Spring naar bijdragen

Windows blijft vast staan.


sanderth

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb dus een probleem.

Ik heb een windows thema ingesteld (Visuele Stijl) En nu blijft windows vast staan. Er komen geen pictogrammen of een taakbalk. Ik kan wel Taakbeheer opstarten en dus daarmee weer internet en andere dingen opstarten dus dat is geen probleem. Maar de pictogrammen en de taakbalk blijven verborgen.

Even een screen:htshhj.jpg

MVG,

Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

probeer eens: bestand----->nieuwe taak-------->Explorer.exe. Als het er nog nog niet tussen staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

probeer eens: bestand----->nieuwe taak-------->Explorer.exe. Als het er nog nog niet tussen staat.

Dan komt er: Windows kan bestand niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

En als je opstart, is het dan wel normaal? Ik heb laatst bij een 'klant' van me gehad dat bij het opstarten explorer.exe ook al niet werkte en het bestand ook niet gevonden kon worden. Ik heb uiteindelijk de hele computer opnieuw op moeten bouwen. Repareren lukte ook al niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

En als je opstart, is het dan wel normaal? Ik heb laatst bij een 'klant' van me gehad dat bij het opstarten explorer.exe ook al niet werkte en het bestand ook niet gevonden kon worden. Ik heb uiteindelijk de hele computer opnieuw op moeten bouwen. Repareren lukte ook al niet...

Als hij opnieuw opstart werkt het ook niet nee... Maar hoe maak ik een backup van allebei de harde schijven zonder dat ik een cd ofzoiets nodig heb?


Post Merge: januari 18, 2009, 10:28:13 am

Ik weet misschien eindelijk iets. Ik heb even wat verder gegoogled, en toen vond ik iemand met hetzelfde probleem. Die had de originele Uxtheme.dll van Windows XP (weet niet of het er toe doet maar windows xp PRO) SP3 er weer overheen gegooit. Dus nu zoek ik een originele Uxtheme.dll zodat ik explorer.exe kan openen netzoals bij hem/haar.

MVG,

Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heb die van mij voor je geüpload  ;) heb zelf een windows xp pro sp3

http://www.adrive.com/public/2b350c64b7b71481bdd548b2674b99a0dfef1e9dc04fa81857cebb1ebe22a0c7.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Erg bedankt voor de hulp en de moeite om hem te uploaden, maar ik weet niet hoe ik hem moet kopieren. Want het bestand is in gebruik, ik heb het al met replacer geprobeert maar die sluit ineens als ik het bestand dat ik moet overschrijven erin doe.

MVG,

Sander.


Post Merge: januari 18, 2009, 12:39:14 pm

Oké, het werkt nog niet... Blijkbaar mist explorer.exe want ik kan die ook niet vinden.

Zou iemand misschien daaraan kunnen komen?


Post Merge: januari 18, 2009, 04:10:54 pm

Opgelost! Explorer.exe van me broer zijn pc even gekopieert, werkt weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...