Spring naar bijdragen

dvd (the shield)gekopieerd, maar geen goede weergave op tv


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Na wat zoeken op dit forum heb ik het antwoord nog niet gevonden. Ik ben nieuw hier, dus mocht de vraag al gesteld zijn en ik heb hem over het hoofd gezien, sorry daarvoor.

Ik ben al een tijdje bezig, maar kom er niet uit. Probeer een dvd van the shield te kopieren. DVD shink 3.2 pakt hem niet direct. Daarom rip ik de dvd allereerst met de gratis DVD fab HD decryptor 5.0.6.0 (geen platinum dus). Omdat ik van daaruit niet direct kan branden, laad ik het omgezette bestand vervolgens in DVD Shrink. Van daaruit brand ik het bestand met Nero 8. Ik brand de film op een Imation DVD+R dual layer. Tot zover gaat alles goed. geen foutmeldingen of wat dan ook. Als ik vervolgens de dvd probeer af te spelen op de dvd speler en tv (stand alone, geen computer dus), krijg ik echter geen beeld, menu of iets. Na wat doorspoelen, kom ik uiteindelijk wel in de hoofdfilm, maar ook dat gaat niet goed.

Er gaat dus iets fout, maar ik weet niet wat. Kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

En hoe brand je de film met Nero 8?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

En hoe brand je de film met Nero 8?

Ik brand de dvd direct vanuit DVD shrink (analyseren, dan backup). Die maakt zelf gebruik van Nero (ik heb versie 8 ). Ik doe zelf dus niets extra's met de bestanden.

Misschien goed om te vermelden: Ik maak gebruik van windows vista; ik heb de dvd ook op een andere twee andere dvd spelers geprobeerd (ieder andere merken); en op mijn pc kan ik de film wel zien (met moeite, dat wel, maar dus nog niet rechtstreeks op tv).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Niemand...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...