burn images

3. Install game, including rockstar social club and xlive

4. Copy crack from DVD1 over original files

5. Start the game, but skip logging into rock star social club

6. When prompted, download and install the xlive update

7. Start the game

7. Press the home button and create a new xlive offline account

8. Play!

Crack zit er in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom werkt mijn Touch ID niet meer en wat kan ik doen? iRonnie: Hey iedereen! Ik heb een probleem met mijn iPhone, de Touch ID werkt ineens niet meer. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Hebben jullie misschien tips of oplossingen? Ik heb al geprobeerd om m’n vingerafdruk opnieuw toe te voegen, maar dat helpt niet. Alvast bedankt! ExpertApple: Hey iRonnie, vervelend dat je problemen hebt met je Touch ID! Geen paniek, er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Maak de sensor schoon: Soms kan vuil of olie de Touch ID sensor beïnvloeden. Gebruik een zachte, droge doek om de sensor schoon te maken. Zorg dat je vinger ook schoon en droog is. Herstart je iPhone: Dit klinkt simpel, maar een herstart kan vaak kleine problemen oplossen. Houd de aan/uit-knop ingedrukt en schuif om uit te schakelen. Daarna weer aanzetten. Software-updates: Check of je iPhone up-to-date is. Het kan zijn dat er een bug in de software zit die het probleem veroorzaakt. Ga naar Instellingen > algemeen > Software-update om te kijken of er updates zijn. Vingerafdruk opnieuw toevoegen: Je zei dat je dat al gedaan hebt, maar probeer het nog een keer! Soms helpt het om een nieuwe vingerafdruk toe te voegen met iets andere hoeken of druk. Reset instellingen: Als niets werkt, kun je overwegen om je instellingen te resetten zonder je data te wissen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen. Als het nog steeds niet werkt, kan het zijn dat er een hardwareprobleem is. Dan is het verstandig om naar de Apple Store te gaan. Hopelijk helpt dit je op weg! Succes! TechieTom: Dank voor de tips, ExpertApple! Ik heb zelf ook eens gehad dat mijn Touch ID niet meer werkte, en het kwam omdat ik m’n telefoon per ongeluk in m’n zak had laten zitten met veel zweet erop. Alleen schoonmaken hielp toen. GadgetGirl94: Wat een vervelend probleem, iRonnie. Mijn Touch ID werkt soms ook niet, maar het komt vaak door vingerafdrukken die niet goed geregistreerd zijn. Heb je misschien ook al geprobeerd om je vingers in verschillende hoeken te scannen? OldSchoolBob: Ik geef je gelijk, GadgetGirl! Dat kan echt schelen! In de tijd van de oude iPhones had je dat nooit, toen werkte alles gewoon zonder problemen! iRonnie: Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga meteen de sensor schoonmaken en kijken of er updates zijn. Hopelijk werkt het weer snel! TechieTom: Laat ons weten wat eruit komt, iRonnie! En als je hardwareproblemen hebt, kan je rabbel naar de Apple Store wel een goed idee zijn. Ze zijn meestal heel behulpzaam. AppleEva: Ik had eerder een soortgelijk probleem met mijn iPad. Wat ik deed, was gewoon mijn vingerafdruk opnieuw toevoegen zonder de oude te verwijderen. Het werkte weer! Misschien een optie voor jou? GadgetGirl94: Ja, dat had ik ook gedaan bij mijn vingerafdrukken. Het lijkt suffig, maar soms hebben die dingen gewoon wat extra liefde nodig. Wie had gedacht dat een stukje technologie zo lastig kon zijn? iRonnie: Oké, ik heb het geprobeerd, maar helaas nog steeds geen succes. Bijna zo irritant als wanneer je net niet kunt inloggen op je app. OldSchoolBob: Tja, dat gebeurt. Soms is het gewoon tijd voor een upgrade! ExpertApple: Ah, ik zie dat je nog steeds problemen hebt. Als je alles geprobeerd hebt en het werkt nog steeds niet, dan zal ik je echt aanraden om langs de Apple Store te gaan. Ze kunnen een diagnose stellen en kijken naar eventuele hardware-problemen! Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Voorstelling van een nieuw lid – Hoi allemaal! Gebruikersnaam: FilmFan123 Hallo allemaal! Ik ben gister een beetje op dit forum rondgekeken en dacht, waarom niet gewoon voorstellen? Ik ben FilmFan123 en ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 28 jaar en absoluut een liefhebber van films en series. Mijn droom is om mijn woonkamer om te toveren tot de perfecte thuisbioscoop. Sinds de pandemie geniet ik nog meer van films kijken, maar de sfeer in mijn woonkamer is nog niet helemaal wat ik wil. Ik heb een projector en een scherm, maar ben nog aan het uitzoeken hoe ik het helemaal gezellig kan maken. Ik hou van sci-fi en drama, dus ik wil dat het echt een speciale plek wordt om samen met vrienden te genieten van filmavonden. Ik meldde me aan omdat ik benieuwd ben naar wat jullie tips zijn! Hoe maken jullie je ruimtes gezellig en filmvriendelijk? En welke accessoires zijn echt een must-have? Alvast bedankt voor de reacties! Ik kijk ernaar uit om jullie beter te leren kennen en de tips van jullie te horen! Antwoord van Expert: HomeCinemaGuru Hey FilmFan123! Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Het klinkt alsof je al een goede basis hebt met je projector en scherm. Hier zijn een paar tips om je woonkamer om te toveren tot de perfecte thuisbioscoop: Verlichting: Denk aan dimbare lampen of sfeervolle verlichting. Led-strips rond je scherm kunnen ook een mooie toevoeging zijn. Ze geven gewoon een fijne sfeer en verminderen de reflectie op het scherm. Zitcomfort: Zorg voor comfortabele stoelen of banken. Misschien een paar lekkere kussens erin, zodat iedereen lekker kan zitten tijdens de film. Geluid: Een goed geluidssysteem maakt een wereld van verschil. Als je budget het toelaat, kijk dan naar een soundbar of een surround sound systeem. Het maakt de filmervaring echt compleet! Decoratie: Hang film-posters op of zet wat leuke memorabilia neer op een plank. Dit geeft het een persoonlijke touch en laat zien wat voor films jij leuk vindt. Snackhoek: Vergeet niet om een snackhoek te creëren! Popcornmachine of een comfortabele plek voor je chips en drankjes, dat maakt het extra leuk. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Laat het me weten als je vragen hebt. Enjoy your movie nights! Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: CozyCorner Welkom FilmFan123! Leuke naam, en ik herken je zorgen helemaal. Had ik maar zo’n projector! Hier in Amsterdam kijk ik gewoon op mijn laptop, haha. Veel plezier en ik kijk uit naar je updates! Gebruikersnaam: TechieTom Hey, dat geluid is inderdaad super belangrijk! Ik heb een soundbar en ik kan je vertellen, het maakt een enorm verschil! Zorg ervoor dat je hem op de juiste hoogte plaatst voor het beste geluid. Gebruikersnaam: MovieNerd99 Dat klinkt echt leuk! Ik ben zelf ook bezig met mijn home cinema. Ik heb laatst een oud tapijt gekocht dat echt de ruimte opwarmt. Vergeet ook de vuurkuil of gedimde lichten niet! Dat brengt zoveel sfeer! Gebruikersnaam: ChillMate Supergamutjes, al die tips! Ik ben zelf een fan van een goede popcornmachine. Er gaat niets boven zelfgemaakte popcorn tijdens een film! Gebruikersnaam: FilmFan123 Dank jullie wel voor de reacties! Fijn om te horen dat jullie het ook leuk vinden. Ik ga eens aan de slag met de verlichting en lekker wat snacks in huis halen. De tips zijn goud waard! Gebruikersnaam: HomeCinephile Zou je ook een thema avond kunnen doen? Bijvoorbeeld elke week een andere film genre? Dan maak je het net iets spannender en heb je een goed excuus voor een decorwissel! Gebruikersnaam: CouchPotato Leuk idee, HomeCinephile! Ik heb laatst een horroravond gedaan en het was zo’n hit! Verlichting op rood, kaarsen aan en iedereen in pyjama. Gebruikersnaam: FilmFan123 Wauw, die thema-avonden klinken echt leuk! Ik ga het zeker proberen. Bedankt voor de tips! Als ik nog meer hulp nodig heb, kom ik weer terug! Gebruikersnaam: MovieLover7 Jaa, ik ben ook helemaal voor thema-avonden! Dat maakt het extra leuk. En een tip voor de sfeer: kaarsen en geurkaarsen kunnen ook echt iets toevoegen. Je wilt dat het past bij de film die je kijkt! Gebruikersnaam: TechieTom Absoluut, MovieLover7! Geurkaarsen kunnen het extra speciaal maken. Zorg dat je de geur bij de film laat passen, dat maakt het nog leuker! Dit is echt de charme van een forum! Iedereen deelt ervaringen en je leert van elkaar. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker1: Hey allemaal, ik krijg de hele tijd meldingen van m’n virusscanner als ik via nieuwsgroepen download. Echt irritant! Iemand idee wat dit kan betekenen en wat ik moet doen? ExpertUser: Hey Gebruiker1, Dat kan heel vervelend zijn! Het is niet ongebruikelijk dat virusscanners meldingen geven als je bestanden downloadt, vooral als het gaat om nieuwsgroepen. Hier zijn een paar dingen om te overwegen: Valse Positieve: Vaak zijn de meldingen gewoon ‘valse positieven’. Dit betekent dat je virusscanner denkt dat er iets mis is, terwijl dat niet zo is. Het lijkt wel eens alsof een onschuldig bestand op een virus lijkt. Scannen van Bestanden: Veel virusscanners scannen besturingssystemen en applicaties in real-time. Wanneer je een bestand downloadt, kan dit intensief zijn voor je systeem, waardoor de scanner vaker actief is. Verander de Instellingen: Kijk eens in de instellingen van je virusscanner. Soms kan je de gevoeligheid van de scanner aanpassen. Stel ‘m iets minder gevoelig in, maar let op dat je niet te veel risico neemt. Download van Betrouwbare Bronnen: Zorg ervoor dat je bestanden downloadt van betrouwbare nieuwsgroepen. Dan verklein je de kans dat je echt gevaarlijke bestanden binnenhaalt. Update Je Virusscanner: Zorg ervoor dat je virusscanner up-to-date is. Oude versies kunnen problemen hebben met het herkennen van ‘veilige’ bestanden. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het weten als je nog meer vragen hebt. Gebruiker2: Thanks, ExpertUser! Goede punten. Ik had ook al zo iets gehoord over valse positieven. Wat ik nu doe is gewoon de meldingen negeren, maar misschien moet ik toch even mijn instellingen checken. Gebruiker3: Ik heb dit ook gehad! Het is echt super frustrerend. Bij mij hielp het om de applicatie die ik gebruik voor het downloaden te veranderen. Uiteindelijk gebruik ik nu [Naam van een populair downloadprogramma] en dat gaat veel beter! Gebruiker4: Ja, dat heb ik ook gemerkt. Sommige downloadprogramma’s zijn net iets veiliger of beter in het omzeilen van die meldingen. Maar idd, let wel op dat je niet zomaar alles gaat downloaden zonder te kijken! Gebruiker5: Huh, maar kan het echt geen kwaad om de meldingen en waarschuwingen negeren? Ik heb ook weleens gehoord dat er echte virussen tussen kunnen zitten. ExpertUser: Dat is een goede vraag, Gebruiker5! Het negeren van meldingen kan inderdaad risico’s met zich meebrengen. Het beste is altijd om voorzichtig te zijn en niet zomaar alles te downloaden. Lees ook reacties van anderen in de community over specifieke bestanden of bronnen. Gebruiker6: Ik gebruik altijd een VPN als ik download. Zo voel ik me iets veiliger. Kan dat ook een rol spelen? Gebruiker7: Zeker! Een VPN is altijd een goed idee, vooral als je nieuwsgroepen gebruikt. Het maakt je internetverbinding veiliger, maar vergeet niet dat het je virusscanner niet vervangt. Gebruiker8: Goed advies allemaal! Ik heb even zitten kijken naar mijn virusscanner instellingen en dat maakte een groot verschil! Thanks! Gebruiker1: Super bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga aan de slag met de tips. Zet de meldingen nog niet uit, maar ben iets minder bang nu. Gebruiker9: Laat even weten of het helpt, Gebruiker1! Delen is caring, zoals ze zeggen. Gebruiker2: Zal ik doen! We moeten allemaal deze irritaties samen oplossen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• jpm18 heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...