Spring naar bijdragen

spel


Gast paul50

Aanbevolen reactie

  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

TrackmaniaNations is vet ! Jooooahhhhh :woohoo:

Battlefield 2 heb ik zelf ook gedownlaod. is ook gigantisch qua speel velden en de Graphics zijn veel te mooi :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ja ij heb mijn bf2 ook gedownload en met een gedownloade key kon ik perfect op internet spelen. alleen niet als er een andere persoon met deze key is aan het spelen lukt het niet, anders wel :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

wat faag dat dat er geen normale Key is voor BF. waarmee ja de andere gasten die hem wel eerlijk hebben gekocht online speelt :blink:

Maar volgens mij zijn er meerdere serials dus :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik vind het wel slim

Heel veel mensen downloaden hem nu niet omdat er geen goede key is

en daardoor kope zu um waardoor de makers van bf2 geld verdienen :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ja kan zoveel accounts aanmaken als je wil met een serial dus als de mensen die bf2 gekocht hebben die key vrijgeven kunnen de andeen er gwn gebruik van maken zo simpel is het ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

lol kenny dan heb je echt mazzl. Ik heb BF2 gekocht voor de key :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik had hem gedownload van een vriend gekregen en er zat een key bij.Thuis installeer ik hem en bij het installeren voer ik die key gwn in. Solospel kon ik dus al spelen, daarna probeerde ik online te komen en dat lukte me... :lol: misschien gwn geluk gehad :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...