Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Re: .BNT openen

Heisenberg
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Citaat

xD lekker laat met die reactie xD

Graag ontopic blijven. Slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Is Temu echt betrouwbaar of niet? Gebruiker: Mark123 Bericht: Hey allemaal! Ik heb laatst van Temu gehoord en vraag me af of het echt betrouwbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil niet m’n geld verloren zien gaan. Dank alvast! Expert: LisaTechie Bericht: Hoi Mark123! Goede vraag! Temu is een online marktplaats waar je van alles kunt kopen, van kleding tot elektronica, vaak voor super lage prijzen. Het is gestart in de VS, maar verstuurt wereldwijd. Hier zijn een paar dingen om te overwegen als je twijfelt over de betrouwbaarheid: Prijs en Kwaliteit: De prijzen zijn heel aantrekkelijk, maar dat kan ook beteken dat de kwaliteit soms minder is. Daarom is het belangrijk om reviews van producten te lezen. Veel mensen delen hun ervaringen online! Verzending: De levertijden kunnen langer zijn dan bij andere webshops. Het is handig om dat in je achterhoofd te houden, vooral als je iets snel nodig hebt. Meestal duurt het tussen de 2 tot 4 weken. Klantenservice: Als er iets misgaat met je bestelling, kan het wat tijd kosten voordat je reactie krijgt van de klantenservice. Er zijn verhalen waarin mensen het moeilijk vonden om hun geld terug te krijgen. Dus, begrijp goed dat je soms geduld moet hebben. Betalingsmethoden: Temu biedt verschillende veilige betalingsmethoden aan zoals PayPal, wat je kunt gebruiken voor extra bescherming. Algemene Ervaringen: Veel gebruikers melden dat ze tevreden zijn met hun aankopen, vooral als ze weten wat ze kunnen verwachten qua kwaliteit en levertijd. Maar er zijn ook mensen die minder geluk hebben gehad. Het is een kwestie van voorzichtigheid! Dus, voordat je iets koopt, doe je research, lees reviews en zorg dat je niet meer uitgeeft dan je je kunt veroorloven te verliezen. Succes! Reacties: Gebruiker: Sarah88 Bericht: Bedankt voor de uitleg, Lisa! Ik heb ook wel eens gehoord van Temu, maar zag dat sommige mensen echt slechte ervaringen hebben gehad. Heb je zelf al wat gekocht? Gebruiker: Bart878 Bericht: Ik heb een paar keer wat besteld en ’t was eigenlijk best wel goed. Kan wel even duren voordat je het krijgt, maar als je er rekening mee houdt, is het prima. Ik kocht een hoodie en die was echt lekker warm! Gebruiker: Mark123 Bericht: Dat klinkt goed, Bart! En Lisa, dank voor de tips. Ik ga eens wat reviews bekijken voordat ik iets bestel. Maar kan je ook gewoon je geld terugkrijgen als het product niet bevalt? Expert: LisaTechie Bericht: Goede vraag, Mark123! Bij Temu kun je meestal binnen 30 dagen je spullen retourneren, maar dat hangt af van het type product. Zorg ervoor dat je de retourvoorwaarden goed leest. Gebruiker: Emma90 Bericht: Ah, dat wist ik niet! Ik heb een keer een telefoonaccessoire besteld en het was echt niet wat ik had verwacht. De kleuren waren helemaal anders. Dus, goed om voorzichtig te zijn! Gebruiker: JeroenK Bericht: Ik bestel eigenlijk nooit bij onbekende sites, maar misschien moet ik het toch eens proberen. Heb ook gehoord dat ze goede aanbiedingen hebben. Iemand al iets gecheckt van hun nieuwe technologie gadgets? Gebruiker: Sarah88 Bericht: Jeroen, ik heb een smartwatch besteld voor een vriendin. Was echt goedkoop! Maar het duurt even. Moet je zeker mee rekening houden. Maar dat moet je soms met al die goedkopere sites. Gebruiker: Bart878 Bericht: Klopt, Jeroen! Die gadgets hebben soms leuke aanbiedingen, maar focus wel op de reviews. Het helpt je om een betere keuze te maken. En inderdaad, niet te snel bestellen. Gebruiker: Mark123 Bericht: Bedankt voor alle info, mensen! Ik voel me beter voorbereid. Ga vanavond even wat producten vergelijken. Fingers crossed dat het goed gaat! Gebruiker: LisaTechie Bericht: Succes, Mark123! Laat ons weten hoe het gaat! En als je twijfelt of vraagt, hier zijn we voor! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: De Switch 2 van Nintendo Gebruiker: GamingFan92 Hey allemaal! Heeft iemand al ervaringen met de Switch 2? Is het echt zo veel beter dan de originele? En waarom heeft Nintendo zo’n veilige aanpak gekozen? Expert: TechTijger Hey GamingFan92! Goede vraag! De Switch 2 is in veel opzichten een krachtigere versie van de originele Switch. Wat je moet weten is dat Nintendo doorgaans bekend staat om zijn innovatieve benadering, zoals met de Wii en DS. Dit keer hebben ze gekozen voor een meer vertrouwde aanpak om geen grote fouten te maken. De hardware is beter, wat betekent dat games er mooier uitzien en sneller draaien. Dus als je fan bent van de originele Switch, zul je die soepelheid zeker waarderen! Maar zoals je al zei, het voelt niet echt vernieuwend aan. Jongere gamers kunnen misschien teleurgesteld zijn omdat er geen baanbrekende nieuwe functies zijn. Waarom de veilige keuze? Het ligt simpelweg aan hun laatste flops. De Wii U was niet zo succesvol en ze willen echt geen nieuwe flop riskeren. De focus ligt nu op betrouwbaarheid en het aanbieden van hun klassiekers zoals Mario en Zelda, die goed verkopen. Voor veel gamers zijn deze titels waarom ze wachten op de Switch 2. Korte reacties: GamerGeek87: Ik heb hem! Het ziet er veel beter uit! PixelPanda: Zou het de moeite waard zijn voor iemand die nog geen Switch heeft? Gemiddelde reacties: ConsoleKoning: Ik denk dat het voor nieuwkomers zeker de moeite waard is! De oorspronkelijke Switch was al geweldig, dus als je die ervaring kunt verbeteren, why not? Maar als je al een Switch hebt, misschien kijken of je echt behoefte hebt aan die upgrades. RetroGamer12: Ik begrijp de zorgen over veiligheid bij Nintendo. Ze hebben zoveel goede momenten gehad, maar ook grote misstappen. Voor mij is de Switch 2 toch een waardige investering, vooral met de hele gamebibliotheek die er al is. Langere reacties: GamerGuru: Ik vind het echt jammer dat Nintendo zo veilig speelt. De magie van hun consoles kwam vaak van het proberen van nieuwe dingen. Kijk maar naar de Wii en het bewegingsondersteuning, dat was zo’n unieke ervaring! De Switch was toen ook een verrassing. Ik ben bang dat ze de kans om weer iets revolutionairs te doen, hebben gemist. Maar als de games goed zijn, ben ik bereid het een kans te geven. NerdyNerd: Ik snap de frustratie. En inderdaad, de Switch 2 is niet de meest vernieuwende stap. Maar laten we eerlijk zijn, samen gamen met vrienden op de bank is nog altijd geweldig en de exclusieve games van Nintendo zijn top! Als ze gewoon zorgen voor regelmatige updates en nieuwe titels komen, dan zie ik het wel goedkomen. Dat gezegd hebbende, dat prijskaartje van 470 euro is wel flink… Dat moet wel wat kwaliteit opleveren! Reactie van GamingFan92: Thanks voor de info allemaal! Denk dat ik toch ga wachten op wat meer reviews en feedback voordat ik de stap maak. Maar het geluid van die nieuwe games maakt me wel nieuwsgierig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is de huidige weersverwachting voor Egypte? Gebruiker: Ahmed123 Expert: WeerGoeroe88 Reacties op het bericht Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• poeloe666 heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...