Gast joshi13 Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 dank je wel voor dit vet coole spel :cheer: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 Welk coole spel ? Waarom open je daar een hele topic voor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 ik denk dat hij het heeft over trackmania nations waar duken het over had Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 het is idd wel tof spel :P, ik had hem gister ook gedownload ( op aanraden van duken) en het is egt wel cool Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 31, 2006 Delen Geplaatst Januari 31, 2006 ik heb net battlefield 2 gekocht, de uitbreiding was er al niet meer :pinch: mja, das pas een vet online spel greetz, ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 TrackmaniaNations is vet ! Jooooahhhhh :woohoo: Battlefield 2 heb ik zelf ook gedownlaod. is ook gigantisch qua speel velden en de Graphics zijn veel te mooi :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 kon je wel online? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 ja ij heb mijn bf2 ook gedownload en met een gedownloade key kon ik perfect op internet spelen. alleen niet als er een andere persoon met deze key is aan het spelen lukt het niet, anders wel :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 wat faag dat dat er geen normale Key is voor BF. waarmee ja de andere gasten die hem wel eerlijk hebben gekocht online speelt Maar volgens mij zijn er meerdere serials dus :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 Ik vind het wel slim Heel veel mensen downloaden hem nu niet omdat er geen goede key is en daardoor kope zu um waardoor de makers van bf2 geld verdienen :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 ja kan zoveel accounts aanmaken als je wil met een serial dus als de mensen die bf2 gekocht hebben die key vrijgeven kunnen de andeen er gwn gebruik van maken zo simpel is het Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 2, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 2, 2006 lol kenny dan heb je echt mazzl. Ik heb BF2 gekocht voor de key :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Kenny Geplaatst Februari 2, 2006 Delen Geplaatst Februari 2, 2006 ik had hem gedownload van een vriend gekregen en er zat een key bij.Thuis installeer ik hem en bij het installeren voer ik die key gwn in. Solospel kon ik dus al spelen, daarna probeerde ik online te komen en dat lukte me... misschien gwn geluk gehad Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie