Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Norton Antivirus 2009 probleem


Valcorb
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je hebt het programma HiJackThis normaal op je bureaublad staan, neem ik aan. Want je hebt het vroeger ook al gebruikt. En zo niet, doe je dit :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht of via Rapidshare.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 102
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima werk ... logje is helemaal netjes. Nu zouden ook alle problemen van de baan moeten zijn. Is dat zo ?

Zo ja, mag je nog het volgende doen om de resten van de besmetting op te ruimen :

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleanerâ€.  Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register†en klik op ‘Scan naar problemenâ€. Als er fouten gevonden worden klik je op â€Herstel geselecteerde problemen†en â€OKâ€. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JAâ€. Kies dan “Herstel alle geselecteerde foutenâ€. Sluit hierna CCleaner terug af.

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u11 naar je Bureaublad

Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!

[*]Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.

[*]Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.

[*]Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.

[*]Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.

[*]Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.

[*]Dubbelklik vervolgens op jre-6u11-windows-i586-p.s.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via  Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

That's it !

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmm... eindelijk nog altijd hetzelfde probleem maar ik snap iets niet

ik heb al een JaVa product. Dat is Java 6 Update 11. Moet ik die verwijderen of niet? (de uitleg is voor Windows XP)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waar zie je die Java 6 update 11, want in je logjes staat Java 6 update 7 ??? Kijk eens bij Configuratiescherm -> Software voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Toen ik die Java gedownload heb (die ene van de link), kwam er op te staan Update 11 ervoor was het Update 7

Dan zal het nu de juiste versie zijn ... en is de update van JAVA opgelost. Is ook de rest uitgevoerd ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja, maar het is nog altijd hetzelfde :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

OK, dan is het zeker niet door malware dat er problemen veroorzaakt worden. Heb je deze Norton op CD aangeschaft of gewoon gedownload ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Op CD

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verwijder dan de huidige Norton Antivirus met de speciale Removal Tool van Norton ... en doe dan een volledig nieuwe installatie van op de CD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

OK doe ik

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben de feesten aan het voorbereiden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Maakt niet uit  ;)

Sommige zetten een vraag neer en reageren nooit meer of een oplossing gelukt is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik denk dat het anders ligt. Ik heb hier de versie nog eens bekeken en kreeg toen:

Norton Systemworks 2008 versie: 11.0.3. En daarvoor vind ik geen removal tool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Misschien helpt dit, dit verwijderd alle 2008 producten:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/norton2008.nsf/docid/2007082908475279?Open

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb de link van fredpascal geprobeerd, netjes de removal tool gebruikt en werkte. Startte mijn PC opnieuw op, installeerde toen de Norton Systemworks 2008 v 11.0.3, werkte ook. Heb hem geüpdate, en heeft nog altijd hetzelfde probleem.

Als je een screenshotje wil, vraag het dan even.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Yolanneke,

Het is een bekende fout bij Symantec/Norton. Ze hebben er zelfs een speciale topic aan voorbehouden op hun Nederlandse servicepagina's. Ga HIER eens kijken of dit je kan helpen. En zo niet, bellen naar Symantec/Norton Nederland voor telefonische bijstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt voor de hulp ik denk niet dat ik vandaag nog ga reageren op dit topic (ook op deze site). bijna nieuwjaar

GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST


Post Merge: januari 01, 2009, 01:17:56 pm

Heb dus de link geopend en alle stappen gedaan, maar de LiveUpdate zegt dat er geen updates zijn. en in de titel stond dat de virusbescherming en de inkomende firewall uitgeschakeld stonden, maar mijn spywarebescherming stond uit, niet mijn inkomende firewall. Mijn virusbescherming stond ook uit.

Als ik naar Symantec bel, kost dat dan meer dan een gewoon telefoongesprek? (even voor de duidelijkheid: ik woon in België :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

HIER vind je alle info over chatten of bellen met Norton/Symantec in België en Nederland.
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb wel interesse in het gratis chatten want bellen vind ik nogal duur. Maar ik zie nergens een chatlink ofsow?

Die chatlink staat alleen open op de uren dat hij beschikbaar is : tussen 9 en 17 uur dus op alle werkdagen. Buiten deze uren kan je hem niet aanklikken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

oke bedankt ik laat je wat weten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Play_Gangsta

ik denk dat ik weet waarom... dit had ik namelijk ook je moet iets bij gebruiker account weg vinken of aanvinken dan zou hij het weer moeten doen na opnieuw opstarten etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

En wat moet ik dan aanvinken of uitvinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Play_Gangsta

Ik zal ff kijken je hebt windows vista toch?


Post Merge: januari 07, 2009, 03:20:18 pm

Ga naar > Start > Configuraties Scherm > Klassieke Weergave > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer In- of uitschakelen > vink dat ene aan. Alleen als hij niet aangevinkt is natuurlijk... Bij mij heeft dat gewerkt. :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: XRP Koers Voorlopig Stabiel, maar Wat Zegt de Kopersactiviteit? Gebruiker: CryptoFan88 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en ik volg de XRP koers nu een tijdje. Ik zie dat de koers redelijk stabiel is, maar ik hoor ook dingen over dat de kopersactiviteit een ander verhaal vertelt. Kan iemand uitleggen wat dat precies betekent? Expert: DeCryptoMeester Hey CryptoFan88! Welkom op het forum! Goed dat je deze vraag stelt, want het is een belangrijk onderwerp. Laten we het simpel houden. Wanneer we zeggen dat de XRP koers "stabiel" is, betekent dat eigenlijk dat deze niet veel fluctueert. Het lijkt alsof de prijs een beetje stilstaat. Dit kan een positief teken zijn, omdat het de stabiliteit van de munt toont. Maar het kan ook een teken zijn dat er niet veel interesse is onder kopers. Stel je voor dat je naar een concert gaat. Als de zaal vol zit (veel kopers), zie je dat er energie in de ruimte is. Maar als er maar een paar mensen zijn, is de sfeer anders, zelfs al is het concert ‘goed’ (de prijs blijft gelijk). Dus, als de kopersactiviteit laag is, betekent het dat ondanks de stabiele prijs, er niet veel vraag is. Kopers zijn misschien voorzichtig of wachten op betere voordelen. Dit kan leiden tot toekomstige koersschommelingen. Als er meer vraag komt, kan de prijs stijgen. Maar als die vraag wegvalt, kan de prijs ook weer dalen. Dus, het is een beetje een afwachtende situatie. Houd de nieuwsberichten en de ander kopers goed in de gaten! Gebruiker: Zeezucht Interessant! Dus het lijkt een beetje op een soort afwachting? Ik had geen idee dat stabiliteit soms ook een slecht teken kon zijn. Gebruiker: GeldWolf Ja, inderdaad! Het kan wel een teken zijn dat mensen niet vertrouwen hebben in een koersstijging. Ik verwacht dat als er meer helderheid is over de situatie van XRP, er meer mensen willen kopen. Gebruiker: CryptoLover23 Ik begreep eerst niet helemaal wat je bedoelde met die voorbeelden. Thanks, DeCryptoMeester! Maar hoe weet je of er een stijging of daling gaat komen? Wat moet ik in de gaten houden? Expert: DeCryptoMeester Goede vraag, CryptoLover23! Kijk vooral naar nieuws over XRP, ontwikkelingen in de crypto-markt en ook naar wat grote investeerders doen. Vaak hebben hun beslissingen invloed op de koers. Gebruiker: XRPfan! Ja, en vergeet ook niet social media! Soms zeggen influencers dat ze in bepaalde munten gaan investeren, en dat kan ook de kopersactiviteit beïnvloeden! Ik heb het al een paar keer gezien bij andere cryptos. Gebruiker: Tessa_96 Ik ben ook benieuwd naar de toekomstige ontwikkelingen van XRP. Is er iets gaande wat je aanraadt om te volgen? Expert: DeCryptoMeester Zeker, Tessa_96! De rechtszaken rond XRP zijn een belangrijk onderwerp. Dat kan de koers stevig beïnvloeden. Volg daar updates over en hou ook de bredere markt in de gaten! Gebruiker: RobertaCrypto Bedankt allemaal! Dit helpt echt. Ik ben nog niet zo bekend met deze dingen. Het lijkt allemaal zo ingewikkeld haha! Gebruiker: GeldWolf Maak je geen zorgen, RobertaCrypto! Iedereen begint ergens. Gewoon blijven lezen en vragen stellen! Gebruiker: CryptoFan88 Thanks iedereen! Deze discussie heeft me echt geholpen om XRP beter te begrijpen. Laten we hopen op een positieve ontwikkeling! Gebruiker: Zeezucht Zeker weten! Hou die ogen open! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie in het subforum "Downloaden via alle overige methoden" Onderwerp: Wat zijn de beste gratis alternatieven voor RapidShare? RetroDL: Hey allemaal! Ik vroeg me af of iemand weet wat de beste gratis alternatieven zijn voor RapidShare. Ik heb vaak problemen met die snelheidsbeperkingen en wachtzaken. Hebben jullie tips voor goede sites waar ik makkelijk en snel kan downloaden? Alvast bedankt! ExpertUser123: Hoi RetroDL! Goede vraag! Er zijn best wel wat alternatieven voor RapidShare die je kunt uitproberen. Hier zijn een paar populaire en gratis opties: Mega.nz: Deze site biedt een flinke hoeveelheid opslagruimte en je krijgt meestal ook goede download snelheden. Je moet wel even een account aanmaken, maar dat is gratis en snel. Google Drive: Niet alleen handig voor opslag, maar je kunt er ook best veel bestanden mee delen. Het fijne is dat de meeste mensen wel een Google-account hebben, dus die kunnen makkelijk bestanden met je delen. MediaFire: Dit is een andere populaire site waar je ook makkelijk bestanden kunt uploaden en delen. De gratis versie heeft wel wat advertenties, maar het is een gebruiksvriendelijke site! Zippyshare: Dit is een volledig gratis uploadservice zonder registratie. De download snelheid is meestal prima, en je kunt bestanden tot 500 MB per keer uploaden. Erg handig dus! Het is wel goed om te onthouden dat sommige van deze services een maximale grootte hebben voor bestanden die je kunt uploaden. En er zijn soms ook limieten aan hoe vaak je iets kunt downloaden zonder te wachten (bijvoorbeeld na een paar downloads). Maar in de meeste gevallen, vind ik ze zeker het proberen waard! Als je nog meer specifieke dingen zoekt (zoals specifieke bestandstypen of zo), laat het even weten! DannyMIRC: Thanks voor de tips, ExpertUser123! Zippyshare gebruik ik al een tijdje en dat werkt best goed voor mij. Maar wil binnenkort ook Mega.nz proberen. Heeft iemand ervaring met de app van Mega? SuperFreak: Ja, die app van Mega is top! Ik gebruik het op mijn telefoon en dat is echt handig. Je kunt bestanden onderweg downloaden zonder problemen. En je hebt je bestanden altijd bij de hand, dat is fijn. RetroDL: Dat klinkt goed! Ik heb ook gehoord dat je bij Mega een flinke hoeveelheid gratis ruimte krijgt. Hoeveel was dat ook alweer? ExpertUser123: Je krijgt maar liefst 20 GB gratis bij Mega als je je aanmeldt! En als je vrienden uitnodigt, kun je daar nog meer bij krijgen. Maar even in de gaten houden dat je geen account kwijtraakt, want als je te lang niet inlogt, kan je ruimte verdwijnen. JoeyTheDownloader: Een andere tip: kijk ook eens naar WeTransfer! Je kunt zonder aanmelden files tot 2 GB sturen. Perfect als je iets snel wilt delen. Ik gebruik het ook vaak! FreddyB: Ja, WeTransfer is handig voor tijdelijke bestanden! Maar ik vind de toestanden van de andere opties fijner als ik meer bestanden bij elkaar wil houden. Gewoon creëren en herinneren, je weet wel. Gigi69: Ik heb ook goede ervaringen met MediaFire. Alleen een beetje jammer van de ads, maar als je dat eruit kunt negeren, is het een prima keuze! Zanex: Haha, ik heb toen ik begonnen met downloaden ook snel via RapidShare geopperd. Waarom is dat eigenlijk zo populair? De snelheid echt kan soms zo traag zijn, of is het gewoon nostalgie? Taskmaster: Nostalgie zeker! Maar de tijden zijn veranderd. Nu zijn er zoveel goede en snelle opties. Belangrijk is dat je iets kiest dat past bij wat jij nodig hebt. Het is goed dat we nu meer keuze hebben! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Welke VPN is de beste keuze voor mijn smart TV? Gebruiker: John123 Hey allemaal! Ik heb een smart TV en wil graag een VPN gebruiken om meer series te kijken. Maar welke is eigenlijk de beste keuze voor zo’n TV? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand tips? Expert: TechGuru99 Hey John123! Goede vraag, en echt super dat je een VPN overweegt! Het is belangrijk om te weten dat een VPN (Virtual Private Network) je kan helpen om content te bekijken die anders niet beschikbaar is in jouw regio. Hier zijn een paar dingen om in gedachten te houden bij je keuze: Compatibiliteit: Zorg ervoor dat de VPN werkt op je smart TV. Sommige VPN’s hebben apps voor specifieke smart TV-merken, terwijl andere misschien een setup via je router vereisen. Snelheid: Kijk voor een VPN die snel genoeg is. Je wilt geen traag internet tijdens het streamen. Populaire opties zoals ExpressVPN en NordVPN staan bekend om hun snelle servers. Beveiliging: Goede encryptie is van belang, zodat je gegevens veilig blijven. Zoek naar een VPN met sterke protocollen en geen logs. Ondersteuning: Klantenservice is belangrijk! Als je problemen hebt, wil je snel hulp kunnen krijgen. Zoek naar VPN’s met 24/7 ondersteuning. Prijs: Kijk naar de prijs en eventueel beschikbare kortingen. Soms bieden ze een geld-terug-garantie, zodat je het risico kunt minimaliseren. Dus, populaire opties zijn vaak ExpressVPN, NordVPN en Surfshark. Ze zijn allemaal gebruikersvriendelijk en hebben goede recensies voor smart TV’s. Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker: LisaFer Super handig advies, TechGuru99! Ik heb ook een smart TV en dacht dat VPN alleen voor computers was. Grotendeels een nieuwe wereld voor me! Wat is het verschil tussen al die VPN’s qua prijs? Gebruiker: TechGuru99 Hey LisaFer, goeie vraag! De prijzen hangen vaak af van hoe lang je je abonneert. Meestal is het goedkoper als je voor een jaar of langer gaat. ExpressVPN kost bijvoorbeeld rond de 12 euro per maand als je maandelijks betaalt, maar als je voor een jaar gaat, krijg je vaak korting. NordVPN is meestal iets goedkoper en biedt ook goede deals. Gebruiker: Mike88 Ik gebruik NordVPN en ben er super blij mee! Het werkt makkelijk op mijn Samsung TV. Je moet wel even de stappen volgen om het in te stellen, maar het is het waard. Gebruiker: SarahK Bedankt voor de tip, Mike88! Ik hoorde dat sommige VPN’s je IP-adres kunnen lekken, klopt dat? Is NordVPN daarom veilig? Expert: TechGuru99 Goed dat je dat aanhaalt, SarahK! Een goed VPN zou geen IP-lekken moeten hebben. NordVPN heeft prima beveiliging en trials waarbij ze dat getest hebben. Je kunt ook altijd zelf een leak test doen online als je twijfels hebt. Gebruiker: Rob56 Ik heb net ExpressVPN geprobeerd op mijn smart TV, maar het is een beetje prijzig. Merk je echt het verschil met goedkopere opties? Gebruiker: AnnaW Ja, Rob56! Mijn vriend heeft Surfshark geprobeerd en het werkt ook soepel, maar ik merk soms een vertraging. Voor gemiddeld gebruik is het prima. Maar voor echt fanatiek streamen, denk ik dat ExpressVPN het beste is! Gebruiker: TommyB Denk er ook aan dat sommige streamingplatforms VPN’s blokkeren, zoals Netflix. Iemand problemen hiermee gehad? Gebruiker: LisaFer Ja TommyB, ik had dat bij Netflix! Maar met NordVPN kon ik het weer fixen door van server te wisselen. Dus als je dat hebt, probeer gewoon een andere server! Gebruiker: John123 Bedankt voor al jullie tips! Het lijkt erop dat ik voor NordVPN ga testen. Ik hoop dat het goed werkt, anders ga ik voor ExpressVPN! Gebruiker: TechGuru99 Graag gedaan, John123! Laat ons weten hoe het gaat! Veel kijkplezier! Dit was een leuke en leerzame discussie! Bedankt voor al jullie inbreng, en als je nog vragen hebt, laat het vooral weten! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Edward69 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...