Spring naar bijdragen

Toetsenbord en Muis


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo iedereen,

Ik heb graag jullie advies nodig over een toetsenbord en muis die ik wil aanschaffen. Het gaat om de Logitech G9 en de Logitech G15.

Is dit een goed toetsenbord en muis om mee te gamen en hoe lang kan je het ermee volhouden. En waar kan je ze het beste aanschaffen voor een goede/lage prijs. Waar je zeker van kwaliteit bent.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb er weinig ervaring mee maar in game center in de buurt hebben ze g9 en zijn zeer goed liggen fijn in de hand en lekker snel en soepel wel een - puntje is dat usb poortje van je computer kost :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb 8 USB poorten in mijn PC en als ik de toetsenbord en muis erin doe hou ik er nog 6 over. En ik heb er nu nog 3 over die ik nog niet gebruik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Njaaa... reviews op alternate of enig andere online winkel site zijn niet betrouwbaar door een verschijnsel wat cognitieve dissonantie heet en onkunde komt er ook bij kijken. Reviews van tweakers.net en hardware.info zijn veel betrouwbaarder.

Het toetsenbord is prima, er zijn helaas niet veel geweldige game-boards op de markt. Wellicht kun je eens naar de Logitech G11 kijken voor vergelijking.

Qua muizen zit het verdraaid lastig. Het ligt eraan wat je prettig in de hand vindt liggen. Ik raad je aan de Best Buy Guide van september te bekijken, ik heb daar heel veel ingezet.

O ja, gamemuizen en toetsenborden zijn bijna altijd gedraad. Als ze namelijk draadloos zijn, verlies je veel tijd met het verzenden en ontvangen van het signaal, maar onnauwkeurigheden en plotselinge muisbewegingen kunnen ook optreden. Vandaar dat je dus beter gedrade componenten kunt kopen mocht je willen gamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik zat net even in de Beste Buy Guide van September te kijken en daar zag ik als muis de Logitech G5 instaan wat is dan het verschil met de Logitech G9?

En waar kan je muizen en toetsenborden voor een goede prijs aanschaffen? Ik dacht zelf aan de Informatique.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En waar kan je muizen en toetsenborden voor een goede prijs aanschaffen? Ik dacht zelf aan de Informatique.

Verschillende webwinkels, kijk even op www.tweakers.net en zoek dan bij pricewatch je product op, dan zie je waar je die het goedkoopst kan kopen (meestal met verzendkosten er al bij gerekend)..

Ik zat net even in de Beste Buy Guide van September te kijken en daar zag ik als muis de Logitech G5 instaan wat is dan het verschil met de Logitech G9?

Dit zijn de nieuwe mogelijkheden/verbeteringen van de G9

* Verwisselbare covers

* Onboard geheugen voor het opslaan van profielen

* MicroGearâ„¢-precisiescrollwiel

* On the fly tussen 200 dpi en 3200 dpi wisselen

* De muis tot 28g met 4 gewichtjes zwaarder te maken

* Polytetrafluoroethyleen voetjes

* LED-display met aanpasbare kleur

* Meer coverstijlen te koop

* Nieuw uiterlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Muizen zijn inderdaad vaak goedkoop bij informatique, maar kijk ook eens op www.muizenshop.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb net even op www.muizenshop.nl en met mijn 1e indruk vond ik het niet een betrouwbare site. Een reden hiervoor is dat ik de site niet professioneel vind en dus ook niet kan vertrouwen of ik het product bestel en wel binnenkrijg.

Ten tweede de Logitech G9 (muis) en de Logitech G15 (toetsenbord) zijn bij de Informatique goedkoper en daar kan ik er van uitgaan dat het ook betrouwbaar is, omdat zijn winkels (vestigingen) hebben met een goede professionele website.

Dus als ik ze ga aanschaffen ga ik toch liever naar de Informatique, omdat het daar goedkoper is. En dan weet ik ook dat het echt kwaliteit is.

Edit: Ik keek net op www.azerty.nl en zag daar dat de muis en toetsenbord goedkoper was dan bij de Informatique

Azerty: Muis: €40,94 inclusief BTW

  Toetsenbord: €72,20 inclusief BTW

Informatique: Muis: €50,00 inclusief BTW

  Toetsenbord: €83,00 inclusief BTW

Hierbij wil ik dus graag weten of Azerty betrouwbaar is en je van kwaliteit verzekerd bent.

Ik weet het, het is een heel verhaal, maar ik wil wel zeker van mijn zaak zijn dat ik een goed/mooi product heb aangeschaft waar ik lang mee kan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wat muizenshop betreft weet ik niet of het betrouwbaar is maar met Azerty kan ik je wel volledige zekerheid geven.

Dat is echt een betrouwbare site en heel veel forum leden hebben daar al bij besteld(en het is binnengekomen(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 989

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Alsjeblieft, genoeg beoordelingen. Het is zeker een betrouwbare site. Informatique is juist slechter beoordeeld, maar het scheelt niet veel. Je moet niet op het uiterlijk afgaan. Alternate ziet er bijvoorbeeld gelikt uit, maar ze zijn ook veel te duur. En laten we wel zijn, de kwaliteit van het product is hetzelfde, want je koopt hetzelfde ding. Ook vestigingen zeggen helemaal niets, meestal staan er dan onkundige, goedkope krachten in die je echt niets kunnen vertellen. Lees de Mystery Shopper maar eens, staat in het HWI magazine. Het is af en toe zelfs zo erg dat de winkelhouders je niet eens iets kunnen vertellen over de hardware, omdat het toch maar een winkel is en ze alleen maar willen verkopen, onafhankelijk van wat het ook is.

Niet dat ik Informatique slecht vind, maar de argumenten die je geeft zijn geen van alle waar.

O, even op je edit: ik heb 3 keer bij Azerty besteld en het is een perfecte service. Je krijgt direct de factuur online te zien, je kunt zelf beslissen wanneer je betaalt, er is te zien of de producten al bij azerty binnen zijn en zo ja welke en nadat de bestelling is verzonden heb je altijd de garantie online staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Tom, nog een vraagje heb je zelf een keer bij Muizenshop besteld en heb je het dan ook binnen gekregen? Het liefst bestel ik bij Azerty, omdat het daar het goedkoopst is, dat is namelijk de reden, waarom ik niet bij Muizenshop ga bestellen. Maar ik wou er een paar dingen over weten, dat ik het misschien ook aan kennissen en familie kan aanbevelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb nooit bij muizenshop besteld, maar als je nou gewoon die bron even doorleest die ik je in de vorige post gaf... Het lijkt me toch duidelijk dat Assyrian het ook niet weet, dat zegt ie zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...