Jump to content
Sign in to follow this  
Renedeman

[ PS3 ] Internet op PS3

Recommended Posts

Hallo, ik heb net een nieuwe playstation maar het lukt niet online te komen.

ik heb een Enternet kabel nodig en die moet achter mn playstation doen en dan in het kastje van het internet toch?

alvast bedankt.

Klopt, heb je dat al geprobeerd? Een andere netwerkkabel zal waarschijnlijk ook werken.

doe je nu een poging om op internet te komen met je PS3 ik denk dat je dus eerst Wireless bedoeld ??

want je kan wel gewoon wireless online hoor  ;) moet je mischien je router configureren dat hij UPnP toelaat

kun je misschien vertellen hoe dat moet? ;)

edit: 

Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen:

Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewoon werkt

Het gaat goed totdat ik het in de internet browser zet er staat dan:  webpagina kan niet worden weergeven.

wat is het probleem?  :-[

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Wow, nu sla je de plank toch even helemaal mis @Yoshi, want Spotnet is een zogenaamd alternatief voor het vroegere FTD en is alleen gericht op het downloaden van Binaries Nieuwsgroepen (Usenet) met gebruikmaking van een Payserver. Het gaat in dit geval om 2 geheel verschillende manieren van downloaden en Usenet is weliswaar aanzienlijk ouder en ontwikkeld in 1979 (aan de Duke University, te Durham NC, USA) en BitTorrent (Bram Cohen) dateert van 2001, maar verouderd is het zeker niet.
    • Sorry voor offtopic, maar ik vraag me af waren mensen uberhaupt nog spotnet gebruiken. Dat is toch een ancient techniek/programma, net zoiets als LimeWire van vroeger. Waarom stappen deze mensen niet over naar torrents?
    • de    i   (  I  )    is  juist   _ _ I _ A _ I E    woord van 8 letters     fout  :     2/10  K  B
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog
    • Historisch

Last Christmas

• Komedie
    • Romantiek

The Mandalorian

• Sci-Fi & Fantasy