Spring naar bijdragen

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7


Tom

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zie hier een mooie prestatie vergelijkingstest van Windows 7 - XP - Vista:

http://tweakers.net/reviews/1236/preview-prestaties-windows-7-vs-punt-xp-en-vista.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die is volgens mij ook al eerder gepost ;)

Zeer mooie resultaten.

Btw. Naam veranderd JFK :P

Edit: is toch een andere :P

Bedankt ga het even doorlezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Microsoft past Windows 7 Starter-editie aan.

Microsoft zou van plan zijn om de Windows 7 Starter-editie zodanig aan te passen dat meer dan drie applicaties uitgevoerd kunnen worden, zo meldt Paul Thurrot.

De Starter-editie van Windows XP en Windows Vista werd alleen in ontwikkelingslanden verkocht en was bedoeld voor pc's met lage systeemeisen, terwijl de Home Basic-versie in de hele wereld werd verkocht maar eveneens bedoeld was voor trage pc's. Met Windows 7 heeft Microsoft ervoor gekozen dit om te draaien: Starter komt overal beschikbaar en Home Basic alleen in bepaalde delen van de wereld.

De Starter-editie van Windows 7 is dan waarschijnlijk de editie bedoeld voor netbooks, waar de processorsnelheid, het intern geheugen en de hardeschijfruimte de bepalende factoren zullen zijn voor de hoeveelheid softwareapplicaties die de gebruiker tegelijkertijd uit kan voeren.

Overigens werkte de limiet van drie applicaties niet geheel logisch, zo concludeerde Paul Thurrot in een test. Het is namelijk mogelijk om meer dan drie applicaties uit te voeren, mits deze opgestart worden in een bepaalde volgorde. Bovendien worden sommige applicaties wel en andere niet geblokkeerd. Mogelijk heeft Microsoft ook vanwege deze problemen ervoor gekozen om de limiet te laten vervallen.

Daarnaast meldt TechARP dat Microsoft ook de hardwarelimieten van Windows 7 Starter zou hebben aangepast. Zo mag een netbook nu maximaal een singlecoreprocessor van 2,0 GHz, 1 GB RAM, een display van maximaal 10,2 inch en een harde schijf met maximaal 250 GB opslagruimte (voor SSD's maximaal 64 GB) hebben.

Microsoft heeft de berichten nog niet bevestigd. Ook is het nog niet bekend of gebruikers van Windows 7 Starter nu ook hun bureaubladachtergrond mogen veranderen.

41734_ed6ac269.png

Bron: Techzine.nl

Orginele pagina

Techzine.nl Microsoft past Windows 7 Starter-editie aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb een vraagje als ik windows 7 op mijn pc wil zetten.

Moet ik dan de hele windows map verwijderen.

En de download van windows 7  gewoon op de C schijf zetten?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wil je alleen Windows 7 of ook een dual-boot?

Voor alleen Windows 7, start je de installatie van Windows 7 op, en dan vraagt die waar je Windows 7 wilt installeren, en dan kan je C schijf formatteren. Als dat is gebeurt kan je Windows 7 installeren op de C schijf, maar dan heb je geen andere OS'en.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik wil alleen w7.

Dus ik heb w7(winrar bestand) ik pak het uit, klik op het setup instaleer het.

Formateer mijn C schijf.

En ik hoef de windows map niet te verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nope.

Ten eerste zou ik windows 7 niet als je standaart OS installeren, veel programma's werken nog niet.

En windows 7 is een ISO bestand (of een andere img) die je moet branden met imgburn. Je hoeft niet te formatteren en dus gewoon de dvd in je drive doen en je pc opnieuw opstarten. JFK had een paar pagina's terug nog een handleiding gemaakt, misschien moet je daar even kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Handleiding Windows 7 installeren naast Windows Xp/Vista

  • Je download Windows 7
  • Pakt het uit met WinRAR
  • Hierna krijg je een .iso bestand
  • Dit bestand brand je op een DVD met het programma ImgBurn
  • Nu gaan we een aparte partitie aanmaken zodat daarop Windows 7 kan worden geïnstalleerd. Heb je al een aparte partitie die nog vrij is sla dan deze stap over.
  • Als je Windows Vist hebt kan je deze handleiding volgen. Voor Windows XP volg deze. Zorg wel dat je dit zorgvuldig doet!
  • Nadat je een extra partitie hebt aangemaakt gaan we de PC opnieuw opstarten. Zorg dat de DVD al in je PC zit
  • Nu zal de installatie van Windows 7 automatisch in je scherm moeten komen, volg de installatie en installeer Windows 7 op de partitie die je had aangemaakt.
  • Als alles goed is verlopen heb je een dual-boot scherm, dit doet Windows allemaal zelf, je hoeft niks te installeren om dit te kunnen krijgen. Je krijgt nu: Windows 7 (staat automatisch ingesteld) en je met je pijltje naar onder naar Earlier Version of Windows (dat is dan Windows Vista/XP).

Voorbeeld dual-boot scherm:

Vista%20Final%20-0037.jpg

Succes!

DukeN.NL is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van wat er kan gebeuren met je PC of dergelijke. Als je alles eerst zorgvuldig doorleest en stapje voor stapje de handleiding doorgaat zou er niks kunnen gebeuren.

Deze?

Ik snap deze stap niet:

  • Nu gaan we een aparte partitie aanmaken zodat daarop Windows 7 kan worden geïnstalleerd. Heb je al een aparte partitie die nog vrij is sla dan deze stap over.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat is daar nou moeilijk aan ?

Een aparte partitie dus jij maakt 15 gb vrij voor Windows 7 dat is dus bijvoorbeeld F:/

Maar jij wilt het op C:/ dus dan gebruik je C:/

Je moet het zo zien:

Een aparte partitie is ook wel een 2de C schijf. Maar dan met een andere letter zonder OS.

Maar op die aparte partitie kan je bijvoorbeeld Windows 7 zetten. Want je kan geen 2 OS systemen op één partitie zetten. Dus dan heb jij bijvoorbeeld een C:/ schijf met XP en al je spelletjes en bestanden. En dan heb je ook nog een D:/ schijf met Windows 7 met je games en spelletjes en bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou oke.

Sorry dat ik het niet wist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Windows Vista / Server 2008 SP2 is te downloaden. Als je klikt op mijn link, kun je de 32 en 64-bits versies downloaden. Onthoud wel dat de download een Five-Language standalone is: Engels, Frans, Spaans, Duits en Japans. Geen Nederlands dus.

@Sander: waar ben jij mee bezig? Niet iedereen weet alles. Als het nou een one-liner vraag was geweest of zo, maar dat is het dus niet. We zijn hier een forum, je kunt vragen verwachten. Lijkt me ook nogal logisch, dus jij mag je dan ook verontschuldigen dat je het niet wist...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Windows Vista / Server 2008 SP2 is te downloaden. Als je klikt op mijn link, kun je de 32 en 64-bits versies downloaden. Onthoud wel dat de download een Five-Language standalone is: Engels, Frans, Spaans, Duits en Japans. Geen Nederlands dus.

@Sander: waar ben jij mee bezig? Niet iedereen weet alles. Als het nou een one-liner vraag was geweest of zo, maar dat is het dus niet. We zijn hier een forum, je kunt vragen verwachten. Lijkt me ook nogal logisch, dus jij mag je dan ook verontschuldigen dat je het niet wist...

Jezus voor de tweede keer dat was niet zo bedoelt omfg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ah, ik zie dat je van DukeN een PM hebt gehad. Da's mooi. Dan is het nu in ieder geval duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb van DukeN geen PM gehad ?

Maar ja laten we maar weer terug naar ontopic......

En als je iets dwars zit aan mij PM me dan of geef me een warning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Oeps, ik bedoel de reply (geen PM dus) in 't Full Members board.

Edit: je zag het al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

11gt5p3.gif

Ik heb w7 gedownload, de bovenstaande mapen heb ik gekregen, ik heb de iso. file uitgepakt deze:

[img width=281 height=65]http://i41.tinypic.com/29wlop2.gif

En dit is het setup:

[img width=221 height=67]http://i39.tinypic.com/aovspl.gif

Mijn vraag moet ik dit ingepakte iso. bestand(zie plaatje 2) op de dvd branden?

Want ik vond het raar dat het nog ingepakt was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

iso bestanden hoef je nooit uit te pakken. je kan het iso bestand gewoon branden met imgburn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

OK,

"Pakt het uit met WinRAR"

Hier zeggen ze dit? bij die handleiding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dan denk ik dat ze bedoelen als de .ISO file in een .rar pakket zit ;)

Want daarna staat er "Hierna krijg je een ISO bestand". :)

Maar bij jou heeft hij dus waarschijnlijk niet in een .rar pakket gezeten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ok danke O0 O0

Het lukt me nu wel verder 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ok danke O0 O0

Het lukt me nu wel verder 8)

1 ding moet je goed onthouden een iso hoef je nooit uit te pakken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ok zal ik doen.

Donderdag heb ik w7 ik verheug me erop :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ok zal ik doen.

Donderdag heb ik w7 ik verheug me erop :P

Mooi zo O0

Ik vindt het een mooie OS.

Welke ga je nemen Ultimate ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Windows 7 RC

Weet niet deze van deze site:

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Dat is de ultimate versie, die je download martijn1  ;)

nope.

Ten eerste zou ik windows 7 niet als je standaart OS installeren, veel programma's werken nog niet.

En windows 7 is een ISO bestand (of een andere img) die je moet branden met imgburn. Je hoeft niet te formatteren en dus gewoon de dvd in je drive doen en je pc opnieuw opstarten. JFK had een paar pagina's terug nog een handleiding gemaakt, misschien moet je daar even kijken.

Ben het hier niet helemaal met je eens cancan, veel applicaties werken correct onder Windows 7 onderhand.

Als je bang bent dat applicaties het niet aan kunnen dan moet je even Windows 7 Upgrade advisor downloaden om te checken of applicaties wel compitable zijn met Windows 7.

Ik heb dat tooltje even portable gemaakt, dus zonder te hoeven installeren.

http://www.2shared.com/file/5805110/ba8439a9/Windows_7_Upgrade_Advisor_Beta.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...