Spring naar bijdragen

AppieAppelflappie


AppieAppelflappie

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Hallo,

Ik ben Floris Kalk. Ik was al lang bezig met downloaden maar meestal deed ik alleen muziek.

Nu ik sinds kort een ipod classic heb met 120 GB ben ik heel veel films gaan downloaden. Toen ik niet wist of ik een film met toegevoegde ondertiteling welop mn ipod kon afspelen ben ik gaan zoeken. En Google heeft mij tot dit forum gebarcht.

Ik vind dat jullie me hier heel snel helpen en ben van plan ook anderen hier te helpen. Want ik weet zelf ook erg veel van dowloaden en dergelijke zaken af.

Mijn naam is niet echt Appie. Ik heet Floris. Ik speel veel firstperson-shooters en doe dit op mijn eigen gamelaptop. Heerlijk dingetje en ook goed voor downloaden.

Ik ben wel bekend met forums. Maar die gingen dan meestal over scooters en games.

Dit is wel aardig nieuw voor me maar ik snap het meeste tot nu toe wel.

Zelf gebruik ik µtorrent om te downloaden en zoek dan gewoon op 'ipod *naam film* movie torrent''en kom dan snel op een goede torrent site. Meestal is dit piratebay. Dit kan ik iedereen aanbevelen.

Gaat heel snel en je kan zelfs de films al in het goede formaat, ipod in mijn geval, downloaden. Met torrents is ongeveer alles te krijgen.

Laterssss

AppieAppelflappie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 38
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo en welkom, leuke intro!

Veel plezier hier en als je vragen hebt, graag in het goede board zodat we je meteen kunnen helpen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Ja ik heb al wat vragen gesteld over het converteren naar ipod en ondertiteling plaatsen bij een film.

Tot nu toe in het goede board. Ik word ook al geholpen dus hoop dat het goed komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 38
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ook van mij :welkom: bij de club!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...