Spring naar bijdragen

download alleen maar lege txt.files


Gast elvis68

Aanbevolen reactie

ik download met grabit alleen maar txt files, ik heb dit al eerder gevraagd maar ze zeiden dat het aan me instellingen lag bij preferences, ik heb dit daarna bij andere mensen nagevraagd en precies dezelfde preferences gedaan en hij werkt nog steeds niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

het ligt niet aan je grabit preff,maar aan je virus scanner die houdt nl het decoderen van de gedownloade rar en pars tegen het zijn meestal nl Yenc

gecodeerde rars.remedie is het Yenc decodeer programma downloaden,

of tijdens het downloaden je virusscanner uitzetten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Honing18

dank je wel, welke kan ik het beste nemen uit deze lijst en kun je ook met een paar woorden uitleggen hoe het ongeveer werkt. Heb er al 1 geprobeerd maar wordt er niet veel wijzer van.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...