Spring naar bijdragen

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7


Tom

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Deze moet je hebben: Windows Loader 2.1 By Daz

Heb ik zelf paar weken terug ook gebruikt werkt fijlloos. Maar download hij hem dan niet goed met de torrent client ofzo? Welke client gebruik je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Jammer genoeg werkt de windows loader 2.1 by daz niet. Iedereen raad die me aan maar elke keer is hij nog steeds illegaal.

Als ik hem heb gedownload en wil uitpakken is het bestand beschadigd en is elkeer weer zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Misschien even je anti virus uitzetten, Anti virus programma's geven wel vaker aan dat het een virus is, terwijl dat niet zo is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

boekt ook geen succes ga hem van de week wel opnieuw installeren :) toch bedankt voor jullie tips

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Nog veel succes, ik heb afgelopen zaterdag ook Windows 7 op mijn pc met Vista geïnstalleerd en het is gewoon geweldig!

Het lijkt alsof ik mijn pc opnieuw leven heb ingeblazen. Alles werkt veel soepeler en sneller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608
  • 3 jaar later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Even een kleine bump omdat het hier toch gaat over de oeroude XP en Vista, al denk ik niet dat er nog veel mensen Vista gebruiken maar in de verschillende statistieken XP toch nog steeds een aanzienlijk aandeel heeft.

Google Chrome pusht update-waarschuwing naar Windows XP- en Vista-gebruikers

Bron: http://tweakers.net/...gebruikers.html

Door Julian Huijbregts, vrijdag 22 januari 2016

Google is begonnen met het waarschuwen van gebruikers die Chrome draaien op een computer met Windows XP of Vista. Bij het opstarten van de browser wordt een melding getoond dat de ondersteuning binnenkort stopt.

Vanaf april 2016 stopt Google met het uitbrengen van updates en patches voor beveiligingslekken in de versies van Chrome voor Windows XP en Vista. Wie momenteel deze besturingssystemen gebruikt in combinatie met de browser van Google, krijgt vanaf nu een waarschuwing te zien. De melding is weg te klikken, maar verschijnt opnieuw als de browser een volgende keer wordt opgestart.

Aanvankelijk zou Google in april 2015 al stoppen met het uitbrengen van updates, maar die datum werd meerdere keren uitgesteld. Google stopt tegelijkertijd ook met de ondersteuning voor OS X 10.6, 10.7 en 10.8. In alle gevallen, op Windows Vista na, gaat het om besturingssystemen die ook van hun maker geen ondersteuning meer krijgen.

2000916985.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Microsoft rolt opnieuw veiligheidsupdate uit voor Windows XP

Samenvatting:

“We identificeerden kwetsbaarheden die een risico vormen voor cyberaanvallen door overheidsorganisaties,” zo verklaart Microsoft de verspreiding van de hoogst ongebruikelijk update.

Bron: Zdnet

windows-xp-danger-750x423.png

Ook al ondersteunt Microsoft het besturingssysteem niet meer sinds 2014, het bedrijf brengt dit jaar voor de tweede keer een patch uit voor Windows XP. De eerst keer was na de WannaCry-epidemie begin mei, en vandaag rolt het opnieuw een ongebruikelijke veiligheidsupdate uit voor het verouderde OS.

Verhoogd risico

“In het nagaan van de updates voor deze maand werden sommige kwetsbaarheden geïdentificeerd die een verhoogd risico vormen voor cyberaanvallen door overheidsorganisaties, soms ook aangeduid als staats-actoren, en andere copycat-organisaties,” zegt Adrienne Hall, general manager van crisis management bij Microsoft. Het bedrijf wil na WannaCry geen kansen nemen en brengt ook voor oudere versies een veiligheidsupdate uit om de zwakke plek in Windows aan te pakken. De patches gaan terug tot Windows XP en zullen ook beschikbaar zijn voor Vista en Windows Server 2003.

Uitzondering

Als verklaring voor de ploste beslissing stelt het bedrijf dat zijn veiligheidsonderzoekers een verhoogde dreiging oppikten voor het misbruik van de kwetsbaarheden. “Vanwege het verhoogde risico voor destructieve cyberaanvallen op dit moment, hebben we de beslissing genomen om deze actie te nemen omdat het toepassen van deze updates verdere bescherming voorziet tegen potentiële aanvallen met kenmerken gelijkaardig aan die van WannaCrypt,” verklaart Hall.

Het bedrijf beklemtoond dat de patch niet als precedent moet gezien worden van een veranderende aanpak van het bedrijf ten opzichte van Windowsversies die het niet meer ondersteunt. De update blijft een uitzondering. Het bedrijf raadt gebruikers van oudere Windowsversies aan om de updates zo snel mogelijk te installeren. Ook al bleek Windows XP nagenoeg onaangetast door de WannaCry-aanval, het blijft altijd slimmer om te voorkomen dan te genezen.

Update: Bezitters van computers met besturingssystemen die niet meer worden ondersteund, zoals Windows XP en Windows Server 2003, moeten de updates handmatig downloaden in het Microsoft Download Center of via de Update Catalog, of volg deze link https://support.microsoft.com/en-us/help/4025687/microsoft-security-advisory-4025685-guidance-for-older-platforms

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Duken unpinned this topic
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb pas via VM Windows XP Professional gedownload. Ik kan echter niet op surfen op het internet. Bing.com werkt wel maar andere site's zoals youtube.com weer niet.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Tina14:

Ik heb pas via VM Windows XP Professional gedownload. Ik kan echter niet op surfen op het internet. Bing.com werkt wel maar andere site's zoals youtube.com weer niet.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik raad je Windows XP af, Microsoft ondersteund het besturingssysteem al lang niet meer, waardoor het vol beveiligingsgaten zit.
Je kan het beste Windows 7 gebruiken, dat besturingssysteem lijkt erop Windows XP.
Windows 7 kan je online kopen vanaf €12,50; https://www.fairsoftware.nl/393/microsoft-windows-7-professional
Windows 10 is naar mijn inziens nog beter maar ziet en werkt anders dan Windows XP.

Wil je toch gewoon werken met Windows XP? Dan kan je het beste een andere browser proberen.
De meeste browsers, kan men niet meer installeren op Windows XP.
Je kan natuurlijk een oude versie van Firefox installeren gemaakt toen XP nog wel ondersteund was. https://www.mozilla.org/en-US/firefox/52.3.0/releasenotes/
Maar dan heb je een onveilige browser en een onveilig besturingssysteem.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...