Spring naar bijdragen

Bitlord+snelhieid


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hee

kep een vraagje,

ik gebruik de client bitlord en ik download veel games van de site www1.torrentreactor.net

het probleem is dat als ik bijv. een spel als Call of duty 2 voor de ps2 download dat het dan verschrikkelijk sloom gaat

na een kwartier isie pas op 0.1 % soms duurt het een hele week voor een spel klaar is( ze doen het dan wel). :(

ik heb een router (E-tech adsl router) en ik heb al me bitlord listening poort geopend via me router setup.

maar nog steeds gaat het sloom, ook is voor bitlord me firewall weggehaald.

ik heb een verbindingssnelheid van 100,0 mpbs..

mijn kb/s verschilt vaak van 10 tot 30 maar toch duurt het dan nog vrij lang terwijl ik van andere mensen hoor dat het soms maar 2 a 3 uur bij hun duurt.

ik heb tevens een static ip adres aangemaakt, maar toch doe ik iets fout...maar wat? :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...