Spring naar bijdragen

Is dat nou altijd zooveel gedonder


Gast Sissa

Aanbevolen reactie

Nou heb ik dagen lang moeten wachten op een spel met Bittorent.

Heb ik ik bijna compleet begint die te zeuren dat er een stukje niet gedownload kan worden en begint die steeds weer overnieuw.

Vervolgens wil ik hem branden pak ik de RAR bestanden uit heb ik er 2 een van 4 kb een van 24 kb.

Kan ik dus niks mee.

weet iemand wat nou de beste manier is om te downloaden BT is vreselijk traag als je wat zoekt wat al een paar maanden op de markt is.

en is dat nou altijd de gang van zaken met downloaden die ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je bent natuurlijk geen koekjes aan het bakken. Dus heel makkelijk is het nooit. Je krijgt er vanzelf feeling van. Gewoon door gaan en niet opgeven dan zul je vanzelf merken dat je weet wat wel en niet snel gaat kwa download snelhied

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...