Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

audio stream

Gast kuyps
 Delen

Aanbevolen reactie

Gast carooltje

Hallo daar!

Ik heb alles gedwonload, Gspot, tmpgenc. en avi2dvd.

nu wil ik de film inladen in avi2dvd, maar hij \"pakt\" geen audiostream.

er komt niets te staan en ik kan ook nergens browsen ofzo

Hij converteert niet wanneer ik geen audio heb geselecteerd.

kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

Groetjes Carola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.014
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En als je het bestand afspeelt in VLC player heb je dan wel geluid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is maar een gooi , maar ik zou gewoon die hele film opnieuw convertern met winavi video converter ,

eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed , ik hoop voor je dat iemand die het wel weet snel zal reageren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat is een downloadlimiet en hoe beïnvloedt het mijn internetgebruik? Opdrachtgever123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Wat is een downloadlimiet precies en hoe beïnvloedt dat mijn internetgebruik? Bedankt voor de hulp! ExpertKennis Hey Opdrachtgever123! Goede vraag! Een downloadlimiet is basically de maximale hoeveelheid data die je kunt downloaden via je internetverbinding binnen een bepaalde periode, meestal per maand. Stel je voor dat je internetprovider je een limiet van 100 GB per maand geeft. Dat betekent dat je alles wat je downloadt (films, muziek, games, etc.) bij elkaar moet houden en ervoor zorgen dat je niet boven die 100 GB uitkomt. Als je dat wel doet, kan het zijn dat je internetverbinding langzamer wordt, of dat je extra moet betalen. Het kan ook invloed hebben op hoe snel je torrents of films downloadt. Als je al veel data hebt gedownload, kan je verbinding een beetje traag aanvoelen omdat je bijna aan je limiet zit. Denk eraan dat streams en downloads ook veel data verbruiken, dus als je veel kijkt via Popcorn Time of andere apps, gaat die limiet snel omlaag! Eenvoudig gezegd: als je je limiet bereikt, moet je of minder downloaden, of kijken of je provider een hogere limiet kan bieden. Hopelijk helpt dit je een beetje! Laat vooral weten als je nog meer vragen hebt! Gebruiker1 Thanks maat, dat was duidelijk! Wat gebeurt er als je voorbij je limiet bent? Heb je dan geen internet meer ofzo? ExpertKennis Goede vraag, Gebruiker1! Dat hangt af van je provider. Sommige providers verlagen gewoon je snelheid, terwijl anderen je verbinding tijdelijk kunnen uitschakelen of je extra kosten in rekening kunnen brengen. Het is alleszins goed om dat even te checken bij je provider! Gebruiker2 Ik heb ooit een keer een limiet van 500 GB gehad, dat was echt crazy. Maar je hebt gelijk, als je veel streamt gaat dat zó snel! Gebruiker3 Haha ja, ik dacht dat ik met popcorntime kon gaan knallen, maar met dat limiet was ik binnen no-time op! Nu heb ik maar een onbeperkt abonnement genomen. Gebruiker1 Dus met onbeperkt heb je daar geen last van? Dat klinkt chill! Maar is dat niet veel duurder? Gebruiker3 Ja, het is iets duurder, maar ik vind het het waard. Als je veel downloads of streams hebt, is het gewoon relaxter. Ik heb niet zoveel stress over de limieten. Gebruiker4 Ik heb juist weer een vraag! Hoeveel verbruikt een film in HD ongeveer? Want ik wil echt geen schrik krijgen van die limiet. ExpertKennis Hé Gebruiker4! Voor een HD-film kun je denken aan zo’n 3-5 GB per uur. Dus als je een film van twee uur kijkt, zou dat tussen de 6-10 GB kunnen zijn. Houd daar dus rekening mee als je je limiet in de gaten houdt! Gebruiker5 Wow, dat is meer dan ik dacht! Dus als je een paar films per week kijkt, kom je snel aan die limiet, zeker? Gebruiker3 Ja, en vergeet niet dat ook andere dingen zoals games en updates ook hard aan je data knabbelen. Dus het is echt iets om bij stil te staan! Gebruiker2 Ik heb het dus wel gewoon goed in de gaten, vooral met die streamingdiensten die zo populair zijn. Je raakt snel afgeleid en voor je het weet is je limiet op! Opdrachtgever123 Thanks iedereen! Dit heeft echt geholpen. Ga toch maar eens kijken naar mijn abonnement! Lees het volledige bericht hier
    • Forum Discussie: Toekomst van Manchester United – Wie wordt de nieuwe caretaker manager? Gebruiker: Timmy92 Hey allemaal! Ik vroeg me af, wie denk je dat de beste keuze is als caretaker manager bij Manchester United? Heeft Ole Solskjaer nog steeds iets te bieden, of moet het iemand anders zijn? Expert: VoetbalNerd123 Hee Timmy! Goede vraag! Er zijn veel discussies over de mogelijke kandidaten. Michael Carrick en Ole Gunnar Solskjaer zijn inderdaad de meest besproken namen. Laat me de situatie even uitleggen. Na het vertrek van de vorige manager, Amorim, zoekt Manchester United iemand die het team kan stabiliseren en wellicht weer naar resultaten kan leiden. Solskjaer heeft eerder al succesvol de rol van caretaker vervuld, na het vertrek van Mourinho. Hij kent de club als geen ander, en veel fans kijken nog steeds met een warm gevoel naar hem terug. Carrick heeft ook een kortantage gehad, maar die was eerder wat minder gelukkig. Toch, als je kijkt naar hoe ze samenwerkten in het verleden, kan het een goed idee zijn om hen samen te laten werken. Zo kunnen ze elkaar aanvullen. Het kan ook erg nuttig zijn dat ze beide weten wat de club betekent. Fans houden van ex-spelers die weer terugkomen, maar zoals Gary Neville zei, ze zullen onder druk komen te staan. Dit wordt geen gemakkelijke klus, vooral als de resultaten niet gelijk positief zijn. Dus, het hangt allemaal af van wie je de voorkeur geeft. Wil je een oude bekende zoals Ole of misschien toch de frisse kijk van Carrick? Reacties: Gebruiker: RedDevilFan99 Ik hoop echt dat het Ole wordt! Hij heeft ons in het verleden toch een hoop vreugde gebracht. Plus, als hij het goed doet, kunnen we hem misschien weer full-time aanstellen! Gebruiker: Jansen78 Ja, maar is dat niet een beetje riskant? We willen geen rollercoaster meer. Carrick had ook zijn kansen en die waren niet denderend. Gebruiker: PimDeGamer Ik vind het fijn dat ze beide zijn schaduwen over de club hebben. Het zou leuk zijn om ze samen te zien. Maar ik benieuwd of dat werkt. Misschien vullen ze elkaar wel aan? Gebruiker: VickyIsRed Dat zou zeker kunnen, Pim! Iedereen houdt van zo’n samenwerking. Hopelijk kunnen ze het team weer op de rails krijgen. Gebruiker: OldSchoolFene Laten we eerlijk zijn, zelfs als ze goede spelers zijn, het draait nog steeds om resultaten. Als de eerste paar wedstrijden niet goed gaan, staan ze meteen onder druk… En dat wil je niet! Gebruiker: Timmy92 Goede punten, allemaal! Wat als Fletcher het gewoon goed doet tijdens die interims? Zouden ze hem dan niet kunnen houden tot het einde van het seizoen? Gebruiker: VoetbalNerd123 Dat is zeker een mogelijkheid, Timmy. Als hij een paar goede resultaten boekt, kan het zijn dat ze besluiten om het zo te laten. Een interim rol kan soms leiden tot onverwachte succesjes! Gebruiker: MaxDeSupporter Ik ben gewoon blij dat we weer over voetbal praten. Hopelijk kunnen deze mannen ons weer blijer maken! #GGMU Gebruiker: Sportgek Zeker wel, laten we hopen dat het een goede keuze is! Voetbal is nu eenmaal emotie, en ik wil gewoon weer genieten van de wedstrijden! Gebruiker: Zorba92 Wat is het eigenlijk met van Nistelrooy? Had die niet wat meer ervaring als coach kunnen krijgen? Hij heeft wel goed gespeeld natuurlijk. Dit maakt de discussie mooi levendig en toont de verschillende meningen van fans over een belangrijk onderwerp voor hun club. Wie weet wat de toekomst brengt voor Manchester United! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe vervang ik zelf de batterij van mijn apparaat zonder problemen? Gebruiker: TechFan23 Hey allemaal, ik heb een probleem. Mijn telefoon is al een beetje ouderwets en de batterij houdt het niet meer zo vol. Ik wil ‘m zelf vervangen, maar ik maak me zorgen dat ik iets fout doe. Heeft iemand tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Alvast bedankt! Expert: GadgetGuru Hey TechFan23! Goed dat je zelf de batterij wilt vervangen, dat kan echt schelen in de kosten! Hier zijn een paar stapjes die je kunt volgen, zodat je het veilig en zonder problemen kunt doen: Zorg voor de juiste batterij: Kijk eerst welke batterij je nodig hebt. Dit staat meestal op de achterkant van je telefoon of in de handleiding. Je kunt een nieuwe batterij vaak online kopen. Benodigdheden: Je hebt wat gereedschap nodig, zoals een schroevendraaier (meestal een torx of kruis), een plectrum of een speciale openingstool en eventueel wat veiligheidgevraagdektape of een magneet. Start met het openen van je telefoon: Als je telefoon niet waterdicht is, kun je met een plectrum of openingstool voorzichtig de achterkant losmaken. Begin bij een hoekje en werk langzaam. Als je te hard duwt, kan je scherm breken, dus wees voorzichtig! Verwijder de batterij: Zodra je de achterkant open hebt, kijk je goed waar de batterij zit. Vaak zit deze vast met schroefjes en misschien wat plakband. Verwijder alles wat in de weg zit en neem de batterij eruit. Plaats de nieuwe batterij: Zet de nieuwe batterij op dezelfde manier terug als de oude. Zorg dat alles weer goed vastzit! Sluit je telefoon: Als alles er weer in zit, sluit je de achterkant weer af. Druk goed aan zodat alles weer goed vastzit. Test je telefoon: Zet je telefoon weer aan en check of alles werkt. Als het goed is, moet je batterij nu weer als nieuw zijn! Als je twijfelt of het te ingewikkeld is, kijk dan altijd even op YouTube voor uitlegvideo’s. Veel succes! Gebruiker: GadgetGeek Super handig, thanks GadgetGuru! Ik ben ook al een tijdje bezig met het vervangen van batterij, maar ik twijfelde steeds of ik het wel durfde. Nu voel ik me veel zekerder. Gebruiker: SmartphoneHelp GadgetGuru, goed uitleg! Maar moet je ook nog met de software rekening houden? Ik heb gehoord dat sommige telefoons een melding geven na het vervangen van de batterij. Klopt dat? Expert: GadgetGuru Ja, dat klopt! Bij sommige telefoons moet je misschien ook de batterij calibreren. Dit kan soms door de telefoon volledig leeg te laten lopen en daarna weer op te laden. Maar dat verschilt per merk en model. Check even online voor jouw apparaat! Gebruiker: OldSchoolFan Ik heb vorig jaar mijn batterij vervangen. Het leek wel een operatie, maar het is me gelukt! Mijn telefoon doet het nu weer prima. Zeker niet bang zijn, je kunt het! Gebruiker: TechSkeptic Waarom zou je de batterij zelf vervangen? Als je naar een winkel gaat, doen zij het toch voor je? Ik vind het een beetje riskant om dat zelf te doen. Gebruiker: NewbieNina TechSkeptic, dat heeft gedeeltelijk gelijk! Maar je bent vaak veel goedkoper uit met zelf vervangen. Plus, het is leuk om te leren! Gebruiker: GadgetGuru Precies, NewbieNina! En als je het zelf doet, snap je je apparaat ook beter. Het is een goede skill om te hebben! En geloof me, het is minder eng dan je denkt. Gebruiker: TechFan23 Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga het binnenkort proberen. Zal hier laten weten hoe het gegaan is! Gebruiker: HappyHacker Succes, TechFan23! Zorg ervoor dat je goed licht hebt en niet gehaast bent. Komt goed! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• FightXeno heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...