paswe Geplaatst Oktober 8, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/07 Status: Offline Actief: Oktober 16, 2013 Delen Geplaatst Oktober 8, 2008 Ik download met Grabit maar nu krijg ik de foutmelding Socket Error # 10060 connection timed out. Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen aan deze melding. b.v.d. Peter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Duken Geplaatst Oktober 9, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25058 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 13:33 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 9, 2008 Het lijkt erop dat je niet de juiste instellingen gebruikt voor de nieuwgroepen server. Heb je een pays newsserver of gebruik je die van je provider? Wat is je provider? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
paswe Geplaatst Oktober 9, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/07 Status: Offline Actief: Oktober 16, 2013 Auteur Delen Geplaatst Oktober 9, 2008 Ik gebruik geen pay server. en mijn provider is casema. Ik had eerst orange als provider en nu dan casema dit heb ik gewijzigd, maar krijg nu weer een andere melding en wel "error while selecting group: 480 Authentication required" Het probleem is gevonden en opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie