Spring naar bijdragen

Office 12 (2006)


Gast gogo

Aanbevolen reactie

IK heb sinds kort de pre-release beta ontvangen van microsoft office 2006, ik dacht dat jullie vast wat screens wilden dus hier zijn ze:

Outlook:

officeoutlook7vv.jpg

Word:

officeword2jq.jpg

Excel:

officeecxel2fb.jpg

Mvg Melvin ( aka V!per )

Ps: Ik wens alle Admins, moderators, members en gasten van DukeN een gezond en gelukkig nieuwjaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Weej das wel een mooie nieuwe look voor office, konden ze weer eens gebruiken.

Heet dat office 12? Dan download ik hem namelijk ook even ;)

Jij ook prettige kerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Is ie ook een beetje compatible met de andere office versie\'s ? Dat vind ikt och wel een cruciale factor, omdat ik ook veel moet doen en daar hebbenwe office \'97.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

jep hij is compatible met verouderde versies, verder heb je bij de installatie de mogelijkheid je bestaande office te upgraden of om hem apart te installeren ( zelf heb ik gekozen voor het upgraden )

Ps: wil je werkende Direct Download Links ? voeg me maar toe op msn \"melvin_voetbal@hotmail.com\" of \"info@worldcrime.nl\".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik heb al een aantal \"parts\" van office 2006 gedownload, gaat wel lkr alleen ik moet telkens 70 min wachten tussen de downloads, (zijn dr 5 :P) via rapidshare maar het schijnt dat je je ip kan veranderen :P, kan je dan gewoon achterelkaar downloaden ? (welk proggie kan ik daar voor gebruiken)

ik heb weleens een programma gehad, maar ben naam vergeten die werkten wel goed, ik gebruikte die altijd om \"kliks\" te krijgen bij al die mafiaspelletjes :evil: :whistle:

alvast bedankt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...