Spring naar bijdragen

FM2006, probleem met Anti-Blaxx


Gast deMar

Aanbevolen reactie

Ik heb FM2006 ge-installeerd via een ISO mbv Deamon Tools. Nou weet ik dat ik met Anti-Blaxx het een en ander in moet stellen zodat ik het spel gewoon kan spelen zonder dat hij om de juiste CD vraagt...

Alleen begrijp ik niet hoe Anti-Blaxx werkt en via google word ik ook niet veel wijzer. :blink:

Dus kan iemand uitleggen wat ik moet instellen bij Anti-Blaxx om FM2006 te kunnen spelen, zonder dat ie om de juiste CD vraagt?

PS: Als ik bij Anti-Blaxx ---> instellingen

Bij \"Game\' de juiste fm.exe file invoer komt er te staan dat hij geen kopierbeveiliging gevonden heeft, terwijl hij deze autmatisch zou moeten selecteren. Nu moet ik hem handmatig selecteren staat er....

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...