Spring naar bijdragen

Geen ondertitels op tv, wel op PC


Gast stkluc

Aanbevolen reactie

Hoe ik ook probeer, ik kan geen nederlandse ondertitels zien bij een film op mijn TV, terwijl ik die wel kan zien (en kan selecteren) als ik de film op mijn PC afspeel via WINDVD. Iemand een suggestie? De DVD-speler bij mijn TV is toch echt heel modern en speelt alle formaten moeiteloos af. Het gaat om een film die is opgebouwd uit VOB-bestanden.

Dank voor reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

dan kan er een fout inzitten, heb het ook wel eens gehad op me pc deed me ondertitel het prefect en op me TV niet, dan moet je zoeken naar een fix van die film (een bestandje dat er voor zorgt dat je subs op je tv zichterbaar worden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...