Spring naar bijdragen

DVD branden


Gast coolf

Aanbevolen reactie

heey allemaal,

een aardig tijdje geleden heb ik de hele dvd 4,3 GB van ******* gedownload met newsleecher. Ik kreeg hem natuurlijk binnen in allemaal .rar bestandjes. Zoals gewoonlijk allemaal uitgepakt en op een gegeven moment had ik nog 10 bestandjes over:

Default

Winamp playlist

1kb

VIDEO_TS.BUP

BUP bestand

6kb

VIDEO_TS.IFO

IFO besand

6kb

VTS_01_0.BUP

BUP bestand

60kb

VTS_01_0.IFO

IFO bestand

0kb

VTS_01_1

VOB file

0.99GB

VTS_01_2

VOB file

0.99GB

VTS_01_3

VOB file

0.99GB

VTS_01_4

VOB file

0.99GB

VTS_01_5

VOB file

358MB

Toen heb ik em een hele tijd gewoon een aantal keer op mijn computer gekeken maar het neemt best wel veel ruimte in dus ik heb hem naar een vriend gekopieerd die hem voor mij op dvd heeft gebrand. We hebben gewoon deze 10 bestanden op een dvd gezet. Nadat we hem op een cd hebben gezet heeft de computer voor ons 2 mappen gemaakt op de cd AUDIO_TS (leeg) en VIDEO_TS (daar staan alle bestanden in).

Als ik hem nu afspeel op mijn computer dan gaat hij verschrikkelijk haperen na een half uur, met haperen bedoel ik elke anderhalve minuut 1 frame. Ik gok zo dat hij alleen VTS_01_1 kan afspelen maar de andere vier leest hij niet goed.

Hoe kan ik dit proberen op te lossen.

(ik heb zo duidelijk mogelijk proberen te zijn maar als er nog vragen zijn, vraag het gewoon maar want ik weet niet meer wat ik nogmeer aan info moet vertellen)

Muis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

jammers, heb je hem op de laagste snelhied geprobeert te branden. Dat is waarschijnlijk de oplossing :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...