Spring naar bijdragen

Drivers ontbreken na Herinstallatie


#JOEPIE#

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Ik heb mijn oude harde schijf leeggegooid (XP) en Linux geïnstalleerd en nu wou ik dus weer terug naar XP.

Dus ik stop de installatie CD van XP erin, en hij formatteerde de schijf en installeerde.

Toen startte ik op en hij vroeg direct voor het activeren van windows, ik kies de opties om hem via internet te activeren en toets de code in, (is geldig en legaal) en dan zegt ie, kan geen verbinding maken met de windows activeringserver!! Dus ging ik verder kijken waarom internet het niet deed,  alles was leeg op mijn bureaublad, de driver voor de muis en de boxen waren er blijkbaar niet meer en internet deed het ook niet meer terwijl de stekkers erin zaten. Toen heb ik de CD voor ADSL erin gedaan en de instructies gevolgd maar hij loopt telkens vast op 1 plek. Wat nu??? Ik kan geen drivers downloaden omdat internet het niet doet. Ik heb mijn PC bij Schutte gekocht. de site: http://www.schutte-informatisering.nl/

Ik weet wel dat ik een AMD processor heb (single core, hij is oud, mijn nieuwe PC heeft een Quad!) en een NVIDIA GEFORCE 5700 videokaart.

Kunnen jullie me helpen?

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je moet er even zien achter te komen wat voor moederboard je hebt :)

Kan dmv Everest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...