Spring naar bijdragen

Toetsenbord en Muis


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo iedereen,

Ik heb graag jullie advies nodig over een toetsenbord en muis die ik wil aanschaffen. Het gaat om de Logitech G9 en de Logitech G15.

Is dit een goed toetsenbord en muis om mee te gamen en hoe lang kan je het ermee volhouden. En waar kan je ze het beste aanschaffen voor een goede/lage prijs. Waar je zeker van kwaliteit bent.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb er weinig ervaring mee maar in game center in de buurt hebben ze g9 en zijn zeer goed liggen fijn in de hand en lekker snel en soepel wel een - puntje is dat usb poortje van je computer kost :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb 8 USB poorten in mijn PC en als ik de toetsenbord en muis erin doe hou ik er nog 6 over. En ik heb er nu nog 3 over die ik nog niet gebruik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33