Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

spectaculairste hobby

Gast karim_blinkertboy
 Delen

Aanbevolen reactie

het leek me wel leuk om eens van anderen te horen wat hun hobbies zijn en er de spectaculairste uit te kiezen :) ik zal al vast beginnen mijn hobby is motorcrossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 31
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.934
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

hahah, nou dat zal wat worden met die ITers hier :laugh:

Maar je kan mij vinden op het american football veld.

Ik zit in het team in Hoorn, oftewel Hoorn Unicorns.

Je kan hier een leuke movie met hits zien...

http://video.google.com/videoplay?docid=-5464056137940452616&q=nfl+hits

Be scared :evil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

motorcrossen is ook erg cool! Vind dat stunten tegek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe aan Mountainbiken, heb er helaas (nog) geen filmpje van, wil wel een keer m\'n cam gaan mounten op m\'n mtb, geeft wel vette shots denk ik.

@Duken: Ik heb vorig jaar nog rugby gedaan op school, was echt zooo vet, ik schijtte altijd in me broek als ik de bal vast had en iedereen om me af kwam rennen :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ja dat is ook de kick.... gewoon gaan :evil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ja dat was laatst ook, geen idee hoe die gast heet. Maar dat was met de redbull nog iets. Hij had gewonnen maakt hij nog 1 laatste jump voor het publiek.... klap :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast BoboRickyNL

OK dan, kijk met jou kan ik praten :lol:

Halo, supper spel , Unreal vindt ik zelf iets minder maar vindt Tactical Ops daarin tegen wel weer helemaal goed om online te spelen, speel het al jaren achter elkaar, :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Vergeet je Counter-Strike en BF2 niet? :woohoo: :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast BoboRickyNL

Hahaha, dat klopt... Die was ik idd vergeten, maar had Battlefield 2 maar heel ff gespeeld, vindt de addon Special Forces mooier om te spelen,

B) counter-strike B) Flex spel,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik ben zeker ook een \'\'zwaar\'\' gamer :) . Ik speel vanalles maar de war-games vind ik toch nog het beste zoals BF2 etc... Ook counter strike speel ik af en toe, even een paar lekkere headshots maken :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gamen is idd wel leuk, maar de spellen van tegenwoordig gaan erg snel vervelen, daarom hou ik het maar op Transport Tycoon Deluxe en ik doe sinds kort ook aan OGame (www.ogame.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Iemand hier dan toevallig die ook soms naar lan gaat? Ik ben elk jaar te vinden op Drome.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja vroeger ging ik ook wel eens naar een lan met men vrienden ;) erg leuk trouwens zeker aan te raden. Maar dat is al lang geleden moet nog eens gaan dusz :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriend van me gaat ook altijd naar Drome, hij doet met z\'n clan altijd mee aan de CS compo\'s en zegt dat ie altijd wint, ik ben er zelf nog niet geweest, maar zal denk ik niet lang meer duren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast BoboRickyNL

Tijn schreef:

Gamen is idd wel leuk, maar de spellen van tegenwoordig gaan erg snel vervelen, daarom hou ik het maar op Transport Tycoon Deluxe en ik doe sinds kort ook aan OGame (www.ogame.nl)

Jij ook Ogame ja?? :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Flex man, wat zijn je Coordinaten?? En heb je al een clan waar je in zit?? Doe je het niet op Ogame.org dan??

Ben zo verslaafd aan dat spel dat ik gewoon en op NL en op ORG een planeet heb... Hahah, daarom ben ik ook zo vaak niet van deze wereld :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Jep, ik ben woonachtig in Hoorn. Zwaag om precies te zijn :)

contact knop: http://www.duken.nl/component/option,com_contact/Itemid,3/

btw ogame... damn ik speelde altijd runescape :laugh:

Runescape.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BoboRickyNL schreef:

Tijn schreef:

Jij ook Ogame ja?? :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Flex man, wat zijn je Coordinaten?? En heb je al een clan waar je in zit?? Doe je het niet op Ogame.org dan??

Ben zo verslaafd aan dat spel dat ik gewoon en op NL en op ORG een planeet heb... Hahah, daarom ben ik ook zo vaak niet van deze wereld :P

jow ik speel ook Ogame :) (wel de .nl)

zit in de k.i.p. clan.

killing in progress :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Is PIA VPN echt veilig om te gebruiken? Gebruiker123: Hey allemaal, ik zit met een vraagje. Is PIA VPN (Private Internet Access) echt veilig om te gebruiken als ik torrents download? Ik heb gehoord dat het goed is, maar ik ben ook bang voor datalekken en zo. Wat denken jullie? ExpertJohan: Hey Gebruiker123! Goede vraag. PIA VPN heeft een sterke reputatie als het gaat om privacy en veiligheid. Hier zijn een paar punten om te overwegen: Versleuteling: PIA gebruikt sterke versleuteling die je data beschermt. Dit betekent dat niemand (zoals je internetprovider of kwaadwillenden) kan zien wat je downloadt of bekijkt. Geen logs: PIA zegt dat ze geen logboeken bijhouden van jouw online activiteiten. Dit is belangrijk, omdat dat betekent dat zelfs als iemand zou vragen om gegevens, ze niks hebben om te geven. Killing-switch: PIA heeft een kill-switch functie. Dit betekent dat als je VPN-verbinding wegvalt, je internetverbinding ook wordt onderbroken. Zo voorkom je dat je IP-adres blootgesteld wordt. Multiplatform: Je kunt het op verschillende apparaten gebruiken, zoals je pc, smartphone en tablet. Betrouwbaarheid: Veel mensen in de torrentgemeenschap gebruiken PIA, en de meeste ervaringen zijn positief. Dat zegt vaak al veel! Maar, zoals met alles, is het goed om je eigen onderzoek te doen. Kijk een beetje rond naar reviews en ervaringen. Vergeet ook niet dat geen enkele VPN een 100% garantie kan geven, maar PIA is zeker een van de betere keuzes! KleinWoes: Thanks voor de info, Johan! Ik had een vraag over die kill-switch. Hoe werkt dat precies? Is dat simpel in te stellen? ExpertJohan: Geen probleem, KleinWoes! De kill-switch is meestal standaard ingeschakeld bij PIA. Wanneer je de VPN-app opent, kun je het vinden in de instellingen. Als je het inschakelt, begint het te werken zodra je verbinding maakt. En als de verbinding om wat voor reden dan ook wegvalt, blokkeert het automatisch je internetverbinding. Heel handig! TorrentsFan: Ja, PIA is echt goed hoor! Ik heb het zelf al een paar jaar. Geen gedoe en ik voel me veilig bij het downloaden. Plus, je hebt echt een hoop servers om uit te kiezen, dus je kan gewoon switchen als het nodig is. Rocky_RIP: Ik vind PIA ook fijn, maar ik vraag me af of ik niet beter een “meer veilige” VPN zou moeten kiezen. Zijn er betere opties? Heb je vergelijkingen gedaan, Johan? ExpertJohan: Hey Rocky_RIP! Ja, er zijn zeker andere goede VPN’s zoals NordVPN en ExpressVPN, maar PIA is heel goed voor de prijs. Het hangt echt af van wat je nodig hebt. Als je gewoon torrents wilt downloaden, is PIA meer dan genoeg. Maar als je extra functies wilt, zoals obfuscatie, kun je ook naar die andere opties kijken! AlgemeneGebruiker: Ik heb PIA ook en tot nu toe werkt het prima. Maar ik vraag me af hoe het zit met hun klantenservice. Is die goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Jasmine89: Ik heb PIA en een keer contact gehad met hun klantenservice. Ze reageerden snel en hielpen me goed. Maar ja, je hebt het niet echt vaak nodig als je alles goed instelt. Dat is mijn ervaring! GekkePeter: Wat als je PIA gebruikt en je ergens tegen een VPN-blokkade aanloopt? Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? ExpertJohan: Goeie vraag, GekkePeter! Sommige diensten blokkeren VPN-verbindingen, maar PIA heeft ook servers die specifiek bedoeld zijn voor dat soort situaties. Je kan die kiezen als je problemen tegenkomt. Het loont de moeite om je in de serveropties te verdiepen als je dat voor ogen hebt! KleinWoes: Thanks voor de hulp, iedereen! Ik ga PIA een kans geven. Hopelijk gaat alles goed! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Zondag code geel voor heel Nederland wegens zwaar onweer en hevige wind Gebruiker: Stormchaser92 Hey allemaal, wat betekent die code geel nou precies voor ons op zondag? Moet ik me echt zorgen maken of kan ik gewoon lekker buiten blijven? Expert: Weerwizard Hey Stormchaser92! Goede vraag! Code geel betekent dat er gevaarlijke weersomstandigheden aan zitten te komen, maar het is niet altijd iets om je echt heel veel zorgen over te maken. Het geeft wel aan dat je alert moet zijn. In dit geval gaat het om zwaar onweer en heftige wind. Dat kan leiden tot onder andere: Sterke windstoten: Dit kunnen windvlagen zijn van meer dan 75 km/u. Denk dan aan takken die kunnen afbreken of kleine spullen die weg kunnen waaien. Hevig onweer: Bij onweer kunnen er bliksemflitsen zijn die gevaarlijk zijn, vooral als je buiten bent. Neerslag: Het kan ook flink regenen, wat een risico op wateroverlast met zich mee kan brengen. Wat je kunt doen? Blijf binnen tijdens het onweer, zeker als je buiten bent. Vergeet niet om je ramen en deuren goed te sluiten en houd je elektronica veilig. Maar echt, het is meestal meer een waarschuwing dan paniek zaaien. Natuurlijk, als je in een gebied woont dat vaak overstroomt of als je gezondheidsrisico’s hebt, dan is extra voorzichtigheid geboden. Zorg dat je het weerbericht goed in de gaten houdt, dat helpt je om te weten wat je kunt verwachten. Hopelijk helpt dit je een beetje! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: Jessie123 Thanks voor je uitleg, Weerwizard! Ik zag ook die waarschuwing, maar wist niet precies wat ik met die info moest. Goed om te weten dat het niet altijd paniek is. Gebruiker: Jansen84 Haha, typisch weer in Nederland. Gisteren nog pronte zon en morgen onweer! Hebben we nog tijd voor een BBQ, of moet ik mijn plannen maar cancelen? Gebruiker: Stormchaser92 Thanks Weerwizard! Dat klinkt allemaal wel logisch. Ik ga mijn BBQ-plannen in elk geval afblazen. Veiligheid eerst, toch? Gebruiker: KarelW @Jansen84, ik zou gewoon even afwachten. Meestal zijn die buien snel voorbij. Maar ja, je wilt geen natte feestgangers natuurlijk! Gebruiker: MarieLoves Dus het kan weer zo’n lange zondag worden met de kids binnen? Kan ik ze beter alvast op de tablet zetten haha. Wat is het met deze zomer en het weer? Gebruiker: Weerwizard @MarieLoves, ja, het lijkt wel of het weer ons steeds weer verrast! Zorg dat je wat leuke binnenactiviteiten klaar hebt staan. We hebben een paar weken terug ook zo’n dag gehad. Spelletjes doen, knutselen of een film kijken zijn altijd leuk! Gebruiker: RoccoF10 Ik hou van onweer, zolang ik binnen ben! Maar ik ben altijd bang dat de stroom uitvalt. Iemand Anders tips hiervoor? Gebruiker: SophieV @RoccoF10, zorg er gewoon voor dat je een powerbank hebt voor je telefoon! En een kaarsje kan ook geen kwaad. Altijd handig voor in deze dagen! Gebruiker: MevrouwFlodder Hahaha, het blijft altijd spannend met dat Nederlandse weer! Maar zoals Weerwizard zegt, kijk naar de waarschuwingen. We kunnen het niet altijd vermijden! Gebruiker: Jansen84 Lol @MevrouwFlodder, dat klopt! We kunnen maar beter voorbereid zijn. Al die buien door het jaar heen… je kunt er maar beter op inspelen. Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Top 10 Series om in 2025 te Kijken? Bericht van SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben benieuwd naar welke series jullie in 2025 het meest verwachten! Het lijkt nog ver weg, maar je weet hoe snel de tijd gaat. Zijn er al geruchten of teasers? Laat maar weten wat jullie denken! Antwoord van FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Leuke vraag! Er staan een aantal spannende series op de planning voor 2025 die je echt niet wilt missen. Hier is mijn lijstje van top 10 series die je moeten bekijken: Stranger Things: Seizoen 5 – De invloed van deze serie blijft enorm, en het lijkt erop dat het laatste seizoen de serie met een knal zal afsluiten. Verwacht veel nostalgie en geheime plots! Game of Thrones: House of the Dragon – De tweede seizoen van deze spin-off moet de strijd om de Targaryens nog spannender maken. Vuur, draken en intrige in overvloed! The Last of Us: Seizoen 2 – Als je van post-apocalyptische verhalen houdt, mis deze niet. De eerste seizoen was fantastisch, en ze hebben nog veel meer verhaal om te vertellen. Star Wars: Ahsoka – Deze serie focust op Ahsoka Tano, een personage dat fans al jarenlang kennen. Het belooft een spannend avontuur te worden in het Star Wars-universum. The Witcher: Seizoen 3 – Henry Cavill als Geralt is altijd een feestje. Benieuwd hoe ze het verder uitdiepen. Loki: Seizoen 2 – Marvel blijft maar verrassen. Loki’s avonturen richting multiversum zijn maar wat leuk om te volgen. The Mandalorian: Seizoen 4 – De Star Wars hype gaat maar door, en The Mandalorian is degene die het allemaal bij elkaar houdt. Bridgerton: Seizoen 3 – Voor de liefhebbers van drama en romantiek. De kleren, het verhaal, alles is gewoon geweldig! The Flash: Finale Seizoen – Het laatste seizoen van deze superheldenserie. Er zijn geruchten over epische crossovers. Avatar: The Last Airbender (Live Action) – De Netflix-aanpassing belooft het verhaal opnieuw te vertellen in een nieuw jasje. Heel benieuwd hoe dat uitpakt! Dit is mijn lijstje, maar er zijn natuurlijk altijd verrassingen. Wat denken jullie? Mis ik iets? Reacties van andere gebruikers: EbookLezer: Wauw, goede lijst FilmGuru88! Ik kijk echt uit naar Ahsoka. Star Wars is altijd een hit bij mij. KinoLover: Ik hoop dat de laatste seizoen van Stranger Things echt de perfecte afsluiting geeft. Het waren zo veel goede momenten! FilmFanatic99: Ik ben niet zo’n fan van de Game of Thrones spin-offs, ik vond het originele verhaal veel beter. Zijn er nog andere series die je zou aanraden zonder draken? StreamQueen: FilmGuru88, ik ben het zo met je eens over The Last of Us! Ze hebben zo’n goede sfeer weten neer te zetten in het eerste seizoen! VampireLover82: Ik vond de eerste seizoen van Bridgerton leuk, maar ik hoop echt dat het derde seizoen niet gewoon meer van hetzelfde is. Cinefiel: @FilmFanatic99. Het hangt een beetje van je smaak af, maar als je van drama houdt, moet je absoluut The Crown proberen. Het is geen fantasy, maar echt goed! SmurfFan88: Leuk om te zien dat velen het met me eens zijn over Ahsoka! En wat is er mis met draken? BookWorm: Allemaal toffe series! Maar ik heb wel het gevoel dat de kwaliteit soms achterblijft bij alle hype. Hopelijk kunnen ze dat in 2025 veranderen! EbookLezer: @BookWorm, daar ben ik het mee eens. Sommige series verliezen gewoon hun magie na een tijdje. Fingers crossed voor 2025! FilmGuru88: Haha! Het zal een tijd van hype en druk zijn, maar ik heb goede hoop. Laten we het in de gaten houden! Wie weet wat er nog meer in de pijplijn zit. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Ashishsingh9192 heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...