Spring naar bijdragen

wrong disc


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb de laaste tijd vaak dat na t branden(wat overigens goed word afgesloten)dat mn dvd speler aangeeft dat hij de gebrande dvd niet kan lezen..dan brand ik hem nog een keer en dan keest hij hem weer wel..het is al een paar keer gebeurd..wie o wie kan mij dit uitleggen en heeft er mss een oplossing voor? alvast bedankt!!  gegroet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb je al gekeken of de dvd die het in jou pc het niet het wel in een andere pc doen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hij leest de dvd dan niet op een normale dvd speler!op mn tv dus!  en ik brand al meer dan een jaar en tis nog nooit fout gegaan dus is beetje vreemd datie t nu ineens heeft..maar tis dus de ene keer wel en dan weer nie>>een beetje om en om..heel vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
Gast angel_creek

Zou het niet aan je dvd speler liggen? Speelt het andere films wel af? Misschien zou je is bij de winkel waar je het vandaan heb lang moeten gaan. Zelf denk ik dat het kappot is, maar je kan ook nog een andere dvd burner gebruiken (Dus software).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb je de firmware van je brander al geupdate ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

hij leest de dvd dan niet op een normale dvd speler!op mn tv dus!  en ik brand al meer dan een jaar en tis nog nooit fout gegaan dus is beetje vreemd datie t nu ineens heeft..maar tis dus de ene keer wel en dan weer nie>>een beetje om en om..heel vreemd

heb je het bestand wat je brandt wel omgezet in een video_TS bestand?

een .avi bestand leest een normaale dvd speler niet  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

heb je het bestand wat je brandt wel omgezet in een video_TS bestand?

een .avi bestand leest een normaale dvd speler niet  O0

ik heb de laaste tijd vaak dat na t branden(wat overigens goed word afgesloten)dat mn dvd speler aangeeft dat hij de gebrande dvd niet kan lezen..dan brand ik hem nog een keer en dan keest hij hem weer wel..het is al een paar keer gebeurd..wie o wie kan mij dit uitleggen en heeft er mss een oplossing voor? alvast bedankt!!   gegroet

Ik denk dat daar het probleem niet ligt, immers wanneer het een .avi bestand zou zijn werd deze door de speler nooit gelezen. Nu geeft de TS aan dat het de ene keer niet en de andere keer (na het opnieuw branden) wel gaat.

Firmware is een goede optie, maar een defecte brander kan ook.

Het is in ieder geval aan te raden om de lens van de dvd speler eens te reinigen met een speciale reinigings kit.

Probeer ook eens een gebrande dvd van iemand anders op je dvd speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...