Spring naar bijdragen

Geripte dvd afspelen


Denni$

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ben dus bezig met al mijn Friends dvd´s op mijn externe harde schijf te zetten om deze mee te kunnen nemen op vakantie.

Ik rip ze dus met dvd/shrink en deze zet ze in een map, en als ik (op mijn PC met XP) al deze bestanden (Video_TS, VTS_01_0, VTS_01_1, VTS_01_2, VTS_01_3, VTS_01_4) selecteer, kan ik kiezen om af te spelen met bv. PowerDvd, en dan speelt ie dus ales in de goede volgorde af.

Maar doe ik hetzelfde op mijn laptop met Vista, dan selecteer ik de bestanden maar kan ik niet eens kiezen om ze af te spelen met welk programma dan ook. En als ik PowerDvd open en vanuit daar ze probeer te openen lukt ook niet, idem met Nero.

Ik kan de bestanden wel apart openen, maar dat schiet natuurlijk niet op.... heb al rond zitten neuzen, en verschillende dingen geprobeerd, maar kom er niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan de bestandjes gewoon op de externe hardeschijf zetten zonder te rippen.

Als je het alleen op de Pc afspeelt dan mag het elk soort bestand zijn maar wil je het op de DVD-Speler doen, dan moet of je DVD-Speler alle bestanden ondersteunen, of je moet hem converteren naar .TS 

Wil je er ook Ondertitel mee afspelen op de PC dan heb je dus VLC media player nodig  ;)

VLC Media Player Klik

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

maar dit beantwoord niet echt mijn vraag waarom dus op xp alles wel "gewoon" goed gaat maar op Vista niet! en met dvd speler bedoel je daarmee Powerdvd of mijn dvdspeler met die lade.

Ik snap er nog niet veel van.

Ik heb het via VLC geprobeerd, dat lukt iets beter, maar daar speelt ie ze ook niet lekker achter elkaar af, als hij bv overgaat van VTS_01_1 naar VTS_01_2 (vaak midden in een aflevering van de serie Friends) dan gaat ie ook weer terug naar de standaard instellingen: klein scherm, geen ondertitel, soms Frans gesproken en dan moet ik weer alles veranderen naar mijn instellingen en dat is best frustrerend om dat telkens te moeten doen

Ik bedoel in XP met Powerdvd loopt alles gestroomlijnd achter elkaar zonder gedoe..... :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ben eruit, na wat gepriegel rechtsklik op hoofdbestand, afspelen met VLC en rollen maar, iig bedankt voor je hulp.... :D O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die VTS bestanden kan je met nero afspelen;).

VLC idd ook, maar met nero gaat het handiger en je kan ze meteen branden.

Slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...