Spring naar bijdragen

downloaden lukt niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het lukt me niet om te downloaden er staat van error occurred!  Unable to logon server response "400dr4.euronet:"  your host connection limit reached en die downloads doen het ook niet er staat 1.6kb/s maar ik snap het niet is ook eerste keer dat ik iets download met newsleecher wie kan mij helpen? misschien heb ik wat fout gedaan bij manager servers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

van welke provider maak je gebruik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja ik zo'n soort van handleiding gevolgd van een site had je filmpjes en bij downloaden van newsleecher zeiden ze dat je news.orange.nl moet doen maar ik had daar al mijn twijvels over maar mijn provider is caiway


Post Merge: december 31, 2008, 04:22:40 pm

ik heb nu dit gevonden op een site:

server: news.caiway.nl/news.kabelfoon.nl/news.caiw.nl (alle drie verbinden voor 12 verbindingen!!!)

gebruikersnaam: %gebruikersnaam%@caiway.nl

wachtwoord: *********

maar dan moet ik zelf een gebruikersnaam aanmaken toch? en zoja waar kan ik dat doen?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

FAQ Caiway:

Wat is het adres van de newsserver van CAIWAY?

U gebruikt de CAIWAY newsserver op news.caiway.nl

meer info, en miss staat je vraag hier:

http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/vraagenantwoord/internet/caiwaynews/#vraag1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja oke dankje maar dan heb ik nog een vraag want ik hoef me niet in te loggen op een e-mail van caiway om verbinding te krijgen en het is zo dat mijn provider caiway is maar dat mijn e-mail van planet internet is.


Post Merge: december 31, 2008, 04:59:55 pm

snap er niks meer van heb zo'n brief erbij gepakt met gegevens ik vul die gegevens in en dan geeft hij nu een error van:

ik weet zeker dat het nu licht aan mijn e-mail want als ik het zonder e-mail invul geeft hij geen foutmelding maar doet hij steeds switchen tussen idle (transfers scanned) en downloading article (01/93)

maarja dat gaat met 3.6kb/s dat hoort natuurlijk niet.

en als ik een e-mail invul krijg ik als foutmelding: connect error "502 neoroman.nntp.kabelfoon.nl: Access denied to your node - news@caiway.nl"


Post Merge: december 31, 2008, 06:34:31 pm

denk dat ik het al weet je moet caiway news+ hebben wil je met nieuwsgroepen kunnen downloaden en dat heb ik niet dus helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...