Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Norton Antivirus 2009 probleem


Valcorb
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo iedereen,

ik heb al een paar topics op dit forum gezet maar ik heb altijd wel een probleem  :redface:. Deze keer gaat het om Norton Antivirus 2009. Ik heb hem net geïnstalleerd en er zijn 2 dingen die niet werken,namelijk: de virusbescherming en de spywarebescherming. Hoe fix ik dit?

greetz,

yolanneke

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 102
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Wat gebeurt er als je nu repareren drukt, en tevens wat had malware byte's toen gevonden?

Kan norton ook niet updaten of is dat geen probleem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

1) als ik op Nu Repareren klik, dan geeft hij ene lijst wat er allemaal gerepareerd moet worden. Dan klik ik op Volgende, en dan kom ik terug op het hoofdmenu en gebeurt er niets.

2) Malware had een volledige scan gedaan en heeft 33 objecten gevonden. Hij heeft alles verwijderd en kon terug updaten maar ondertussen geeft Windows Update weer een foutcode ontdekt maar daar hebben we het later over ok?

greetz,

Yolanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Kan je het logje plaatsen van de 33 objecten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

euh... die zijn nu al verwijderd  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Jammer, want het kan zijn dat sommige dingen zijn teruggekomen want er kan een verband tussen zitten dat ze beide het niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

owh sorry ik heb tog nog iets gevonden n het tabblad logs ik weet niet of dit em is:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.31

Database versie: 1456

Windows 6.0.6001 Service Pack 1

21-12-2008 17:33:03

mbam-log-2008-12-21 (17-33-03).txt

Scan type: Volledige Scan (C:\|D:\|)

Objecten gescand: 311603

Verstreken tijd: 4 hour(s), 34 minute(s), 42 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0

Geheugenmodulen geïnfecteerd: 1

Registersleutels geïnfecteerd: 8

Registerwaarden geïnfecteerd: 1

Registerdata bestanden geïnfecteerd: 15

Mappen geïnfecteerd: 3

Bestanden geïnfecteerd: 2

Geheugenprocessen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

C:\Windows\System32\AdminLp.dll (Trojan.BHO) -> Delete on reboot.

Registersleutels geïnfecteerd:

HKEY_CLASSES_ROOT\mshelp.msuser (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{958c3cfb-b0d8-4d67-bfa4-a3664d6123e7} (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{173b4fd6-6a7e-4d05-9623-cf346e4c4e85} (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{8d4d2f69-df30-4471-988c-cc58545e86c8} (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8d4d2f69-df30-4471-988c-cc58545e86c8} (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8d4d2f69-df30-4471-988c-cc58545e86c8} (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_CLASSES_ROOT\mshelp.msuser.1 (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Windows Tribute Service (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerwaarden geïnfecteerd:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\windowadmin (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{1caafdeb-6e82-4778-b56b-a5c5059744fc}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3211eb65-df15-45cb-bcfc-331a03995476}\DhcpNameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3211eb65-df15-45cb-bcfc-331a03995476}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{fe50fd40-f106-425b-adad-840d3ebc1dab}\DhcpNameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{fe50fd40-f106-425b-adad-840d3ebc1dab}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{1caafdeb-6e82-4778-b56b-a5c5059744fc}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3211eb65-df15-45cb-bcfc-331a03995476}\DhcpNameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3211eb65-df15-45cb-bcfc-331a03995476}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{fe50fd40-f106-425b-adad-840d3ebc1dab}\DhcpNameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{fe50fd40-f106-425b-adad-840d3ebc1dab}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{1caafdeb-6e82-4778-b56b-a5c5059744fc}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3211eb65-df15-45cb-bcfc-331a03995476}\DhcpNameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{3211eb65-df15-45cb-bcfc-331a03995476}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{fe50fd40-f106-425b-adad-840d3ebc1dab}\DhcpNameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{fe50fd40-f106-425b-adad-840d3ebc1dab}\NameServer (Trojan.DNSChanger) -> Data: 85.255.112.11;85.255.112.93 -> Quarantined and deleted successfully.

Mappen geïnfecteerd:

C:\resycled (Trojan.DNSChanger) -> Quarantined and deleted successfully.

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Pornovid (Trojan.DNSChanger) -> Quarantined and deleted successfully.

C:\Users\Yolan\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Pornovid (Trojan.DNSChanger) -> Quarantined and deleted successfully.

Bestanden geïnfecteerd:

C:\Windows\System32\AdminLp.dll (Trojan.BHO) -> Delete on reboot.

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Pornovid\Uninstall.lnk (Trojan.DNSChanger) -> Quarantined and deleted successfully.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Download RSIT en sla het op je Bureaublad op.

# Dubbelklik op RSIT om het te starten.

# Klik daarna op Continue in het disclaimer venster van RSIT.

# Zodra de scan beëindigd is, zullen twee rapporten van jouw computer openen. Post de inhoud van log.txt (<<zal gemaximaliseerd zijn) en info.txt (<<zal geminimaliseerd zijn) in je volgende antwoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Logfile of random's system information tool 1.05 (written by random/random)

Run by Yolan at 2008-12-22 09:38:34

Microsoft® Windows Vistaâ„¢ Home Premium  Service Pack 1

System drive C: has 69 GB (33%) free of 208 GB

Total RAM: 2046 MB (59% free)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 9:38:56, on 22-12-2008

Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Windows\system32\Dwm.exe

C:\Windows\Explorer.EXE

C:\Windows\system32\taskeng.exe

C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe

C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe

C:\Program Files\Spector Photo Software\Agent.exe

C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe

C:\Windows\System32\rundll32.exe

C:\Program Files\HP\HP Software Update\hpwuSchd2.exe

C:\Windows\System32\rundll32.exe

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe

C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe

C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe

C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe

C:\Windows\ehome\ehtray.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

C:\Windows\ehome\ehmsas.exe

C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe

C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe

C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroGadgetCMServer.exe

C:\Program Files\LimeWire\LimeWire.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\ieuser.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Windows\system32\conime.exe

C:\Users\Yolan\Desktop\RSIT.exe

C:\Program Files\trend micro\Yolan.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.be/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O1 - Hosts: ::1 localhost

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.0.926.3450\swg.dll

O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll

O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [ExtraFilmHemmaAgent] "C:\Program Files\Spector Photo Software\Agent.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime

O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun

O4 - HKCU\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter

O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [bgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe

O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~1.0_0\bin\ssv.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~1.0_0\bin\ssv.dll

O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Verz&enden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Program Files\Norton SystemWorks Basic Edition\Norton Cleanup\WCQuick.lnk

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Program Files\Norton SystemWorks Basic Edition\Norton Cleanup\WCQuick.lnk

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL

O13 - Gopher Prefix:

O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx1.hotmail.com/mail/w3/pr01/resources/VistaMSNPUpldnl-be.cab

O16 - DPF: {D4323BF2-006A-4440-A2F5-27E3E7AB25F8} (Virtools WebPlayer Class) - http://3dlifeplayer.dl.3dvia.com/player/install/3DVIA_player_installer.exe

O23 - Service: Mobiel Apple apparaat (Apple Mobile Device) - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe

O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe

O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe

O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe

O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe

O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe

O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE

O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe

O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe

O23 - Service: Planner voor Automatische LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe

O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe

--

End of file - 8283 bytes

======Scheduled tasks folder======

C:\Windows\tasks\Norton Security Scan for Yolan.job

C:\Windows\tasks\Norton SystemWorks One Button Checkup.job

======Registry dump======

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3}]

Adobe PDF Link Helper - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll [2008-06-11 75128]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43}]

SSVHelper Class - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll [2008-06-10 509328]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045}]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7}]

Google Toolbar Helper - c:\program files\google\googletoolbar2.dll [2008-11-22 2569848]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D}]

Google Toolbar Notifier BHO - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.0.926.3450\swg.dll [2008-11-22 657904]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar]

{2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - &Google - c:\program files\google\googletoolbar2.dll [2008-11-22 2569848]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

"Windows Defender"=C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe [2008-01-19 1008184]

"SunJavaUpdateSched"=C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe [2008-06-10 144784]

"ExtraFilmHemmaAgent"=C:\Program Files\Spector Photo Software\Agent.exe [2006-10-03 323584]

"QuickTime Task"=C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe [2008-09-06 413696]

"iTunesHelper"=C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe [2008-09-10 289576]

"NvSvc"=C:\Windows\system32\nvsvc.dll [2007-10-24 86016]

"NvCplDaemon"=C:\Windows\system32\NvCpl.dll [2007-10-24 8501792]

"NvMediaCenter"=C:\Windows\system32\NvMcTray.dll [2007-10-24 81920]

"HP Software Update"=C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [2006-12-10 49152]

"NeroFilterCheck"=C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe [2007-03-01 153136]

"NBKeyScan"=C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe [2007-09-20 1836328]

"Adobe Reader Speed Launcher"=C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe [2008-06-12 34672]

"ccApp"=C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe [2007-09-06 115560]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

"Sidebar"=C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe [2008-01-19 1233920]

"WindowsWelcomeCenter"=C:\Windows\system32\oobefldr.dll [2008-01-19 2153472]

"MsnMsgr"=C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe [2007-10-18 5724184]

"BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}"=C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe [2007-10-23 202024]

"swg"=C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe [2008-11-22 39408]

"WMPNSCFG"=C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe [2008-01-19 202240]

"ehTray.exe"=C:\Windows\ehome\ehTray.exe [2008-01-19 125952]

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup

HP Digital Imaging Monitor.lnk - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]

"dontdisplaylastusername"=0

"legalnoticecaption"=

"legalnoticetext"=

"shutdownwithoutlogon"=1

"undockwithoutlogon"=1

"EnableUIADesktopToggle"=0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\domainprofile\authorizedapplications\list]

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{5be1e041-917c-11dd-9975-001060d0189d}]

shell\Auto\command - Start.exe

shell\AutoRun\command - C:\Windows\system32\RunDLL32.EXE Shell32.DLL,ShellExec_RunDLL Start.exe

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{8e5a552e-87f5-11dd-ad21-806e6f6e6963}]

shell\AutoRun\command - F:\Setup.exe

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{96376a37-afc9-11dd-9dd4-001060d0189d}]

shell\Auto\command - Start.exe

shell\AutoRun\command - C:\Windows\system32\RunDLL32.EXE Shell32.DLL,ShellExec_RunDLL Start.exe

:-*

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dit logje is niet compleet, ik wel van beide bestanden en helemaal.

Past het er niet in, upload het dan ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Wat is al verwijderd, scan anders nog een keer met hijackthis.

Die trojan zorgt ervoor dat geen enkel anti-virus product update, me ouders hadden gister toevallig hetzelfde virus.

Ik heb het verwijderd gekregen met Hijackthis en Malware byte's anti-malware.

Als het virus is verwijderd kan je alles gewoon weer updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wat is al verwijderd, scan anders nog een keer met hijackthis.

Die trojan zorgt ervoor dat geen enkel anti-virus product update, me ouders hadden gister toevallig hetzelfde virus.

Ik heb het verwijderd gekregen met Hijackthis en Malware byte's anti-malware.

Als het virus is verwijderd kan je alles gewoon weer updaten.

Fredpascal er mag niet met hijackthis gescand worden in het openbaar daarom doe ik het nu met RSIT.

Ze heeft me de RSIT logs gemaild omdat ze het niet in het topic kon krijgen als je wilt mail ik het jou wel door.

Haar probleem is een andere dan die van jou gisteren, in jouw hijackthis log kon je overduidelijk zien dat het register besmet was, in haar RSIT rapport(die uiteindelijk netzoveel informatie geeft als een hijackthis log)kan je dat niet zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Klopt, maar het is wel hetzelfde virus.

Dat virus laat je virusscanners niet updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Klopt, maar het is wel hetzelfde virus.

Dat virus laat je virusscanners niet updaten.

Ja, maar het verschil is dat het virus zich bij jou in een heel ander stadium bevond.

Yolanneke:

Download FixWareout hier .

Plaatst het op de bureaublad en start het.

Klik op "Next", daarna op "Install".

Zorg dat "Run Fixit" aangevinkt is en klik dan op "Finish".

Volg de aanwijzingen op het scherm.

Als gevraagd wordt om de computer opnieuw te starten doe je dit.

Het zal wat langer duren voor de computer volledig opgestart is. Dit is normaal.

Zodra je bureaublad geladen is, zal er een tekstbestand openen (report.txt).

De inhoud van dat bestandje plaats je in je volgende bericht.

Ga  dan naar het Configuratiescherm  en klik op "Netwerkverbindingen".

Rechtsklik op je standaard internetverbinding en kies "Eigenschappen".

Klik op het tabblad "Algemeen" en dubbelklik op "Internet-Protocol (TCP/IP)". 

Selecteer "Automatisch een DNS-serveradres laten toewijzen".

Indien je de IP-adressen kent van de DNS-server van je provider, dan selecteer je "De volgende DNS-serveradressen gebruiken".

Bij Voorkeurs-DNS-server tik je dan het IP-adres in van de DNS-server van je provider.

Klik op OK.

Ga naar Start – Uitvoeren en tik in: cmd

Druk op enter.

Een dosventer (opdrachtprompt) zal open.

Tik in: ipconfig /flushdns

Druk op enter.

Sluit het venster.

Herstart de computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo,

ik was even op vakantie maar ben nu trug.

Ik heb geprobeerd wat Assyrian zei, ik zat bij die fixwareout en drukte op een toets en zei die: Unsupported Windows version. Misschien komt dat omdat ik Vista heb.

help me aub!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Klopt, sla de 1e stap over en nadat je de andere stappen hebt ondernomen doe dan een snelle scan met MBAM, de log daarvan wil ik dan in de volgende post zien tesamen met een nieuw RSIT log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

euh sorry kerel maar ik kan die log niet in een Duken post zetten, mag ik ze doormailen? Wat is je E-mail? en over dat Fixwareout, ik kan dat niet doen want dat is eigenlijk voor op Windows XP en niet Vista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

1, Ik wens niet te worden aangesproken worden met "kerel" wat meer respect mag wel als iemand je probeert te helpen.

2, ik zei tegen jou dat je stap 1 over mocht slaan ;).

en 3, Je kan het toevoegen als bijlage door op extra opties te klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ok mijn excuses voor het zeggen van kerel maar wat moet ik toevoegen van bijlage?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ok mijn excuses voor het zeggen van kerel maar wat moet ik toevoegen van bijlage?

Het gaat niet alleen om het woord kerel maar om de manier van praten... ik doe echter alsof ik het niet heb gelezen en help jou even gelijkwaardig als de rest...

De info.txt en log.txt

1000E POST!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Het gaat niet alleen om het woord kerel maar om de manier van praten... ik doe echter alsof ik het niet heb gelezen en help jou even gelijkwaardig als de rest...

Ik vind dit nog wel meevallen. Ik heb in ieder geval recent ergere gevallen meegemaakt...

Anyway, feli met je 1000 bevochten posts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ok mijn excuses voor het zeggen van kerel maar wat moet ik toevoegen van bijlage?

Het gaat niet alleen om het woord kerel maar om de manier van praten... ik doe echter alsof ik het niet heb gelezen en help jou even gelijkwaardig als de rest...

De info.txt en log.txt

1000E POST!!!!

lees andere posts van me! info.txt krijg ik niet meer bij het finishen van de RSIT scan. Enkel de log.txt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Plaats dan maar alleen log.txt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Beste Assyrian,

Ik heb info.txt teruggevonden in mijn rsit file.

hier zijn de download links:

info.txt:

http://rapidshare.com/files/177315495/info.txt.html

en

log.txt:

http://rapidshare.com/files/177315496/log.txt.html

Mvg,

Yolanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista  kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan onlyâ€. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [GenePccMon.exe] C:\Program Files\Genesys PC Camera Device\GenePccMon.exe

O9 - Extra button: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Program Files\Norton SystemWorks Basic Edition\Norton Cleanup\WCQuick.lnk (file missing)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Program Files\Norton SystemWorks Basic Edition\Norton Cleanup\WCQuick.lnk (file missing)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)

De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.

Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Download Combofix naar je Bureaublad.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!


  • Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord, samen met het log van MBAM en een nieuw HJT-log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: JanDeVries77 Onderwerp: Waarom doet mijn Bluetooth het niet meer? Hulp nodig! Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Mijn Bluetooth doet het niet meer! Ik kan geen apparaten meer verbinden en alles wat ik probeer helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Heel frustrerend! Alvast bedankt voor de hulp! Expert: TechGuru123 Hey JanDeVries77, Oh man, dat is echt vervelend! Bluetooth-problemen kunnen een aantal oorzaken hebben, maar ik help je graag ontrafelen wat er aan de hand kan zijn. Herstart je telefoon: Soms is het zo simpel als je telefoon opnieuw opstarten. Dit kan kleine foutjes oplossen. Controleer op updates: Zorg ervoor dat je de laatste software-update hebt. Soms zijn er bugs die al opgelost zijn in nieuwere versies. Vergeet en verbind opnieuw: Ga naar je Bluetooth-instellingen en vergeet het apparaat waarmee je probeert te verbinden. Probeer het daarna opnieuw te koppelen. Bluetooth inschakelen: Kijk of Bluetooth wel echt aan staat. Soms kan het in de war raken en weer even uitgezet moeten worden. Reset netwerkinstellingen: Als niks helpt, kun je overwegen om je netwerkinstellingen te resetten. Dit klinkt misschien eng, maar het lost vaak hardnekkige problemen op. Je verliest wel opgeslagen Wi-Fi-wachtwoorden, dus houd daar rekening mee! Hopelijk helpt dit! Laat het weten als je meer vragen hebt of als niks werkt. Succes! Gebruiker: LisaDeZomer Super handige tips! Ik had dit laatst ook met mijn headset. Maar de tips van TechGuru123 hielpen toen heel goed. Gewoon even resetten en weer proberen! Gebruiker: BasMetDeKijker Ik had ook een Bluetoothprobleem. Soms lag het gewoon aan de afstand. Zorg dat de apparaten dicht bij elkaar zijn. Dat hielp bij mij! Gebruiker: JanDeVries77 Thanks allemaal! Ben dit nu aan het proberen. Tot nu toe gelukt met een van m’n speakers, maar niet met mijn smartwatch. Iemand nog andere ideeën? Expert: TechGuru123 Oh, cool! Fijn dat je een van de apparaten weer aan de praat hebt. Voor je smartwatch, kijk eens of je de app op je telefoon moet bijwerken of misschien de Bluetooth op de watch zelf even aan en uit zetten. Soms moet je ook even op de knop drukken om verbinding te maken. Gebruiker: ElsDeKraai Heb hetzelfde gehad met mijn smartwatch. Had ‘m een tijd niet gebruikt en toen deed hij het ook gewoon niet meer. Reset de watch en alles werkte weer top! Gebruiker: JeroenZ Misschien een rare vraag, maar heb je de batterij al gecontroleerd? Als de batterij van je smartwatch bijna leeg is, connect hij soms ook niet. Gebruiker: LisaDeZomer Ja, dat is een goeie, JeroenZ! Bij mij was de batterij ook het probleem. Gewoon even opladen en hij doet het weer. Gebruiker: JanDeVries77 Jullie zijn geweldig! Heb net op de smartwatch gekeken, batterij was echt bijna leeg. Ga nu opladen. Thanks voor alle tips, ik laat weten of het werkt! Gebruiker: TechGuru123 Mooi zo, JanDeVries77! Houd ons op de hoogte. Succes! Gebruiker: BasMetDeKijker Als het echt niet lukt, kun je altijd nog even de fabrikant bellen. Die kunnen vaak ook goed helpen. Gebruiker: ElsDeKraai Ja dit forum is top! Krijg je zoveel verschillende tips. Succes met alles, Jan! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn emulator niet en hoe kan ik het oplossen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn emulator. Het start niet op en ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier tips of iets wat ik kan proberen? Ik wil zo graag weer mijn oude favorites spelen! Expert_1985: Hey GamePeter! Ik kan je helpen. Het is eigenlijk best wel vaak voorkomend dat emulators niet goed werken. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Systeemvereisten: Kijk eerst of je pc of console eigenlijk wel sterk genoeg is voor de emulator. Soms heb je meer RAM of een betere videokaart nodig dan je denkt. Update de emulator: Zorg ervoor dat je de laatste versie van de emulator hebt. Ontwikkelaars fixes doorvoeren voor bugs, dus updatet is super belangrijk. Configuratie-instellingen: Check je instellingen. Soms kunnen foutieve instellingen problemen veroorzaken. Reset ze naar de fabrieksinstellingen of kijk of er alvast een configuratietutorial is voor jouw specifieke emulator. Bestandstype: Zorg ervoor dat de spellen die je probeert te spelen de juiste extensies hebben (zoals .iso of .rom, afhankelijk van de emulator). En dat ze niet corrupt zijn, dat kan ook een probleem zijn! Drivers: Kijk ook of al je drivers up-to-date zijn, vooral de grafische kaart. Verouderde drivers kunnen problemen geven met de weergave. Probeer deze dingen eens en laat weten wat je vindt! NinaSwitch: Thanks voor de tips, Expert_1985! Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Bij mij hielp het echt om de grafische instellingen te veranderen. Heb je dat al geprobeerd, GamePeter? Gamernick123: Yo, ik had ook een emulator die niet wilde opstarten. Uiteindelijk was het gewoon de antivirus die ‘m tegenhield, haha. Check je antivirusinstellingen eens, misschien blokkeert die je emulator wel! GamePeter: Dank jullie! Heb al het een en ander geprobeerd. Driver update gedaan en ik ga nu ook de antivirus eens checken, wie weet helpt dat! LindaLovesGames: Ik ben geen expert, maar soms helpt het ook om je schijfopruiming te doen. Als er teveel rommel op je pc staat, kan dat invloed hebben op de prestaties. Zeker het proberen waard! CrazyGamer84: Klinkt allemaal goed, maar ik had een andere oplossing. Gewoon opnieuw downloaden en installeren van de emulator heeft bij mij alles opgelost. Was echt snel! NinaSwitch: Ja, dat zou kunnen! Maar als je emulator al goed werkte, zou ik niet zomaar alles opnieuw downloaden. Dat kan tijd en moeite kosten. Probeer eerst die kleine dingen! Jappie98: Als je ooit langs de instellingen loopt, zet dan ‘full screen’ of ‘compatibiliteitsmodus’ aan of uit, afhankelijk van wat je al geprobeerd hebt. Dat kan je emulator soms weer tot leven brengen! Gamernick123: Inderdaad! Die compatibiliteitsmodus kan echt het verschil maken. Heb je al eens jouw systeeminformatie gecheckt, GamePeter? Soms moet je gewoon een beetje experimenteren met die instellingen. GamePeter: Thanks, iedereen! Ik ga even verder experimenteren. Hopelijk kan ik snel weer spelen. Jullie tips zijn echt nuttig geweest! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom heb ik een VPN nodig bij het downloaden van torrents? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraag over torrents. Waarom heb ik eigenlijk een VPN nodig als ik torrents wil downloaden? Ik snap er niet zoveel van en wil het gewoon veilig houden. Alvast bedankt! ExpertTorrents: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Laten we het een beetje simpel houden. Een VPN, of Virtual Private Network, is basically een soort schuilplek voor je internetverbinding. Hier zijn een paar redenen waarom je het zou willen gebruiken bij torrents: Privacy: Zonder VPN kan iedereen zien wat je doet op internet. Je internetprovider (ISP) kan je downloaden volgen, en dat willen we niet, toch? Met een VPN worden je gegevens versleuteld, dus niemand kan zien wat je downloadt. Veiligheid: Torrents kunnen soms gevaarlijk zijn. Je weet nooit wie er aan de andere kant van de verbinding zit. Een VPN helpt om te voorkomen dat kwaadwillenden je IP-adres of persoonlijke info te pakken krijgen. Geoblocking omzeilen: Sommige torrents zijn mogelijk geblokkeerd in jouw land of regio. Met een VPN kun je je locatie veranderen, zodat je toegang hebt tot meer inhoud. Voorkomen van throttling: Soms beperken ISP’s je snelheid als ze zien dat je torrents downloadt. Met een VPN ziet je ISP niet wat je doet, waardoor je normaal gesproken je snelheid behoudt. Dus samengevat: een VPN beschermt je privacy, biedt meer veiligheid, laat je toegang krijgen tot meer bestanden, en helpt je om je internetsnelheid op peil te houden. Dus, zeker de moeite waard om er eentje te gebruiken! Karel1984: Thanks voor de tips, ExpertTorrents! Ik had ook gehoord dat sommige torrents niet werken als je een VPN aan hebt. Klopt dat? SarahP: Ja, dat klopt Karel. Sommige torrents zijn inderdaad moeilijk te downloaden met een VPN aan. Maar meestal kun je gewoon een andere server proberen of de instellingen van je VPN aanpassen. Je moet gewoon even uitproberen wat het beste werkt! JeroenV: Ik ben nog niet echt bekend met VPN’s. Heb je er eentje nodig voor elke download? Of is het speciaal voor torrents? ExpertTorrents: Goede vraag, JeroenV! Een VPN is niet alleen voor torrents, maar het is gewoon handig voor bijna alles wat je online doet! Of je nu streamt, surft, of iets anders doet, je kunt er altijd wel voordeel uit halen. Maar voor torrents is het extra belangrijk vanwege de privacy! Marieke1999: Ik download eigenlijk nooit torrents, maar deze info is echt nuttig! Denk dat ik ook maar een VPN ga proberen. Heb je nog aanbevelingen voor goede VPN’s? Jasperthegamer: Ja, zeker! Er zijn veel goede VPN’s, zoals NordVPN en ExpressVPN. Die hebben meestal goede reviews en zijn makkelijk te gebruiken. Maar let op dat je een betrouwbare kiest, anders kan je beter zonder! Liesje: Haha, ik vond het altijd zo’n gedoe om een VPN aan te zetten. Maar na wat ik heb gelezen, ga ik het zeker proberen. Thx guys! Maxu: Zou het ook werken als ik een gratis VPN gebruik? Of zijn die echt niet veilig? ExpertTorrents: Maxu, veel gratis VPN’s zijn niet veilig! Ze kunnen je gegevens verkopen of je snelheidslimieten opleggen. Ik zou aanraden om voor een betaalde optie te gaan voor betrouwbaarheid en veiligheid. Karel1984: Thanks voor het antwoorden! Ik ga deze tips zeker volgen. Gebruiker123: Super bedankt iedereen voor de info! Voelt een stuk zekerder nu. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...