Spring naar bijdragen

interne schijf formateren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo,

Wat is het windows command (van windows xp) dat de gehele harde schijf geformateerd wordt? (en dat dan alles weg is, dat heb ik nodig) Want ik kan het nergens vinden.

Mvg,

Bram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zou zeggen: start van cd af op en doe het daarvandaan in plaats van met format C (wat jij bedoelt). Dat gaat veel gemakkelijker en er wordt direct een nieuwe XP versie geïnstalleerd als je dat wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik eb geen xp cd (xp was voorgeinstalleerd op de dell laptop) alleen ik wil hem gewoon helemaal leeg hebben(dan zijn ook alle virussen etc. er van af) en dan wil ik later wel van een cd kunnen booten. Is dit mogelijk? (Ik kan ook alleen commands invullen, ik heb hem zo kapot gekregen dat ik er niet meer in kan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, met "format C:" moet het lukken, maar ik raad aan dat pas te doen als je de cd hebt. Het gaat veel gemakkelijker en je kunt in één keer doorgaan. Formatteren duurt niet veel langer dan 2 minuten en als je quick format doet, wat in principe genoeg is, kost het nog geen 10 seconden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik wil eigenlijk eerst zien dat echt alles er gewoon af kan zijn, en ik wil wel eens een computer zonder os zien.

Maar met dat command zecht hij dit:

Het bestandssysteem is RAW

gebruik shakelfunctie /FS om het bestandssysteem op te geven dat u op dit volume wil gebruiken.

Wat betekent dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo ik zit met een probleem ik heb een pc daar zit window xp home op hij is illigaal ,nu wil ik formateren met een egaal window xp home er op maar hij pakt hem niet ook kan ik niet formateren wat moet ik doen in de bios maar wat hoop een een oplossing  ben een leek en in de bios nooit geweest  maar ik kan hem niet leegmaken voor de legale window xp hom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...