Spring naar bijdragen

videokaart driver


Gast ocram

Aanbevolen reactie

ik word er langzamerhand beetje wanhopig van, ik heb dus sinds een tijdje een ati radeon powercolor bravo X700, 256mb/pci-express toen ik heb voor het eerst installeerde had ik al grote problemen met de driver van ati, toen heb ik iets gedaan waardoor hij het weer deed. nu had ik pas ( per ongeluk) alle software van mn pc verwijdert en daardoor is driver ook weg, toen probeerde ik weer opnieuw de ati driver te instaleren maar dat werkte niet, telkens de melding na het welkom van windows \"mode not supported\" dat staat dan in het midden van mn beel en de rest is zwart. toen heb ik de driver van omega geprobeert en dat werkte ook een tijdje maar na een tijdje kreeg ik daar ook problemen mee, toen heb ik ook nog de DNA driver geprobeert maar dat werkte ook niet. iemand suggesties wat ik nog meer kan proberen? :(

ik draai op windows xp sp 2

alvast bedankt

update: ik ben er nu achter dat het aan de \"vernieuwingsfrequentie\" ligt. als ik een driver heb geinstalleerd komt hij op 75hz verticaal en zonder driver staat hij op 60hz verticaal. ik weet wel waar ik het hoor te kunnen instellen maar daar kan ik alleen kiezen tussen \"standaard....\"

2de update :whistle: : volgens mijn informatica doccent moet ik proberen om windows (xp) te repareren, door even de cd erin te doen en te reparen.

nu komt het welbekende probleem, ik heb geen cd. bij de levering stond hij er al op geinstalleerd en zijn ze zo aardig geweest om hem er niet even op cd bij te doen. (alles is gwoon legaal hoor) ik heb wel een cd van andere pc in huis van windows xp sp 1, alleen als ik die dr in doe zie ik nergens de functie reparen ofsjow ? iemand raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

:ohmy: de dingne die jij zei heb ik allemaal als geprobeert of zijn niet mogelijk

ik citeer: \"ati driver te instaleren maar dat werkte niet, telkens \"

\"probleem, ik heb geen cd. bij de levering stond hij er al op \"

mja, nu ga ik proberen windows xp professional te krijgen en er overheen te instaleren, volgens mn informatica leraar zou dat weleens kunnen helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja lukt dat niet kan ik je wel helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

tis al gelukt na 3 weken kutten :laugh: :laugh:

ik was ff aan googlen en vond een proggie dat bugs kan repareren \"bugs doctor\" en die vond bijna 400 bugs, heb ik die ff gerepareert en driver gedownload (omega maar :P) en nu doet ie ut wel :D:d

alleen mn beelscherm staat nu op 75,3hz (verticaal) en achterop mn scherm staat 50/60hz :s mja kan ut nu wel weer zelfs instellen gelukkig.

(blij dat ik even zelf heb gezocht, anders moest ik sjow kloten met windows :P)

bedankt voor de reacties he :P:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik heb nu net een mailtje van ati ontvangen (geen idee wanneer ik mail naar hun heb gestuurd mja :silly: )

Dear customer,

Because of problems with the Ati® Radeon® X700 series you can exchange your card now without charge for one of the new series. Contact your local retailer for more info.

Best regards,

Ati Technologies Inc. customer service.

dus \'k heb nu mailtje naar mn \'local retailer\" (vicomputers :P) gestuurd, en kijken wat die dr van zeggen, meestal zijn nieuwere series beter toch :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

469,95 €

omfg :P, die ik nu heb is 135 eurie dus denk niet dat ze sjow gek zijn

ik ben oowk pas 15 en moet mn geld hebben van mn merk (crysanten plukke/plante :P)

mja hij ziet dr wel vet strak uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

wooohoooo :laugh: :laugh: bonnetje bij toeval gevonden, ik ga em nu terug brengen. alleen hebben jullie nog advies voor een goede kaart (ik vraag gwoon geld terug) ik had zelf bij Mycom een aantal kaarten gezien, alleen ik heb dr de balle verstand van :silly:

XFX Geforce 6600 GT, 128MB - 149,95

Sapphire ATI X1300, 512MB - € 129,95

Sapphire ATI X1300Pro, 256MB - € 119,95

Sapphire ATI X1600Pro, 256MB - € 144,95

Asus ATI EAX700TD Silent 256MB - € 119,95

deze kaarten leken mij wel aardig, alleen ik heb niet echt veel ervaring met videokaarten dus als jullie nog andere opties weten ?? (merk maakt mij niets uit, moeten gewoon spelletjes mee gespeeld kunnen worden, oude videokaart was 135 euro, dus het lieft ook beetje rond die prijs.)

ik wil hem wel gewoon in de winkel kunnen halen, niet via internet enzo ( da vertrouw ik niet helemaal), ik woon dicht bij dynabyte/mycom/vicomputers (alkmaar)

ik hoop dat jullie me beetje kunnen helpen

:blush: alvast bedankt :cheer:

\"hoe kan je je videokaart eruit krijgen, hij zit vastgeklikt achter geel dingetje, en ik krijg em niej lol :whistle: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hahah mooie buurman! succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...