Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Norton Antivirus 2009 probleem


Valcorb
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je hebt het programma HiJackThis normaal op je bureaublad staan, neem ik aan. Want je hebt het vroeger ook al gebruikt. En zo niet, doe je dit :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht of via Rapidshare.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 102
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima werk ... logje is helemaal netjes. Nu zouden ook alle problemen van de baan moeten zijn. Is dat zo ?

Zo ja, mag je nog het volgende doen om de resten van de besmetting op te ruimen :

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleanerâ€.  Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register†en klik op ‘Scan naar problemenâ€. Als er fouten gevonden worden klik je op â€Herstel geselecteerde problemen†en â€OKâ€. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JAâ€. Kies dan “Herstel alle geselecteerde foutenâ€. Sluit hierna CCleaner terug af.

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u11 naar je Bureaublad

Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!

[*]Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.

[*]Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.

[*]Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.

[*]Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.

[*]Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.

[*]Dubbelklik vervolgens op jre-6u11-windows-i586-p.s.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via  Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

That's it !

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmm... eindelijk nog altijd hetzelfde probleem maar ik snap iets niet

ik heb al een JaVa product. Dat is Java 6 Update 11. Moet ik die verwijderen of niet? (de uitleg is voor Windows XP)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waar zie je die Java 6 update 11, want in je logjes staat Java 6 update 7 ??? Kijk eens bij Configuratiescherm -> Software voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  Citaat

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Dan zal het nu de juiste versie zijn ... en is de update van JAVA opgelost. Is ook de rest uitgevoerd ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja, maar het is nog altijd hetzelfde :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

OK, dan is het zeker niet door malware dat er problemen veroorzaakt worden. Heb je deze Norton op CD aangeschaft of gewoon gedownload ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Op CD

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verwijder dan de huidige Norton Antivirus met de speciale Removal Tool van Norton ... en doe dan een volledig nieuwe installatie van op de CD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

OK doe ik

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben de feesten aan het voorbereiden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Maakt niet uit  ;)

Sommige zetten een vraag neer en reageren nooit meer of een oplossing gelukt is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik denk dat het anders ligt. Ik heb hier de versie nog eens bekeken en kreeg toen:

Norton Systemworks 2008 versie: 11.0.3. En daarvoor vind ik geen removal tool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Misschien helpt dit, dit verwijderd alle 2008 producten:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/norton2008.nsf/docid/2007082908475279?Open

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb de link van fredpascal geprobeerd, netjes de removal tool gebruikt en werkte. Startte mijn PC opnieuw op, installeerde toen de Norton Systemworks 2008 v 11.0.3, werkte ook. Heb hem geüpdate, en heeft nog altijd hetzelfde probleem.

Als je een screenshotje wil, vraag het dan even.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Yolanneke,

Het is een bekende fout bij Symantec/Norton. Ze hebben er zelfs een speciale topic aan voorbehouden op hun Nederlandse servicepagina's. Ga HIER eens kijken of dit je kan helpen. En zo niet, bellen naar Symantec/Norton Nederland voor telefonische bijstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt voor de hulp ik denk niet dat ik vandaag nog ga reageren op dit topic (ook op deze site). bijna nieuwjaar

GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST


Post Merge: januari 01, 2009, 01:17:56 pm

Heb dus de link geopend en alle stappen gedaan, maar de LiveUpdate zegt dat er geen updates zijn. en in de titel stond dat de virusbescherming en de inkomende firewall uitgeschakeld stonden, maar mijn spywarebescherming stond uit, niet mijn inkomende firewall. Mijn virusbescherming stond ook uit.

Als ik naar Symantec bel, kost dat dan meer dan een gewoon telefoongesprek? (even voor de duidelijkheid: ik woon in België :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

HIER vind je alle info over chatten of bellen met Norton/Symantec in België en Nederland.
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  Citaat

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Die chatlink staat alleen open op de uren dat hij beschikbaar is : tussen 9 en 17 uur dus op alle werkdagen. Buiten deze uren kan je hem niet aanklikken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt ik laat je wat weten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Play_Gangsta

ik denk dat ik weet waarom... dit had ik namelijk ook je moet iets bij gebruiker account weg vinken of aanvinken dan zou hij het weer moeten doen na opnieuw opstarten etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

En wat moet ik dan aanvinken of uitvinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Play_Gangsta

Ik zal ff kijken je hebt windows vista toch?


Post Merge: januari 07, 2009, 03:20:18 pm

Ga naar > Start > Configuraties Scherm > Klassieke Weergave > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer In- of uitschakelen > vink dat ene aan. Alleen als hij niet aangevinkt is natuurlijk... Bij mij heeft dat gewerkt. :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Titel: Waarom hoor ik geen geluid meer op mijn iPhone? iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone. Ik hoor geen geluid meer! Geen muziek, geen meldingen, helemaal niks. Ik heb al geprobeerd om het volume harder te zetten en zelfs op stil gezet en weer terug. Iemand ideeën? ExpertJan: Hey iRonnie! Dat is echt vervelend. Laat me je een paar dingen uitleggen die je kunt controleren. Geluidstand: Allereerst, kijk of je iPhone op ‘stil’ staat. De knop aan de zijkant van je telefoon kan per ongeluk omgezet zijn. Je zou een oranje streepje moeten zien als hij op stil staat. Instellingen Controle: Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Geluiden en Haptiek’. Zorg dat de schuifregelaar voor ‘Beltonen en waarschuwingen’ goed omhoog staat. Herstart je iPhone: Soms lost een simpele herstart dingen op. Houd de zijknop ingedrukt en schuif om je telefoon uit te zetten. Zet hem daarna weer aan. Bluetooth: Als je een keer een Bluetooth-apparaat hebt gekoppeld (zoals oordopjes of een speaker), kan je geluid daarheen gaan. Zorg dat Bluetooth uitstaat of verbindt met een ander apparaat. Software-update: Controleer of je de nieuwste software hebt. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Software-update’. Soms kunnen bugs ervoor zorgen dat geluid wegvalt. Als niks werkt, kan het handig zijn om de Apple Support te bellen of langs te gaan bij een Apple Store. Laat me weten hoe het gaat! AppleEva: Thanks, Jan! Ik had hetzelfde probleem laatst. Het bleek dat ik mijn Bluetooth nog aanhad, en dat ik mijn oordopjes niet eens opgemerkt had! Muisje123: Hmm, goede tip over die geluidsinstellingen. Heb je ook al geprobeerd om je iPhone gewoon even dood te maken en weer aan? Soms helpt dat echt! Johan84: Ja, dat is idd een goed idee, Muisje123. In mijn geval was het gewoon een software-foutje en na herstarten deed ie het weer. Super frustrerend, maar soms zijn die kleine dingetjes de oplossing. iRonnie: Aha, ik ga het proberen! Bedankt iedereen. Die Bluetooth-check had ik nog niet gedaan. Fingers crossed! SophieW: Als het na alles nog steeds niet werkt, zou ik inderdaad naar de winkel gaan. Vriendin van me had ook zo’n probleem en haar speaker was kapot. KleinRood: Ik had vergelijkbaar met meldingen. Ik ontdekte dat ik ‘Niet Storen’ per ongeluk had aangezet. Misschien dat dat bij jou ook het geval is? Johan84: @KleinRood, oh ja, dat vergeten mensen vaak! Goeie tip! Maar dat is alleen voor meldingen toch? Vraag me af of dat echt geluid kan uitschakelen. ExpertJan: Ja, ‘Niet Storen’ schakelt de meldingen uit, maar als je een belletje of iets anders verwacht, kan het lijken alsof er geen geluid is. Goed dat je dat opmerkt, KleinRood! iRonnie: Ik ga alles checken, dank jullie! Hopelijk lukt het. Ik laat een update weten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe kan ik RTL XL kijken vanuit het buitenland? Gebruiker: Jan123 Hey allemaal! Ik zit momenteel in Spanje en ik zou graag RTL XL willen kijken, maar ik kan niet inloggen. Weet iemand hoe ik dat kan fixen? Alvast bedankt! Expert: StreamingGuru88 Hey Jan123! Goede vraag! Het is een beetje een gekke situatie met RTL XL als je buiten Nederland bent, maar er zijn manieren om het alsnog te kijken. RTL XL is namelijk geconfigureerd om alleen in Nederland toegang te geven tot hun content. Dat is de reden waarom je nu niet kunt inloggen. Hier zijn een paar manieren om RTL XL te kijken vanuit het buitenland: VPN (Virtueel Privé Netwerk): Dit is de meest populaire manier. Een VPN verandert je IP-adres naar dat van Nederland, zodat RTL XL denkt dat je daar bent. Er zijn veel goede VPN-diensten zoals NordVPN, ExpressVPN en CyberGhost. Je installeert gewoon de VPN-app op je apparaat, selecteert een server in Nederland en voilà, je zou in kunnen loggen op RTL XL! Smart DNS: Dit is een beetje technischer maar ook effectief. Een Smart DNS omzeilt geografische blokkades zonder dat je je internetverbinding hoeft te versleutelen. Je past simpelweg je DNS-instellingen aan. Providers zoals Unlocator en Smart DNS Proxy kunnen hierbij helpen. Browserextensies: Sommige extensies voor je browser kunnen ook helpen, zoals Hola of ZenMate. Deze werken meestal goed, maar ze zijn niet altijd zo betrouwbaar als een VPN, en je moet goed opletten dat je je privacy niet in gevaar brengt. Voorbeeld: Stel je voor dat je een VPN hebt geïnstalleerd. Je opent de app, kiest een server in Nederland en gaat naar de RTL XL website. Je logt in met je account, en hoppa! Je kunt weer genieten van al je favoriete programma’s. Een paar tips: Zorg ervoor dat je een goede internetverbinding hebt; anders kunnen streamings onderbroken worden. Let op de voorwaarden van de VPN-service, sommige kunnen je internet trager maken. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het me weten als je vragen hebt! Gebruiker: Lisa_van_Lienden Dank je voor de uitleg! Gebruik jij zelf ook een VPN? Werkt het echt goed? Expert: StreamingGuru88 Ja, ik gebruik zelf ook een VPN! Het werkt echt prima voor streaming. Je moet wel even kijken welke VPN het beste voor jou is, maar over het algemeen, als je kiest voor een gerenommeerde provider, heb je weinig tot geen problemen. Gebruiker: MaartenT Ik heb een keer een Smart DNS geprobeerd, maar dat werkte bij mij niet zo goed… misschien deed ik iets verkeerd? Gebruiker: Lisa_van_Lienden Ja, dat kan. Ze zijn soms een beetje tricky om in te stellen. Heb je hun stapsgewijze handleiding gevolgd? Gebruiker: MaartenT Nee, dat niet… Had ik misschien moeten doen. Ik probeer het nog eens! Gebruiker: EmmaB Ik gebruik nu al een tijdje ExpressVPN en het werkt echt super, zelfs met Netflix in andere landen. Aanrader! Gebruiker: RoyM Wat is het verschil tussen een VPN en een Smart DNS eigenlijk? Expert: StreamingGuru88 Goede vraag, RoyM! VPN versleutelt je hele internetverbinding, wat je privacy bevordert, maar het kan je internet wel iets trager maken. Smart DNS verandert alleen je DNS-instellingen om geoblocking te omzeilen zonder versleuteling. Dit kan sneller zijn, maar je bent dan minder beschermd qua privacy. Dus kies wat het beste bij je past! Gebruiker: SandraK Ik vind het altijd zo’n gedoe met al die instellingen! Waarom is het zo moeilijk om Nederlandse zenders vanuit het buitenland te kijken? Gebruiker: BasO Ja, echt frustrerend! Maar komt omdat de zenders rechten hebben voor hun content. Die gelden meestal per land. Gebruiker: Jan123 Super bedankt voor alle tips, iedereen! Ik ga eens kijken naar die VPN. Fingers crossed dat het werkt! Gebruiker: StreamingGuru88 Succes Jan123! Laat weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom is mijn bestand onvolledig en hoe los ik dat op? DennisRar: Hey allemaal, ik heb een probleem. Ik probeer een bestand te openen dat ik heb gedownload, maar het lijkt onvolledig te zijn. Het laad niet goed en ik krijg een foutmelding. Iemand een idee waarom dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen? Dank alvast! ExpertKees: Hoi Dennis, dat is echt vervelend! Bestanden kunnen om verschillende redenen onvolledig zijn. Hier zijn een paar dingen om te checken: Onderbroken download: Soms gaat er van alles mis tijdens het downloaden. Als je internetverbinding wegvalt of traag is, kan het bestand niet helemaal binnenkomen. Probeer het bestand opnieuw te downloaden en kijk of dat helpt. Bestandstype: Ook belangrijk om te checken wat voor bestand je hebt. Sommige bestanden hebben speciale programma’s nodig om ze te openen. Als het een .zip-bestand is, moet je het eerst uitpakken. Probeer dat eens. Corrupt bestand: Het kan ook zijn dat het bestand beschadigd is. Dat gebeurt soms als de site waar je het vandaan hebt niet betrouwbaar is. In dat geval zou je het bestand van een andere bron kunnen proberen of kijken of er een andere versie beschikbaar is. Software-updates: Zorg ervoor dat je de laatste versie hebt van het programma dat je gebruikt om het bestand te openen. Soms geven oudere versies problemen. Als je deze dingen probeert en het nog steeds niet werkt, laat het me weten! Dan kunnen we verder kijken. Succes! MariekeZ: Hey DennisRar, ik had ook zoiets! Een keer een film gedownload maar die deed ook niks. Het was gewoon een slechte download. Ik heb het opnieuw gedaan en toen was het prima. Dus je hebt kans dat het dat is! JohanT: Goede tips, Kees! Maar ik vraag me af hoe je precies kunt zien of een bestand corrupt is. Is daar iets specifieks waar je op moet letten? ExpertKees: Goede vraag, Johan! Kijk naar de bestandsgrootte. Als die veel kleiner is dan je verwacht (bijvoorbeeld een hele film die maar een paar MB is), is dat een waarschuwing. Ook als je het bestand probeert te openen en het gewoon niet reageert of een foutmelding geeft van ‘bestand is beschadigd’, dan klopt er meestal iets niet mee. AnjaDL: Ik heb laatst een bestand gedownload dat er helemaal niet uitzag zoals het zou moeten. Wat bleek? Het was gewoon een pictogram dat niet overeenkwam met het bestandstype. Dat was echt verwarrend! Dus dat zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, Dennis. DennisRar: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga het opnieuw downloaden en kijken wat er gebeurt. KleinKees: Ik heb ook even gekeken en ik zag dat als je downloadt van een shady site, dat je beter op een bekende site kunt kijken. Veiligheid voorop! SophieD: Heb je al een upgrade gedaan van je software, Dennis? Dat kan ook een reden zijn hoor. Soms is je software gewoon niet up-to-date en daardoor kunnen bestanden niet goed geopend worden. ExpertKees: Zeker, Sophie! Dat is een belangrijke! Het is altijd goed om je programma’s bij te houden. Mocht je nog vragen hebben, Dennis, laat maar weten! JohanT: Ik hoop dat het je lukt, Dennis! Laat ons weten of het gelukt is, zou leuk zijn om te horen. DennisRar: Ik laat het zeker weten! Bedankt voor de hulp, iedereen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Edward69 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...