Spring naar bijdragen

DVD's niet meer beschrijfbaar


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste,

Ik ben een grote fan van dokumentaires, die ik capteer van TV-uitzendingen.

Ik werk met 2 DVD-HDD-schrijvers-lezers van Panasonic.

1* Wanneer ik een gehele DVD in 1-maal volbeschrijf, dan laat ik hem finaliseren en is alles OK.

2* Ik maak ook DVD's per onderwerp en laat die dan open staan, totdat ik een volgende dokumentaire daar bij plaats, en dit totdat de DVD vol is, die ik terug finaliseer.  Zodoende staan alle dokumentaire onderwerpen bijeen per DVD. 

*** Vb een DVD over de ruimte - geschiedenis der koningshuizen - geschiedkundige personen per land - kerken en kloosters - enz...

Tot op heden kon ik dus een "openstaande" DVD terug gebruiken - film bijzetten - enz... zonder problemen

En plots *** door welke reden  ***  :-[ kan ik die "openstaande" DVD's niet meer lezen.  :duivel:

Niet meer in beide Panasonics en niet meer in mijn PC, hetgeen vroeger wel het geval was.

Dus alle "NIET-gefinaliseerde" DVD's kunnen niet meer gelezen worden.  Ik bekom steeds de melding :

*** DVD niet aanvaardbaar - DVD niet leesbaar ***

Heeft er iemand hiervoor :

* een verklaring ?

* een oplossing ?

* een programma voor PC, zodat ik eventuele al dat materiaal toch kan recupereren ?

Graag een tip.

Dank bij voorbaat.

Flamingo  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...