Spring naar bijdragen

wat is je ping?


Gast roosje65

Aanbevolen reactie

Wat is ping? je hebt bij mirc, ping time out, en bij battlefield 2 ook, dan wordt je soms van de server gegooit.

maak me gek :laugh:

greetz ne0n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Ping is the name of a computer network tool used on TCP/IP networks (such as the Internet). It provides a basic test of whether a particular host is operating properly and is reachable on the network from the testing host. Ping provides estimates of the round-trip time and packet loss rate between hosts. It works by sending ICMP “echo request†packets to the target host and listening for replies (ICMP “echo response†packets).

Wiki \\o/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hoe moet ik nou weer weten wat me ping is??? als ik naar speedtest.nl ga dan doet die het nooit. Zelfs niet als ik alles uitzet van firewall en alle andere beveilegingstoestanden. Dus is er misschien nog een mannier?

groetjes computas :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Tijn schreef:

Ping is the name of a computer network tool used on TCP/IP networks (such as the Internet). It provides a basic test of whether a particular host is operating properly and is reachable on the network from the testing host. Ping provides estimates of the round-trip time and packet loss rate between hosts. It works by sending ICMP “echo request†packets to the target host and listening for replies (ICMP “echo response†packets).

Wiki \\o/

nu nederlands :blink:

ik kan engels, maar dit gaat me wel een beetje te ver ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Halloa..

Dan vertaal ik wel even snel voor je in het Nederlands, maar de tekst die Tijn je gaf is opzich toch wel te doen?

Ping is de naam van een netwerk tool, gebruikt op TCP/IP netwerken (zoals het internet)

Het weergeeft via een simpele test of de host naar behoren functioneert, en is toegankelijk op het netwerk van de test host.

Ping weergeeft verwachte heen en weer tijden en pakket verlies tussen hosts.

Het werkt doormiddel van een ICMP ‘echo verzoek’ en stuurt pakketten naar de doel host, en houdt herhalingen in de gaten.

Wat ik zelf weet over ping;

Een hoge ping is slecht.

Een lage ping is goed.

Een hoge ping kan veroorzaakt worden door data verlies, dit gebeurd altijd.

Als je contact legt met een server aan de andere kant van de wereld kan je ping lager zijn dan wanneer je contact legt met een server in Amsterdam.

Groetjes,

itchy

penguinii.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Je ping staat nou niet bepaald altijd vast, als ik bijvoorbeeld diablo2 doe, zit ik met m\'n ping rond de 16. Bij UT zit ik rond de 60 en bij CoD2 meestal rond de 30-40. Als ik op een irc server m\'n ping check heb ik (haast) altijd een ping van 0.

Het ligt er dus maar net aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

darkne0n schreef:

waar kan ik me ping chcecken op bf2>? :)

achter al je scores staat een getal wat constant verandert en niet op 0 staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wapptor-Ping.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...